penkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -SS-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Tulee aina välillä salilla mietittyä kavereiden kanssa et kuka meistä saa esim siitä "maagisesta" penkistä suhteessa eniten.
Eli miten sen voisi laskea painoon,pituuteen,ja ikään suhteutettuna.
Kiitos!

Penkkitulos jaettuna painoindeksillä vois olla aika kova sana jos haluaa suhteita laskea. Eikös kuitenkin se ole kovin jätkä joka nostaa eniten? :david:

Miksi se pitäisi ikään ja pituuteen suhteuttaa?

Eikös helpointa olisi vain vertailla näin:

Nostettu paino / Nostajan oma paino = Suhteellisen voiman suhdeluku

Edit: olinpas hidas

Mua aina välil ärsyttää ku kaikki jauhaa/ylistää penkkiä.
Esim.mä arvostan paljo enemmän 100 äijää joka vetää 30 leukaa,kun nostaisi 200 penkistä

Eli taidat harrastaa painia?
Originally posted by johtaja
Esim.mä arvostan paljo enemmän 100 äijää joka vetää 30 leukaa,kun nostaisi 200 penkistä

Alexeyev taisi painaa jotain 150kg:n tuolla puolen ja veti leukoja reilut 30kpl. Näin olen jostain lukenut.

No mikäs siinä jos on tarpeeksi kuiva ukko, niin eiköhän 30 leukaa mene aika äkäsesti treenaillessa. 200 penkistä vaatii jo kuitenkin aika monien vuosien työn.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mielestäni paras tapa suhteuttaa tulos on omaan painoon (nostettu paino/oma paino, niinkuin joku sanoikin). ikä ja pituus ovat yksi hailea, salilla käytetty aika voitaisiin tosin ottaa laskuihin mukaan.

eihän tuo 30 leukaa ole saavutus eikä mikään, varsinkaan kevyille henkilöille.

nytkin saan 15 leukaa enkä ikinä tee leukoja treeniliikkeenä. tonne 30 nostaminen olisi ehkä parin kuukauden homma.

sitten kun ruvetaan puhumaan 200kilon penkistä voi tehdä jo 10vuotis suunnitelmaa...

No en tarkottanu mitää tikku-ukkoo,mut jos äijä painaa 150kg vetää 30 puhdasta leukaa niin jumalauta!!siinä ei mitkää pari kuukautta riitä vaan se on koko elämän prosessi.

No en tarkottanu mitää tikku-ukkoo,mut jos äijä painaa 150kg vetää 30 puhdasta leukaa niin jumalauta!!siinä ei mitkää pari kuukautta riitä vaan se on koko elämän prosessi.
No kyllä minäkin arvostan 60kg:sta kaveria, joka pukkaa natuna 200kg:a penkistä ilman paitaa pelkän dödön voimalla. :D

Hetkinen...
vaikka painaisi vain 60 kg, niin on se 30 leukaa kova suoritus... Ei se tule hetkessä eikä helposti, ja joillekin se on jopa mahdoton, monihan tekee ainoastaan muutaman ja se on maksimisuoritus...

Harva päsee 20:een ja sen jälkeen harvalla riittää sisua ja voimaa jatkaa sarjaa.

Ja, jos tekee 30 leukaa niin voi samantien nostaa liki 2 kertaa omanpainon ylätaljassa, ja penkkikin on siinä 1.75 maissa (tai enemmän) suhtessa omaan painoon, jos sitä on ikinä reenannut. Dipissä tulisi melkein omapaino lisäpainona. Että semmoinen fysiikka 30:n leuanvetäjällä, ei ole heikko kaveri.

Originally posted by Ämmbee
vaikka painaisi vain 60 kg, niin on se 30 leukaa kova suoritus... Ei se tule hetkessä eikä helposti, ja joillekin se on jopa mahdoton, monihan tekee ainoastaan muutaman ja se on maksimisuoritus...

Harva päsee 20:een ja sen jälkeen harvalla riittää sisua ja voimaa jatkaa sarjaa.

Ja, jos tekee 30 leukaa niin voi samantien nostaa liki 2 kertaa omanpainon ylätaljassa, ja penkkikin on siinä 1.75 maissa (tai enemmän) suhtessa omaan painoon, jos sitä on ikinä reenannut. Dipissä tulisi melkein omapaino lisäpainona. Että semmoinen fysiikka 30:n leuanvetäjällä, ei ole heikko kaveri.
Nyt menee kyllä yleistys metsään.

Vedin yläasteella liikuntatunnin testissä 32 leukaa (3 hylättiin kun ei mennyt leuka selvästi yli tangon tason). Aloittelin tuolloin punttitreeniä ja paino oli 50-55 kg. Penkki saman verran. Eli olin laiha ja heikko paska, mutta laihan miehen on helppo vetää paljon leukoja.

Nyt painan 100 ±5 kg (dieetti / bulkki) ja saan ehkä riuhtomalla 20 leukaa, 15 armeijan testissä ilman liian suuria vaikeuksia. Saan siis puolet vähemmän leukoja kuin 50-kiloisena murkkuna, mutta voin melko varmasti sanoa olevani helvetisti vahvempi kuin tuolloin. Eli penkki on suurin piirtein kolminkertaistunut kuten myös muutkin suorat voimatasot.

Originally posted by Ämmbee
Hetkinen...

Mä saan 30 leukaa puhtaasti (painan 80kg) ja voin sanoa ettei se kovin haastavaa ole jos on leukoja erikseen treenannu. Ketään muuta en tosin henkilökohtaisesti tunne joka pystyis samaan. En mä kyllä ylätaljassa 160 kiloa saa todellakaan. Hyvä ku 130-140 menee. Miten ton penkin muka voi suhteuttaa leukoihin. En mä vaan saa ku 1,5x oman painon (120kg).

kyllä se on kovempi juttu saada 200 penkistä ku 30 leukaa..tietenkin painoilla on täs leuka jutus suuri merkitys..eli esim 100kg äijä vetää 30leukaa ja 50kg äijä tekee saman niin on siinä voimatasossa melkopaljon eroa..ja sit tuosta penkkihommasta..niin siinä on niin monta eri lihasta mikä vaikuttaa siihen tulokseen..että teen sille äijälle näin..:worship: joka saa sen 200 penkistä..:whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom