Penkkimaksimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ameeba
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pitkän tauon päälle 5 viikon harjottelun jälkeen 6x37,5 kg; olisikohan maksimi 45kg?? (joskus se oli kevyt, yhyy). Oma paino 63 kg ja tavoite olisi saada se siististi penkistä ylös. Tulipahan julkistettua, nyt on paine pitää suuntaa ylöspäin ainakin tuonne 60+ kiloon.

No laitetaanpa tämäkin "tulos" etteivät muut pienet ja heikot (isoista ja heikoista puhumattakaan) masentuisi: juuri eilen tein kymmenkunta 4 toiston sarjaa 50 kilolla - joka on sentään huomattavasti alle oman painoni :nolo: Keväällä ennen käden hajoamista nousi sentään jo 60 kg, kahdesti, kai sitä nytkin enemmän nousisi. Eli seliseliseli.

Toisaalta, tekniseltä kannalta nosteluni on sieltä syvältä. Sen ovat oikeat voimanostajat sanoneet ihan suoraan. Pysäytyksen olen kyllä jo oppinut, samoin sen ettei perse saa nousta penkistä. Mutta selän kaari, missä ihmeessä se oikein on? Entä miksi kädet ja rinta vieläkin tuntuvat, ah, niin erillisiltä!?

Jalat pidän maassa niin suorituksessa kuin tulostavoitteenkin suhteen - 80 kg on vielä jonakin päivänä nostettava. Ei sitä enempää ehdi, kun on kuitenkin tuota muutakin elämää.

55kg nostin keväällä. Nyt paino pudonnu viitisen kiloa ja meni enää 50kg kolmesti eli tippu tulokin painon mukana. Mutta nyt olis tavotteena massan lisäys talven aikana, joten eiköhän se penkkiki ala nousemaan...:rolleyes:

Viimeksi kun olen penkkiä enemmän treenannut olen nostanut 77,5kg (ykkösen), eli joskus viime vuoden puolella. Enää ei nuo painot nousisi, enkä pahemmin ole penkkiä edes treenannut, mutta yli 70 varmaan nousisi yhä. Penkki on hyvä yleisliike ja onhan se välillä kiva testata rajojaan :) . Painoa nyt reilut 60kg ja tuolloin se oli huomattavasti enemmän, pituutta löytyy 160cm.

Penkki on mun heikoin esitykseni, ollut aina. Taitaa olla henkimaailman juttuja... 47,5 kg on ennätys :nolo: . Jalat ilmassa teen aina. Pituus 170 cm, paino 62 kg +/- 1 kg.

57,5 kg viime talvena. Tosin nyt ei kyllä tule niin paljoa, kun paino tippunut ja oon vaihtanut tava-penkin vinopenkkiin vaihtelun vuoksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikös Ironbutt ole järkkäämässä kaimaa (Kati1) esittelemään meille 'vahva nainen' treenejä? Thread on voimailuosastolla.

Jahans, vanha paarma kuittaa täältä takavasurista jälleen kerran:jalat penkillä 75 kg mutta omasta painosta ei viitti ees mainita:hyper:

Tänä syksynä aletaan reenaan ja kovaa! Revitään rautaa salilla, niin että soi vai mitä siskot:thumbs:

painoa 58kg itsellä ja penkistä on mennyt max 50kg joskus vuosi sitten nyt jääny stoppiin 40-45 tienoille... no mutta tavoitekin muuttunu voimasta enemmän massaan

En oo uskaltanut kokeilla... Kymppi menee 47,5 kg:lla hyvänä päivänä, joten kaipa se muutama kilo tuon päälle sitten on. Painoa taas 60 kg.

e. Nyt tosin tulee retkuteltua noita 3*8 yms sysdeemejä, katsoo saako tässä jotain tulostakin aikaiseksi. Kyllä ottaa muuten pattiin tehdä jollain minipainoilla lyhyttä sarjaa, mutta sehän taitaa kuulua asiaan.

Nyt en vähään aikaan ole kokeillut mutta n. kuukausi sitten nousi taas pitkästä aikaa 60 kg.. ja sen työnsin sitä ennen viimeks joskus joulu-tammikuussa. Kehitystä ei siis ole tapahtunut:jahas: . Nyt oon kokeillut josko voimaa sais lisää tekemällä 5x5 sarjoja:whip: , lähdin 75% maximista ja nyt oon 85%:ssa eli 51 kg 5x5. Kohta täytyykin taas kokeilla tuota 60 kg meneekö se yhtään paremmin jo:D, tai vaikka vähän jo lisää...

Latest posts

Back
Ylös Bottom