Penkki tulos laskussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trac3r
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli nyt vähä ihmetyttää tämä penkki tuloksen raju lasku.
Eli 28.10.2010 tein 90kgx8 x 3. Sen jälkeen treenasin pari viikkoo tekemällä tiukkoja 3:sia, huomasin ettei ole mun juttu. Ja nyt aloitin kultaisen kuusikon viime lauantaina. Silloin meni penkissä 70kgx10x3 joka on iha maksimi mitä pystyin tekemään. Onko siis tissit ylirasittuneet vai mikä mättää?

Eli nyt vähä ihmetyttää tämä penkki tuloksen raju lasku.
Eli 28.10.2010 tein 90kgx8 x 3. Sen jälkeen treenasin pari viikkoo tekemällä tiukkoja 3:sia, huomasin ettei ole mun juttu. Ja nyt aloitin kultaisen kuusikon viime lauantaina. Silloin meni penkissä 70kgx10x3 joka on iha maksimi mitä pystyin tekemään. Onko siis tissit ylirasittuneet vai mikä mättää?

Kuinka kauan viime treenistä siis tarkalleen oli?

Elikkäs siinä oli 4 lepopäivää välissä? Ei ollut liikaa, eikä ollut liian vähän... Olitko sitä penkkitreeniä ennemmin tehnyt jotain samana päivänä, joka olisi voinnu rasittaa?

Vähän veikkaan että tottumuskysymys :) Kun olit vähän aikaa niitä kolmosii rykiny, ni nyt tuntu hieman oudolta vetää vähän pidempiä toistoja... Sanoisin että viikon tai parin sisällä vedät jo ihan samanlaisia toistoja kuin ennen! Ei muutakuin treenii vaa, ni kyllä se siitä :thumbs:

Itelläniki oli tässä vähän aikaa sit et 90kg tuli 9kertaa, sitten 2-3 viikkoo tuli kolmosia välillä nelosia.. sitten nousiki sen jälkeen et 90kg tuli 12 kertaa.. aika ihme varsinki ku ite olen vasta 16v

Suositut

Back
Ylös Bottom