Penkki kerran viikossa?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Champion
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli voiko kehittyä jos tekee penkkiä vain kerran viikossa ja lisäksi kerran kapeaa penkkiä saman viikon aikana? Kehitys on vähän pysähtynyt ja ajattelin vähän kokeilla jotain erillaista penkki reeniä (searchilla ei oikee mitää hyvää löytynyt ku ne kaikki on lähinnä "penkki 4x viikos" tyylisiä) Joten jos joku viittis laittaa jotaki hyvää penkki ohjelmaa tulemaan joka toimis kerran viikos tehtynä.. maximi on ny tuos 120 kieppeillä ja pitäs saada vähä nousemaan :rolleyes: oon tehny täs viimeset 5kk:tta tällaista pyramidia 10x82,5 2x8x87,5 6x92.5 4x97,5 2x102,5 eli vähän voima ja body tyyliin

Champion sanoi:
Eli voiko kehittyä jos tekee penkkiä vain kerran viikossa ja lisäksi kerran kapeaa penkkiä saman viikon aikana? Kehitys on vähän pysähtynyt ja ajattelin vähän kokeilla jotain erillaista penkki reeniä (searchilla ei oikee mitää hyvää löytynyt ku ne kaikki on lähinnä "penkki 4x viikos" tyylisiä) Joten jos joku viittis laittaa jotaki hyvää penkki ohjelmaa tulemaan joka toimis kerran viikos tehtynä.. maximi on ny tuos 120 kieppeillä ja pitäs saada vähä nousemaan :rolleyes: oon tehny täs viimeset 5kk:tta tällaista pyramidia 10x82,5 2x8x87,5 6x92.5 4x97,5 2x102,5 eli vähän voima ja body tyyliin

eti searchilla miken penkkiohjelma

kiitoksia! :kippis1:

Champion

Pituus 180cm
Paino 78kg
Ikä 15 vuotta

Penkkitulos ~120kg. Oot tainnu aikalailla tuohon penkkiin panostaa jo kysymyksesi (penkki kerran viikossa?!) ja profiilisi perusteella. Mutta kunnioitettavat tulokset oot kyllä saanu. Tosin itse en kyllä usko humalassakaan tuota 120kg penkkitulosta.

joo no pitäs päivitellä vähä noita tietoja
ikä:16 (täytän 17. päivä)
paino:84
pituus:179

Niin ja aluksi reenasin penkkiä vähä enemmä 2-3 krt\vko mutta ny oon viimeset 5kk vetäny 7pvä kierrolla eli kerran viikos penkki ja kerran kapea penki

Kannattaa kokeilla eri systeemejä mitkä vois toimia sulla (esim. normaali penkki, lankkupenkki, vinopenkki, kapea penkki)i. Mä oon nyt tehny viikon ajan penkin kolme kertaa viikossa, kun ennen oon tehny sen kerran viikossa. Kehitys oli pysähtyny ja nyt taas tuntuu että vois vaikka lähtee penkkitulos nousuun.

sanokaahan mulle, millä helvetin treeniohjelmalla te treenaatte jos saatte penkin vedettyä 3x viikossa? Penkki selän kanssa, penkki jalkojen kanssa ja penkki käsivarsien kanssa vai? Ei muuta ku tsemppiä vaan! Noinhan ne lihakset varmasti kasvavat. Palautuminen kun ei ole mitenkään oleellista lihaskasvulle, niin mitä turhaa.

Zamp sanoi:
sanokaahan mulle, millä helvetin treeniohjelmalla te treenaatte jos saatte penkin vedettyä 3x viikossa? Penkki selän kanssa, penkki jalkojen kanssa ja penkki käsivarsien kanssa vai? Ei muuta ku tsemppiä vaan! Noinhan ne lihakset varmasti kasvavat. Palautuminen kun ei ole mitenkään oleellista lihaskasvulle, niin mitä turhaa.
Voisko olla, että joitakin ei se patin kasvatus niinkään kiinnosta, vaan enemmänkin voima! Tällöin voi tehdä penkin ja kyykyn vaikka kolmekin kertaa viikkoon ja silti palautua. Lihaskasvu ei voimanostajalle ole kovin oleellista.

Zamp sanoi:
Ei muuta ku tsemppiä vaan! Noinhan ne lihakset varmasti kasvavat. Palautuminen kun ei ole mitenkään oleellista lihaskasvulle, niin mitä turhaa.

Kysyjähän kysyy, että miten saada maksimia vähän nousemaan.
Eli ilmeisesti pääpaino ei silloin ole lihasten kasvatuksella. Sitä paitsi kyllä ne lihakset kasvavat vaikka niitä treenataan 3 kertaa viikossakin, kunhan niitä ei vedetä joka treenikerralla hämärän rajamaille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom