Jännä kuitenkin kun neuvot porukkaa syömään enemmän, jos se ei edes sinulta itseltä onnistu.
Neuvossahan ei mitään vikaa ole. Syömällä (ja tietysti tekemällä penkkiä) se penkki kehittyy, jos on kehittyäkseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännä kuitenkin kun neuvot porukkaa syömään enemmän, jos se ei edes sinulta itseltä onnistu.
Onnistuu, kuten sanoin nyt on ollut jakso milloin painonnousu on alkubuumin jälkeen lähes stopannut kokonaan :itku:. Silti sarjapainot on jokaisessa liikkeessä jatkanut nousua. Kai se sitten on pääasiassa ollut hermotusta:jahas:, eikä paljoakaan lihaskasvua. Mutta tämän ihan ohimennen kerroin, koska mulla ei todellakaan penkissä näytä jumittavan painot syömisestä johtuen. Kai se on sitten yksilöllistä. Eli pitäis lappoa ruoan kanssa rypsäriä niin että korvista roiskuu.Jännä kuitenkin kun neuvot porukkaa syömään enemmän, jos se ei edes sinulta itseltä onnistu.
mulla ollu aina kanssa huonoa tuo penkissä kehittyminen, oon nyt parhaimmillani saanu 2x5 80 kilolla, oisko vinkkejä mite saisin ton 100kg nousemaan, se riittää mulle penkissä. miten jatkaisin tästä etee millasia sarjoja millä painoilla?
Onnistuu, kuten sanoin nyt on ollut jakso milloin painonnousu on alkubuumin jälkeen lähes stopannut kokonaan :itku:. Silti sarjapainot on jokaisessa liikkeessä jatkanut nousua. Kai se sitten on pääasiassa ollut hermotusta:jahas:, eikä paljoakaan lihaskasvua. Mutta tämän ihan ohimennen kerroin, koska mulla ei todellakaan penkissä näytä jumittavan painot syömisestä johtuen. Kai se on sitten yksilöllistä. Eli pitäis lappoa ruoan kanssa rypsäriä niin että korvista roiskuu.
Nimenomaan penkki on eniten verrannollinen kehonpainoon/sen hetkiseen energiansaantiin, jos vertaa vaikkapa kyykkyyn tai maastavetoon. Dietillä suurimmalla osalla(naturaaleista) penkki tippuu, joillain jopa tulos romahtaa mikäli pidempään/rajummin diettailee.
Voi olla ihan toimiva ohjelma, sitä en kiellä, mutta kyllä tommosissa painoissa liikkuessa sen saa nostettua melkein millä tahansa ohjelmalla...tsekkaa semmonen threadi kun "Pomminvarma penkkiohjelma". Siellä on ohjelma jolla mä sain penkkimaksimin nostettua 70 -> 82,5 seitsemässä viikossa
Voi olla ihan toimiva ohjelma, sitä en kiellä, mutta kyllä tommosissa painoissa liikkuessa sen saa nostettua melkein millä tahansa ohjelmalla...
Ite levensin otetta ihan tietoisesti ja sain vihdoin ja viimein tuntumaa myös rinnalle. Myöskin koko asento muuttui vakaammaksi ja olkapäät ei enää rasitu. Aina kuulee, kuinka pitkille penkki yms. on vaikeampia ja kyllä siinä aluksi tuli sitä asentoa ihan pirusti haettuakin. Ei se vieläkään täydellistä lähentele, mutta kaaren sentään saa jo aikaiseksi ja alkaa vihdoin paineitakin kehittymään eli kehokin tulee mukaan.
Penkkidippi ?