Penkki omasta painosta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tää on niin naurettavaa et joka ikinen jaksaa nostaa täällä siis iha helvetisti enemmä ku omapaino ( siis onhan maailmassa paljonki ihmisii ketkä nostaa) mut siis iha niinku kaikki nostas reilusti yli oman...

No niin no...ei toi oman painon nostaminen ole juurikaan mitään, mikäli vähänkään on puntilla käynyt.

Ja mitä nyt pikasesti tätä threadia selasin, ni aika uskottaviltahan nuo prosentit kuulloistais. Ja toiseks: jos joku jtn kiksejä siitä saa, että netissä nickinimellään kusettaa moisessa asiaissa...ni aika halvat on huvit. :D

Oma prosentti: (130/82)*100=159%

Päätin tehdä jotain. 114% ja nousussa - tavoitteena 125% viimeistään tammi-helmikuun vaihteessa.
117%... tavoite alkaa vaikuttaa turhan tiukalta, mutta mikäs tavoite se nyt muuten olisikaan. :whip:

Varmaan täällä monesti jo sanottukin (en nyt jaksa sataa sivua lukea..) mutta minusta tässä vertailutavassa ei ole mitään järkeä. :D tokihan se jotain kertoo, mutta minusta on ihan hölmöä olettaa että olen "samalla tasolla" kuin 80kg lukiopojat jotka nostaa sen 80 kg penkistä, kun minä olen 96 kg lukiopoika. jotkut on jotenkin selittämättömästi kevyitä ja toiset painavia - minä en ole yhtään lihava, painokseni veikataan jotain 80 kiloa yleensä, joten jotta nostan oman painoni niin sitä pitää jo jonkin verran ylläpitää koko ajan, ei se yhtä vaikeaa ole 80 kg sälleille saati 70. pitäis sitä jonkin verran suhteuttaa että satakilonen, joka ei ole varsin keho, sais vähän enemmän sentään krediittiä oman painonsa nostamisesta kuin 70 kiloinen, joka pääsee 70kg penkkitulokseen muutamassa kuukaudessa aloittamisesta. :D

mutta minusta on ihan hölmöä olettaa että olen "samalla tasolla" kuin 80kg lukiopojat jotka nostaa sen 80 kg penkistä, kun minä olen 96 kg lukiopoika. jotkut on jotenkin selittämättömästi kevyitä ja toiset painavia
Ei se selittämätöntä ole - se on luuta ja lihaa, valkoista ja punaista. Kasan korkeus on kiinni tuurista ja geenistä, mutta kasan leveys on itse valittu. ;)

No minä kun tämmönen kynis vielä oon, niin 60kg vaan nous tuossa kerran kun koitin.
Se tekee huikeat ~97% :rock:

Mutta tavote, että ennen uutta vuotta 100% :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt kun viimein on se säälittävä 100% kehtaan vastata :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom