Penkkipaidoista??

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kokemuksia eri valmistajien penkkipaidoista?? hyöty?? venyykö?? Esim. vertailu TITAN,INZER ja METAL, kokemuksia olisi ihan kiva kuulla :)

inzeri on paska alussa sain siitä 5kg hyödyn nyt en mitään,se repii vain kainalot auki ja venyy joka reenissä.ostin metallin paidan joka on vielä löysä,sain siitä heti 20kg lisää ykköseen.

Itse en ole kokeillu kun Metalia mutta mitä kaverit ovat puhuneet ja mitä olen nähnyt niin kyllä kaikki (myös IPF:n ukot) ovat saaneet parhaan hyödyn Metallin polyesteripaidasta.

Kiitoksia vastauksista :) mä jo aattelin että eikö täällä oo muita jotka nostaa paidalla (lue: kilpailee), kyllä mullaki on kokemuksia tosta inzerin paidasta ja täytyy sanoo et kyllä nää uudet paidat on ajanu jo sen eelle, siis inzerin E.H.P.H.D:tä tarkotin. Toi titanin paitahan on ihan hyvä mut aattelin vaan et pitäisköhän investoida metalin paita ku kovasti kaikki kehuu sitä...titan auttaa mulla semmoset 20kg joten oiskohan toi metalin paita sit parempi, sitähän ei tiedä ennenkä kokeilee...kallista lystiä :(

Tuosta repeemisestä tuli mieleen ,että kuinka moni on onnistunut yleensäkkään saada paidan ratkeemaan? Itse oon kerran nähnyt kun paita repee ja se oli ihan yli pieni paita (ehphd) eikä todellakaan istunut hyvin.

Inzer on ihan hyvä paita, mutta kuten aina niin asiat on hyvin yksilöllisiä. Itelläni Inzer toimii n. +12.5kg:n arvosesti. Titan anto saman hyödyn, mut nosto oli paljon epävakaampaa. Boltsilla hyöty Titanissa on taas 40kg.

Metallia on moni kehunu ja sen ajattelin seuraavaks ottaa koeajoon.

Riippuu nyt tietenkin vähän minkä tyyppinen nostaja kyseessä,mutta kyllä Inzer on ipf-paidoissa ainakin melkoisesti noita muita jäljessä hyödyssä ja varsinkin käyttömukavuudessa. Olen henk.koht. scarred for life ephdh:sta ja vaihtoon menee.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Originally posted by fullpower
Tuosta repeemisestä tuli mieleen ,että kuinka moni on onnistunut yleensäkkään saada paidan ratkeemaan? Itse oon kerran nähnyt kun paita repee ja se oli ihan yli pieni paita (ehphd) eikä todellakaan istunut hyvin.

Mul on sopivan kokonen(60kg) paita ja se repsahti saumoista ekalla rintaan otetulla painolla. Mul on niin pieni tumppu sun muuta että kyntösian 67,5 paita oli ihan sukka mulle ja hihaan mahtuu tumpun lisäks kaikki sormet...eihän siitä nostosta sellasella mitään tuu.

Originally posted by Boltsi
Mul on sopivan kokonen(60kg) paita ja se repsahti saumoista ekalla rintaan otetulla painolla. Mul on niin pieni tumppu sun muuta että kyntösian 67,5 paita oli ihan sukka mulle ja hihaan mahtuu tumpun lisäks kaikki sormet...eihän siitä nostosta sellasella mitään tuu.

Menikö takuuseen? Aika harvinaista kuitenkin. Itellä on aika löysähkö titani(42) ,että melkein itse saan sen päälle. Kyllä silti on ainakin huomattavasti mukavampi kun inzeri(46). samanlaiset jälet kyllä jätti. Olkapäitten sivuillekkin jätti jota ei kyllä inzer tehnyt. Muuten on kyllä "jouten olo" se päällä huomattavasti mukavampaa kun inzerillä nostaessa.

Originally posted by fullpower
Menikö takuuseen? Aika harvinaista kuitenkin. Itellä on aika löysähkö titani(42) ,että melkein itse saan sen päälle. Kyllä silti on ainakin huomattavasti mukavampi kun inzeri(46). samanlaiset jälet kyllä jätti. Olkapäitten sivuillekkin jätti jota ei kyllä inzer tehnyt. Muuten on kyllä "jouten olo" se päällä huomattavasti mukavampaa kun inzerillä nostaessa.

Enpä edes oo yrittäny saada takuuseen ku on kokotaulukon mukaan 2 sarjaa "liian pieni". Se on 36, pitäis olla 40!! Mul oli samankokonen inzeri ku sulla ennen ja hihoista oli otettu joku 6cm veke, eikä se auttanu ku alaslaskun hallitsemisessa. Se oli ihan simona mukavampi nostaa ku Titan. Siin pysy hihat kyynerpään lähellä ni ei jääny mitään jälkiä kainaloihin.

Neljäkymppinen titan ois varmaan hyvä sulle jos kestäis ees yhet kisat:rolleyes: ...

Mulla repesi kerran yksi inzerin ehphd kaula-aukosta napaan asti..ensin kuulu hirveää rutinaa ja sit *räts*...säikähin et napsahtiko rintalihas poikki mutta onneksi se oliki vaan paita. Paita oli jo aika monet nostot ja pesut nähny eli oiskohan se ollu jo vähän haurastunu..

Originally posted by penkkipena
Mulla repesi kerran yksi inzerin ehphd kaula-aukosta napaan asti..ensin kuulu hirveää rutinaa ja sit *räts*

Mulla kävi ihan sama juttu kyseisellä inzerin paidalla.

Neljäkymppinen titan ois varmaan hyvä sulle jos kestäis ees yhet kisat:rolleyes: ... [/B][/QUOTE]

Joo käsistä tuntus toi 42 ihan sopivalta ,mutta kun ei ole noita rintalihaksia olemaan ollenkaan niin vois toi 40 olla parempi. Kaverilta tuli ostettua ,kun sillä toimi huonommin kuin inzeri. ei ollut kun kahes reenis kokeiltu ja kun ei vara ollu uuteenkaan. noo jos sitä vaikka lihos tai rikastus niin ois joskus vara ostaa jotain muutakin kun käytettyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom