Kokemuksia eri valmistajien penkkipaidoista?? hyöty?? venyykö?? Esim. vertailu TITAN,INZER ja METAL, kokemuksia olisi ihan kiva kuulla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by markku sutinen
ei metalli ole sen parempi kuin titani.
Originally posted by fullpower
Tuosta repeemisestä tuli mieleen ,että kuinka moni on onnistunut yleensäkkään saada paidan ratkeemaan? Itse oon kerran nähnyt kun paita repee ja se oli ihan yli pieni paita (ehphd) eikä todellakaan istunut hyvin.
Originally posted by Boltsi
Mul on sopivan kokonen(60kg) paita ja se repsahti saumoista ekalla rintaan otetulla painolla. Mul on niin pieni tumppu sun muuta että kyntösian 67,5 paita oli ihan sukka mulle ja hihaan mahtuu tumpun lisäks kaikki sormet...eihän siitä nostosta sellasella mitään tuu.
Originally posted by fullpower
Menikö takuuseen? Aika harvinaista kuitenkin. Itellä on aika löysähkö titani(42) ,että melkein itse saan sen päälle. Kyllä silti on ainakin huomattavasti mukavampi kun inzeri(46). samanlaiset jälet kyllä jätti. Olkapäitten sivuillekkin jätti jota ei kyllä inzer tehnyt. Muuten on kyllä "jouten olo" se päällä huomattavasti mukavampaa kun inzerillä nostaessa.
Ihan kiva tietää mutta nyt olikin kyse penkkipaidoistaOriginally posted by markku sutinen
metallin kyykkypuku repes toisessa reenissä.
Originally posted by penkkipena
Mulla repesi kerran yksi inzerin ehphd kaula-aukosta napaan asti..ensin kuulu hirveää rutinaa ja sit *räts*