Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by johtaja
Mua aina välil ärsyttää ku kaikki jauhaa/ylistää penkkiä.
Esim.mä arvostan paljo enemmän 100 äijää joka vetää 30 leukaa,kun nostaisi 200 penkistä
Originally posted by johtaja
Esim.mä arvostan paljo enemmän 100 äijää joka vetää 30 leukaa,kun nostaisi 200 penkistä
No mikäs siinä jos on tarpeeksi kuiva ukko, niin eiköhän 30 leukaa mene aika äkäsesti treenaillessa. 200 penkistä vaatii jo kuitenkin aika monien vuosien työn.Originally posted by johtaja
Originally posted by Krusifiksi
No miten olis wilksin pisteet? http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/wilks.htm
No kyllä minäkin arvostan 60kg:sta kaveria, joka pukkaa natuna 200kg:a penkistä ilman paitaa pelkän dödön voimalla. :DOriginally posted by johtaja
No en tarkottanu mitää tikku-ukkoo,mut jos äijä painaa 150kg vetää 30 puhdasta leukaa niin jumalauta!!siinä ei mitkää pari kuukautta riitä vaan se on koko elämän prosessi.
Nyt menee kyllä yleistys metsään.Originally posted by Ämmbee
vaikka painaisi vain 60 kg, niin on se 30 leukaa kova suoritus... Ei se tule hetkessä eikä helposti, ja joillekin se on jopa mahdoton, monihan tekee ainoastaan muutaman ja se on maksimisuoritus...
Harva päsee 20:een ja sen jälkeen harvalla riittää sisua ja voimaa jatkaa sarjaa.
Ja, jos tekee 30 leukaa niin voi samantien nostaa liki 2 kertaa omanpainon ylätaljassa, ja penkkikin on siinä 1.75 maissa (tai enemmän) suhtessa omaan painoon, jos sitä on ikinä reenannut. Dipissä tulisi melkein omapaino lisäpainona. Että semmoinen fysiikka 30:n leuanvetäjällä, ei ole heikko kaveri.
Originally posted by Ämmbee
Hetkinen...
vaikka painaisi vain 60 kg, niin on se 30 leukaa kova suoritus... Ei se tule hetkessä eikä helposti, ja joillekin se on jopa mahdoton, monihan tekee ainoastaan muutaman ja se on maksimisuoritus...
Harva päsee 20:een ja sen jälkeen harvalla riittää sisua ja voimaa jatkaa sarjaa.
Ja, jos tekee 30 leukaa niin voi samantien nostaa liki 2 kertaa omanpainon ylätaljassa, ja penkkikin on siinä 1.75 maissa (tai enemmän) suhtessa omaan painoon, jos sitä on ikinä reenannut. Dipissä tulisi melkein omapaino lisäpainona. Että semmoinen fysiikka 30:n leuanvetäjällä, ei ole heikko kaveri.