penkkiin liittyvää..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja latku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
37
serkulla tossa viikonlopupna tuskailin kun on penkki-ennätys :david: jäänyt samaan lukemaan pyörimään niin hän kerto että josksu nuorempana kun penkkasivat, käyttivät seuraavaa "Taktiikkaa":

esim. kun minulla on ennätys 75kg, niin lähtee tekemään 50kg*6, 55kg*5, 60kg*4, 65kg*3, 70kg*2, 75kg*1. mutta sanokaas mielipiteenne asiasta toimisko tuo vai mtien asia olisi? :thumbs:

Saattaisi toimiakkin mutta koitappa huvikseen tuota miken 2x6 systeemiä, minulla on noussu huimasti penkkitulos ku oon käyttäny sitä. Searchia vaan.

Ps. Ootko latku antti?

vois sitä miken systeemiä kokeilla vähän myöhemmin. kokeilis nyt tuolla että miltä tuo tuntuu. joo olen, ja sinä olet kuka? ripe ?

Mutta tuolla miken systeemillä saat varmasti penkin nousuun. Itse vedin joskus maaliskuussa 2x6x85kg ja viimeks vedin 6x110kg ja 5x110kg. Ei voi muuta ku kehua sitä.

oon vaan yks perkele.

Hyvät ihmiset ettekö te ikinä kyllästy jauhamaan penkistä mitäs jos puhuttais välillä jalkakyykystä :D tai vaikkapa mavesta

Viikinki 86 sanoi:
Hyvät ihmiset ettekö te ikinä kyllästy jauhamaan penkistä mitäs jos puhuttais välillä jalkakyykystä :D tai vaikkapa mavesta

No jos se on vaikka se penkki se heikoin lenkki? Tuskinpa latku on paljoo penkistä puhunu pakkiksella :rolleyes:

Edit: Olen tosikko :D

Viimeksi muokattu:
Jos haluat siis maximin ylös niin toi miken juttu pitäis kai toimia mut paras on ku löytää sellaisen oman tyylin millä se kehittyy ja tietysti kaiken kehityksen takana on myös vaihtelevaisuus!! Otat vaikka parin ekan viikon aikana penkis jotain pelkkiä 8 -toistoja, seuraavalla viikolla 6 -toistoja ja siitä ykköseen asti. Kaikenlaista vaihtelua mitä keksit niin ne toimii. Niin ja ei se penkki maximi pelkällä penkin tahkomisella nouse!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu, kannattaa kokeilla tota Miken 2x6, mutta mitä mieltä te olette, että kannattaako vetää penkkitreenissä lämmittely+2x6 ja vielä lisäksi pari pitempää sarjaa 2x6 jälkeen esim. 2x8-12?

Ite olen vedellyt rinta päivänä lämpät+2*6+vinopenkki kp/tanko3*10+viparit rinnalle/ristikkäistalja3*10. Hyvin toimii.

jüzz sanoi:
Juu, kannattaa kokeilla tota Miken 2x6, mutta mitä mieltä te olette, että kannattaako vetää penkkitreenissä lämmittely+2x6 ja vielä lisäksi pari pitempää sarjaa 2x6 jälkeen esim. 2x8-12?

Lämmittelyjä otetaan tottakai tarpeellinen määrä, itellä viime rintatreenissä jokseenkin tällaset lämmittelyt:

12 x 20 10 x 40 6 x 60 3 x 80 2 x 100

Ja itse 2 x 6 sarjat oli 112,5 kilolla ja toisella meni vitonen, eli uusiks menee. Nyt luulis taas kehittyvänkin kun on dietit takanapäin.

Normipenkkiä en tämän enempää tehnyt vaan sitten tein 3 sarjaa alaviistopenkkiä ja 3 sarjaa ristikkäistaljaa vinopenkissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom