Penkkiohjelma netistä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
42
Mulla on penkkitulos juminut 120 kg paikkeilla varmaan pari vuotta. Kaikki muu on kehittynyt ja olen treenannut kaikkia lihasryhmiä tasapuolisesti. Eilen päätin aloittaa allaolevan ohjelman. Massa kyllä on kasvanut, mutta tulos ei kehity penkissä. Olen tehnyt tähän mennessä kausiluontoisesti pitkiä ja lyhyitä sarjoja. Mitä mieltä olette ohjelmasta? Kannattaako pysyä perinteisemmissä? Eilen tein ensimmäisen "kovan" päivän ja ei todellakaan tuntunut missään... Ja jos joku jaksaa tutustua siihen, niin onkohan ne apuliikkeet sitten tehtävä täysillä??

http://www.voimaharjoittelu.net/newsdesk_info.php/name/Penkkipunnerrus-ABC/newsPath/3/newsdesk_id/34

Ohjelma näyttää terveeltä ja hyvältä. Suosittelen että teet sen. Aina kannattaa yrittää oppia uutta.

Itse ainakin olen hyvin tyytyväinen kun treenaan selvällä ohelmalla, ja kun pysyn ohjelmassa. Suosittelen siis että pysyt ohjelmassa. Ei ole fiksua muuttaa ohjelmaa itse miten vaan... mitä enemmän rasittaa itseään isoilla painoilla, sitä enemmän tulee vaikeaksi treenata, kun tekniikka ja palautuminen kärsii.

Voit itse päättää miten teet apuliikkeet, mutta sanoisin että on paras kun jättää aina muutamia toistoja varaan.

Originally posted by jackass82
onko kukaan kokeillut ari pehkosen penkkiohjelmaa?onko toiminut?
Koitin, liian isot tankopenkin määrät ja etenkin raudat mun olkapäille. Parin viikon jälkeen alkoi aristamaan joten vaihdoin pois. Ryssäsysteemi on toiminut ilman aristuksia.

Kiisto: kenenkään ei kannata kuunnella mun penkkiohjeita, olen sen verta surkea penkkaamaan :itku:.

Olen aina miettinyt näitä ohjelmia että onko idea tosissaan että treenataan vain noin? Selkä, jalat, vatsa, jne. ilman treeniä? Kuulostaa aika oudolta...

eekäkö...

Tekisin kyllä jalat omana päivänään. Samoin selän. Hauista ja vatsoja sitten vähän penkkipäivinä.

Originally posted by Jyrki-Poika
Mulla on penkkitulos juminut 120 kg paikkeilla varmaan pari vuotta. Kaikki muu on kehittynyt ja olen treenannut kaikkia lihasryhmiä tasapuolisesti. Eilen päätin aloittaa allaolevan ohjelman. Massa kyllä on kasvanut, mutta tulos ei kehity penkissä. Olen tehnyt tähän mennessä kausiluontoisesti pitkiä ja lyhyitä sarjoja. Mitä mieltä olette ohjelmasta? Kannattaako pysyä perinteisemmissä? Eilen tein ensimmäisen "kovan" päivän ja ei todellakaan tuntunut missään... Ja jos joku jaksaa tutustua siihen, niin onkohan ne apuliikkeet sitten tehtävä täysillä??

http://www.voimaharjoittelu.net/newsdesk_info.php/name/Penkkipunnerrus-ABC/newsPath/3/newsdesk_id/34

Voisitko kertoa miten oot toteuttanut tuon ohjelman eli monesti viikossa käyt salilla, mitä liikkeitä esim. selälle ja haballe käytät, kuinka pitkiä sarjoja jne.

Vois itekkin kokeilla tuota nii sais vähän penkkiinkin kehitystä.
Voisko joku muuten selittää Ojentajat käsipainoilla rystyset vastakkain liikkeen ku en tajunnu miten se tehään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tein tuon ohjelman mukaisen jakson westside-treenin väliin peruskuntoa kasvattaakseni ja voin kyllä sanoa,että toimi varsin kohtuullisesti,vaikkakin en kerennyt penkkaamaan,kun kerran viikossa. Toimii erinomaisesti,jos on huonot pohjat, en koittanut raw- penkki maksimia,mutta eiköhän se 10 kiloa tuolla noussut. Alkupään treenit eivät todellakaan "tunnu" missään, mutta voin sanoa,että viikkojen 7 & 9 jälkeen tunnet mitä todellinen jumi on. Otin maksimit periaatteessa vähän liian aikasin ja nyt rupeaa olemaan kunto "huipussaan" eli kyllä tuo volyymikin toimii!

Kirjoitin koko ohjelman onnistumisesta jutunkin, ohjelmassa otin mukaan myös vedon ja kyykyn noiden prosenttien mukaan. En nyt pistä tähän linkkiä,kun haluan säilyttää tämän kovalla rahalla hankitut Vip oikeudet, kun ilmeisesti tuo "kilpailevien" sivujen mainostus on kielletty.

Tärkeää tuon onnistumisen kannalta on,että ET LISÄÄ sarjoja tai toistoja yhtään,vaikka tuntuisi kevyeltä. Perusjaksolla penkkisi todennäköisesti laskee,mutta lopussa kiitos seisoo! Eikun kokeilemaan, apuliikkeitä kannattaa vetää tuntuman mukaan.

Aattelin tehdä tuota ohjelmaa sillain että ottasin keskiviikolle normaalin selkä, hauis, vatsa treenin ja perjantaille (kevytpäivä) semmosen suht koht kevyen jalkatreenin.

-------------------------------------------------------------------------

Eli ohjelma menis suunnilleen näin:

Maanantai: (Kova päivä)
Normaalisti ohjelman mukaan

Tiistai:
Lepo

Keskiviikko: ( Selkä, Vatsa, Hauis )
Kulmasoutu tangolla 4x 8-12
Leuat 3x 6-10
Kohautukset 3x 10
Hauiskääntö vastaotteella 4x 8-12
Vasarakäännöt/Hauikset myötäotteella 3x 10
Joku vatsaliike 4x15

Torstai:
Lepo

Perjantai: ( kevyt päivä, Jalat, Kyynärvarret )
Normaalisti Ohjelman mukaan
+
Vipunostot sivuille/taakse käsipainoilla 3x 10-15
Joku pohjeliike 4x 10-20
Kyykky/Prässi 4x 6-15
Reiden Ojentajat/koukistajat 3x10-15
Rannekääntö myötä/vastaotteella 4x12

Lauantai:
Lepo

Sunnuntai:
Lepo

-------------------------------------------------------------------------

Mitä luulette tuleeko toimimaan? Pistäkäähän parannus ehotuksia.

Ja PattiPetelle kiitokset. Tuo autto huomattavasti :thumbs:

Jees jees

Corleone, meinaatko, että teet jo seittemännellä viikolla 105 %:lla? Aika hyvin kun lupaavat 10 % kehityksen ohjelman loppuun. Mahtaako toimia? Vaikuttaa aika paljon samanlaiselta tuo ohjelmas, mutta noita ykkösiä tehdään joka kerta. Mielenkiintoista, mutta pitää viedä loppuun se minkä alkaa...

6point, teen nyt näin:

ma: Kova päivä + vatsa ja ehkä habaa

ti: Jalat
-kyykky
-etureisiä
-takareisiä
-pohkeita istuen ja/tai hackissa
-ehkä prässiä

ke: lepo

to: jalat
-maastaveto tai hyvää huomenta
-leuat myötäotteella
-kulmasoutu
-talja niskaan

pe: kevyt päivä + vatsoja + ehkä habaa

la ja su lepo

Re: Jees jees

Corleone, meinaatko, että teet jo seittemännellä viikolla 105 %:lla? Aika hyvin kun lupaavat 10 % kehityksen ohjelman loppuun. Mahtaako toimia?

Jää nähtäväksi toimiiko, mutta tuo neljännen viikon 92,5 prossanen tuntui ainakin todella kevyeltä aikaisempiin vastaaviin verrattuna.

Originally posted by Dopey
Kiisto: kenenkään ei kannata kuunnella mun penkkiohjeita, olen sen verta surkea penkkaamaan :itku:.

Kuis niin? Eikö silloin nimenomaan kannata kuunnella sun neuvoja?

Yksi bodaaja aikoinaan sanoi mulle salilla, että jos haluaa oppia treenaamaan, niin ei kannata kysellä siltä salin isoimmalta jätkältä. Se on niin lahjakas, että sen ei ole edes tarvinnut tod näk opetella treenaamaan. Hänen mukaan parempi vaihtoehto on joku kohtuu kunnossa oleva, ja hyvällä tekniikalla treenaava. Tämä lahjattomampi on jopa oikeasti joutunut opettelemaan treenaamaan.

Kyllähän tuo 105% seitsämännellä viikolla voi tulla ihan hyvinkin. Esimerkiksi tässä kuuden viikon ryssäohjelmassa otetaan kuudennella viikolla tuo 105%. Tuo Westsidebarin ohjelman yhdeksäs viikko jolloin otetaan 107,5% ja perään 110% saattaa tuottaa vaikeuksia, mutta ei sekään mahdoton ole.

Originally posted by jackass82
onko kukaan kokeillut ari pehkosen penkkiohjelmaa?onko toiminut?

on kokeillut ja toimii, kunhan sieltä vain jättää sen yhden päivän välistä, eli MA ja PE vain, sekä jättää silloin tällöin sen maksimin kokeilematta... tällöinhän tämä ei vaan enää periaatteessa ole Pehkosen ohjelma. mutta se on ainaki totta, että jos voimaa haluaa niin parempi opetella treenaan kovilla painoilla.

Re: Re: Jees jees

Originally posted by Corleone
Jää nähtäväksi toimiiko, mutta tuo neljännen viikon 92,5 prossanen tuntui ainakin todella kevyeltä aikaisempiin vastaaviin verrattuna.

Ilmoitathan sitte miten lopputuloksetkin muitten nähtäville.
Kiinnostaa tietää miten äjälle kävi. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom