Penkkiä tehdessä takareiden kramppaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xami81
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
43
Onkos muilla ilmennyt seuraavaa ongelmaa?
Eli penkkiä tehdessä takareidet kramppaa, yleensä viimesillä toistoilla kun oikein joutuu ähertään nelosen tai kutosen sarjoilla. Viimeksi takareidet kramppasivat kasin sarjalla kun kaksi viimeistä otin pakkotoistoa. Mielestäni yritän pitää perseen penkissä ja käytän vyötä. En sitten tiedä autanko jaloilla sen verran tai jotain. Kuinka tämän kramppaamisen saa pois? Perus monivitamiinit ja magnesiumit veden naamaan, mutta pitäiskö vielä jotain muuta. Nestevajausta se ei kyllä ole...

Minulla myös silloin tällöin kramppailee, olen pyrkinyt kuitenkin parantamaan tekniikkaa tuollaisten jälkeen.
Eli tuo vaiva johtuu varmaan vain siitä, että huijaa liikaa penkissä ja reidet kun ovat vielä kylmät niin kramppaavat helpommin. Näin uskoisin, voihan se tietysti johtua jostain ihan muusta.
Eli pyri puhtaaseen tekniikkaan, sillä se voi helpottua.

Niin no, lämmistelystä sen verran, että kyllä oli lämpö päällä, mutta mutta, tekniikasta en sit osaa sanoa....varmaan parantamisen varaan tai siis varmasti.

Itsellä tuppaa alaselkä jumimaan penkkiä tehdessä, varsinkin oikeapuoli. Maksiminostossa vyökään ei auttanut kun kuukausi pari takaperin kokeilin. Olikin sitten selkä jumissa viikon.

Xami81 sanoi:
Onkos muilla ilmennyt seuraavaa ongelmaa?
Eli penkkiä tehdessä takareidet kramppaa, yleensä viimesillä toistoilla kun oikein joutuu ähertään nelosen tai kutosen sarjoilla. Viimeksi takareidet kramppasivat kasin sarjalla kun kaksi viimeistä otin pakkotoistoa. Mielestäni yritän pitää perseen penkissä ja käytän vyötä. En sitten tiedä autanko jaloilla sen verran tai jotain. Kuinka tämän kramppaamisen saa pois? Perus monivitamiinit ja magnesiumit veden naamaan, mutta pitäiskö vielä jotain muuta. Nestevajausta se ei kyllä ole...
Kokeile merisuolaa. Se voi auttaa. On kyllä aika yleinen ongelma tuo takareisien kramppaus. Itselläni kramppasi ennen alaselkä mutta ei oo enää viimeaikoina vaivannu.

onhan se niin että painoa nousee enemmän kun auttaa enemmän tai vähemmän jaloilla.. magnesium auttaa noihin kramppeihin ja nestettä täytyy juoda paljon. kannattaa kokeilla penkkiä myös jalat penkin päällä. penkkipainot saattaa hieman kärsiä. mutta tämä saattaa tehdä treenistä jopa tehokkaamman eikä jalat väsy. ;)

TomiTheHuge sanoi:
reisillähän sitä penkkiä nostetaankin.. kannattaa pitää jalka ja rinta päivä erikseen.
Kaikki eivät ole bodareita. Jalkojen alle vieminen auttaa paremman kaaren saamisessa ja asento on muutenkin tukevampi.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
joo itellä on ollu joskus aina sama vaiva jopa ranskalaisen punnerruksen kans mut mä uskon vaan et se johtuu siitä ku tulee niin kovaa jännitettyä et tuntuu vähän joka paikas...eipä oo häirinny

mulla teki saman ennen ja aina oikea jalka mutta magnesiumilla lähti kun ottaa säännöllisesti, ennen otin epäsäännöllisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom