Penkki omasta painosta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joskus menny 9*130%, vikoissa pientä avitusta.

Eka postaukseni palstalle.. Noin 1kk treenia takana ja illalla testasin. Valtavat 96% nousi kovalla ähinällä, mutta puhtaasti. Käsittämätöntä miten lihaskuntopalautuu nopeasti, treenasin noin 7v sitten yhden talven ja paransin silloin penkkiä 75%:sta jonnekkin 110%:n tienoille. Kunto lörpsähti pahasti noiden "seitsemän huonon vuoden" aikana, ja kuukausi sitten lähtötilanne oli about 80%. Eli tajuttoman nopeaa saavuttaa joskus ollut tilanne, mutta jatko lienee kovempi juttu. Mitä mieltä ootte gurut, onko mahdollista ens kesään mennessä saavuttaa joku 120%:n taso?
Olen 178, 63 kiloinen kukkakeppi, läskiä ei ollenkaan (eipä ihme noilla kiloilla.. ;).

JPM28 sanoi:
Mitä mieltä ootte gurut, onko mahdollista ens kesään mennessä saavuttaa joku 120%:n taso?
Olen 178, 63 kiloinen kukkakeppi, läskiä ei ollenkaan (eipä ihme noilla kiloilla.. ;).
Aikamoinen kukkakeppi kyllä oot :hyper:
ja ensikesäksi sitten se 214,35 kiloa penkistä, eikös niin?

Joo tais jäädä ainoaksi postaukseksi jos kommentit on tuota luokkaa..
Painotan nyt vielä kaikille 17v junioreille ja muillekkin, että en tosiaankaan treenaa pelkkää penkkitulosta.

JPM28 sanoi:
Joo tais jäädä ainoaksi postaukseksi jos kommentit on tuota luokkaa..
Painotan nyt vielä kaikille 17v junioreille ja muillekkin, että en tosiaankaan treenaa pelkkää penkkitulosta.
Eiku siis, ei millään pahalla, mä vaan tuota sun typoa (jos se nyt siis oli typo että paitat jotain 178 kiloa ja oot kukkakeppi).

make-78 sanoi:
Totta kai tuo suhde kertoo voimatasosta suhteessa omaan painoon. 150 kilonen läski on painoonsa nähden heikko jos nostaa esim.170...

No näinhän se on, mutta ei kannata 60 kiloisena: 120 kiloo pukkaavana mennä vittuilee, voi saada korvilleen :hyper: "vitsi vtisi"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Halli sanoi:
a ha! päivitys, nyt mentiin sitä ykköstä kokeileen uusiks ja nyt on se 100% :jahas:
Hienoa! Nyt kaikki on vain plussaa tästä lähtien. :) Itselläni viellä matkaa, kokoajan tulee lähemmäksi hiljalleen. :rolleyes:

Amis sanoi:
113%... :/
Päivitystä.. Uuden enkan myötä huikeat 120%.. :david:

Paskasoft.comin sarjapainolaskurin mukaan tasan 125%.

Ykköstä en viitsi/halua/aio koittaa. Mun mielestä ykkösten tarkoitus on vaan hivellä omaa egoa (Voimanostajia lukuun ottamatta).

160%
2x oma paino tavotteena mut se on kyllä ihan järkyttävän kaukana :wall:

Mäkin olen muuten ruvennut ajattelemaan, että penkkiykkösten kokeileminen on oikeastaan pelkkää itsensä kiusaamista. Sen maksimin saa kuitenkin laskettua aika helposti sarjapainoista - ja mitä niillä maksimitoistoilla edes saavuttaa? Mielihyvää, joka katoaa heti seuraavan tavoitteen alle?

Ehkä se on tämä vihoitteleva olkapää, joka on muuttanut ajatusmaailmaani. Oon miettinyt, että kun vammasta toivun, niin voisin jättää ykköset pois ja siten säästää olkapäätääni. Eihän se maksitoiston suorittaminen oikeastaan ole tärkeää, vaikka ennen olinkin erittäin innokas ykkösten kokeilija. Alkuaikoina piti aina kokeilla maksimia - vaikka monena päivänä perättäin - ja syöminen ja lepo olivat tietty ihan mitä sattuu.

151 prossaa...

....Tällä kaavalla. Paino 86 korvilla, siitä voi joku utelias ykkösen laskea. Toki sitäkään ei ole pariin kuukauteen edes kokeiltu.

150 %, silloin kun vielä piti egoa yrittää pönkittää nostamalla maksimitulosta. Nykyään ylpeilen inttipenkkipunnerrustuloksella, eli jalat ylhäällä tangossa oma paino. Tällä hetkellä saan tasan 20 ilman apuja, tavoitttena 25. Kokeilkaahan, on aika vittumaista.. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom