Penkkipunnerrus pelin tulos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä tavoitellaankin aikaa, ton 5*100kg:han saa kuka vaan. :D

:D Juu, huomasin nytten ettei siihen pysty lyömään lisää painoa, vaan se on tuo aika mikä ratkaisee.

edit. sai kun saikin 145kg, saatana kun päivällä tuli 140kg kui raketti, mutta nyt teki jo 145kg tiukkaa. Aikansa kun pompotteli niin sai nousemaan.

167.5 easyllä, saa kyllä tossakin rämpyttää aika huolella.

Avain varmaan löytää oikea nopeus pudottaa jotta voimia nostoonkin?

EDIT: 210 Easy

Oikea taktiikka on pudottaa paino rauhallisesti rinnalle, ja sitten rämpytellä 12- ja 90-näppäimiä vuorotellen. Näin voi pitää suurtakin painoa rinnalla niin pitkään kuin haluaa (ei tarvitse painella kuin kahdesti sekunnissa), ja sitten kun on kerännyt riittävästi voimia itse nostoon, niin pomputtelee varovaisesti tankoa siihen asti, että se on noin puolessa välissä nenää. Tämän jälkeen alkaa välitön hakkaaminen ja taistelu elämästä ja kuolemasta. :D

5*100kg:ssa on mulla nyt hallussa kuukauden paras tulos, käykäähän kokeilemassa et saadaan vähän kilpailua siinäkin! ;)

e. Saan tosta omasta tekniikastani yli 30kg hyödyn, joten kannattaa kokeilla!

Oikeesti jätkät 0-300kg! Räjähtäviä negatiivisia! Jätkillä on koodit!

Ottakaas jatkossa noista maksimeista print screenit jos tulee kovia tuloksia. Nimimerkiks pakkiksen nick. :) Ja vstaote myönsi huijanneensa tuossa 255 kilon penkissä, 205 on hänen truu maksimi. :)

Miten tossa voi huijata? Tai ylipäätänsä saada 200kg ylös. :D kerran oli normalilla lähellä toi 200 muttei saanu kyynärpäitä lukittua ni oli varmaa millin päässä se nosto.

Itse pistän aina tuon pakkiksen Nickin. Jos ottaa viikon easy tulokset pitäs näkyä 462 pisteet mun nickil.

Mikäs logiikka nois pisteis on?

Parhaitenhan tämäkin näpyttelypeli onnistuu tasasella läppärinäppäimistöllä kun napin matka alas on paljon lyhempi mitä yleisillä keyboardeilla.
Eihän sitä norminäppiksen nappia tarvi ylös asti nostaa. :)

Itse teen siis niin että painan kaikki neljä nappia eka pohjaan, ja siinä voi sitten tehdä vaan sellästä melkein värinään verrattavaa liiketta. Eli en nosta näppäimiä ylös asti.

210 oli helppo kun sen sain, mutta 220 en saa millään. Touchi ei ole siis vielä löytynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom