Penkkimaksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ameeba
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tänään tein 2*1*47,5 kg harjoitusnostoina. Eli ei pystäytystä, eräänlainen enkka kuitenkin. Olis varmaan mennyt "oikealla" tavallakin, mutta ei harjoituksissa pysäytellä :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On varmistaja toki hyvä mutta salilla voi myös pyrkiä valitsemaan penkin, jossa on turvaraudat.
Totta mooses! Niin tein minäkin aluksi. Sitten vain raahasivat suosikkilevypainosarjani (0.5 - 25 kg) huitsin nevadaan. Oli valittava joko vähintään 6kg korotukset painoihin tai lähdettävä painojen perään, missä odotti turvaraudaton penkki. Valitsin sen turvattoman penkin ja hyvin on mennyt.

Ei pidä turhia arastella, rauta on kevyttä. Ja ainahan sitä joku ritari tulee neitokaisen tangon alta pelastamaan. Jos ei muuten, niin saadakseen sen penkin vapaaksi :)

ei harjoituksissa pysäytellä
hmmmm... itse kyllä pysäytän. Että tulee tavaksi.

Ihan totta? Eihän siinä tosiaan ihan kaikkea saa irti jos aina pysäyttelee. Munkin kannattaa varmaan nostella sitten välillä ilman pysäytystä niin saa isompia rautoja liikkumaan, voi olla positiivinen vaikutus penkkimaksimiin.

Ihan totta? Eihän siinä tosiaan ihan kaikkea saa irti jos aina pysäyttelee. Munkin kannattaa varmaan nostella sitten välillä ilman pysäytystä niin saa isompia rautoja liikkumaan, voi olla positiivinen vaikutus penkkimaksimiin.

voi voi ( tulla, vaikka ei hän sun tarviis sitä maksimia nostaa, että tässä muutkin voisi pärjätä ;) )... kysäse jtoltakin ( tuolta voimailupuolelta ). Olisin tänään vielä varmistanut, mutta en varmaan voi mennä salille...Jos gillyanne huomaa nämä viestit hän voi sanoa asiantuntevan sanansa. Etkö sä sit treenaa voimanostajakilpailijoiden kanssa?

E: mm. olkapäiden takia ei pysäytellä... esim. vain ennen kisoja ( joitakin harjoituksia ) ja vain paidan kanssa eräs nuori nostaja sanoi pysäyttävänsä.

No, 56 nousi eilen.

Ehkä olisi vielä vähän enemmänkin, mutta kun dojonnnurkassa ei ollut tarjolla enempää pienmetallia, eikä edes sitä pelastavaa ritaria (judokat nyt mitään näe, kuule eikä ymmärrä :( ).

Joka tapauksessa, tästä on hyvä jatkaa.

Mitä pysäytyksiin tulee, on se kai tottumuskysymyskin ja jos pystyy treenaamaan ilman pysäytystä ja tarvittaessa (kisoissa) lisäämään sen nostoonsa, niin hyvä. Itse kyllä olen sen verran yksinkertainen, että joka helevatan kunnon toistolla pysäytän, vaikken sentään niin kuin ekoissa salikisoissani - se oli luokkaa puoli minuuttia, ennen kuin joku uskalsi kysyä "nouseeko?" Ja nousihan se :nolo:

Olkapäiden kannalta arvelisin kuitenkin hitaammanpuoleisen suorituksen (pysäytyksellä) olevan paras vaihtoehto. No, tämä nyt on tällaisen pienmetallinheiluttelijan näkemys asiasta.

Oon mä kisoissa ollut. En treenaa voimailijoitten kanssa... Yhdeltä tutulta saan neuvoja. pitäisi varmaan mennä ihan meidän seuran treeneihin ja saada oikeeta opastusta. Hirvee kynnys vaan mennä sinne miesten sekaan, jotka nostaa päälle 200kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitkän tauon päälle 5 viikon harjottelun jälkeen 6x37,5 kg; olisikohan maksimi 45kg?? (joskus se oli kevyt, yhyy). Oma paino 63 kg ja tavoite olisi saada se siististi penkistä ylös.

50 tulee todistetusti nätisti; kai tämä tästä vielä iloksi muuttuu :)

paljos sä painat?
Nykyisin jotakuinkin 80kg, ja siinähän se vika onkin. Se on ihan yksi ja sama paljonko rautaa nousee kun pikkukisoissa ei ole painoluokkia eikä isoihin ole menemistä. Mutta ei se mitään, pitäähän sitä antaa muille tasoitusta kun on niin tavattoman vahva :rolleyes: .

Eilen muuten nostin taas pitkästä aikaa 60kg. Tulos tuntuisi nyt olevan nousussa, joten ei kun lisää treeniä, kyllä se siitä!

Hirvee kynnys vaan mennä sinne miesten sekaan, jotka nostaa päälle 200kg.
No ei ne miehet mitään, nehän on omassa sarjassaan. Mutta ne 50-kiloiset naiset jotka nostavat ainakin 70-80kg ovat todella pelottavia!

Olen vasta muutaman kerran penkkiä treenannut ja tänään sain 5x38kg, johon olen todella tyytyväinen. Itse painan 55,5kg.

Zone-sarja -42%
huuuh. Mulla mennään vasta 40kg oon saanut 5x5 ylös. Enkä oo ikinä maksimia koittanut. Mut oon niin onnellinen että sain ton 40 vihdoinkin rikki! Nyt ei tästä muuta kuin ylöspäin vaan, seuraava tavoite on 45kg 5x5 :) tai oon lähinnä noiden vitosten kanssa nyt koittanut parannella tuloksia. Se vaan kun olis joku aina varmistamassa niin tulis tuloksii nopeemmin salee, kun itsekseni (silloin kun en pyydä jotain varmistamaan) ottaa aina niin varman päälle.
jee!

55kg on maksimi, nyt kuukauden verran on menty hissukseen kun lihas vähän venähti tuosta kainaloselkä-akselilta... pari päivää sitten meni 6x50kg kevyesti, eli valoa alkaa näkymään taas tunnelin päässä ;)

Niin ja oma paino on 80kg tienoilla.

20 x 20 kg :D Ja tuokin hyvinä päivinä. Huonoina päivinä ruksaa olkapäät niin pahasti ettei viitsi tehdä yhtäkään toistoa :down:

E: Paino oli 68 kg...

Mä en oo hirveesti koskaan tykänny penkata vaikka penkki kuuluukin vakituisesti mun rintatreeniin...Ennätys taitaa olla 3x60kg. Normi treenissä tein viimeks 6x50kg. Kait se sieltä nousis jos alkais enemmän tekemään. Tulokset kyl kasvo heti kun ojentajat ja olkapäät alko kunnolla kehittymään. Mut tästä on hyvä jatkaa!:D

Latest posts

Back
Ylös Bottom