Penkkareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Haalarit tuli maalattua tuossa muutama tunti sitten. Koko on XXL, mutta silti tuntuu vähän turhan pieneltä ihan pelkällä t-paidalla. Suortin tekemä pakkis-logo päätyi punaisena keskelle rintaa. Vatsan kohdalle tuli kirjoitettua six pack ja selkään tuli äijä-teksti. Jalat ja kädet sinisellä ja vihreällä maalilla. Perseen kohdalle tuli pistettyä exit only-teksti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään Isabellalle kattomaan PMMP:tä :kippis1:

Näin ykkösluokkalaisena täytyy sanoa, että oli tuo penkkaripäivä varmasti yksi hauskimmista koulupäivistä, ellei jopa hauskin. Sai nauraa mahansa kipeäksi abien esityksille...

Pikku huulipuna otsalla nyt mitään haittaa...

Eipä tuo nyt niin ihmeellinen juttu ollut, ainakaan ilman viinaa. Aamulla jäi hanskat himaan ja kaksi tuntia rekan lavalla paljain käsin ei ollut kovin hauska tilanne. Risteily ei kiinnostanut niin paljoa, että sinne olisin jaksanut lähteä. Matkaan olisi mennyt n. 80 €+juomiset laivalla ja putka olisi varmaan tullut tutuksi. Frendit yritti vittuilla jotain, kun lähdin koululta himaan sataman sijasta. Onko se niin vitun vaikea ymmärtää, että jos olisin halunnut sinne risteilylle, niin olisin mennyt sinne. Okei, oon ehkä seuraavat pari viikkoa vähän pihalla siitä, että kuka siellä laivalla pani ja ketä, mutta eipä mua muiden suhteet jaksa kiinnostaa muutenkaan. Studio 51:ssä olisi kai ollut jotkut penkkaribileet, mutta treenaaminen vei mielenkiinnon. Nyt sitten tunaa ja raejuustoa naamariin ja sen jälkeen nukkumaan.

Täällä toinen "tylsä" ihminen. Raittiina olin, ei ristreilyä ja jalkatreenit rekkaretken jälkeen :D . Mutta niin kivaa oli kuin päätön huutaminen voi olla. Kurkku kipeenä ja ääni kähee, ei kärsiny enää treeneissäkään huutaa :curs: . Toivottavasti on kunnossa lauantain MetalExpoa varten :rock: .

Itse en olisi mistään hinnasta jättänyt penkkaripäivää väliin. Varsinkin sitä abiristeilyä. Olisi se nii hulvatonta varsinkin ku oli just sopivissa känneissä.

Laittakaapas penkkarikuvia tänne kehii..

Ei perkele jätkät, penkkarit ja abiristeily oli kyllä aivan mahtavaa settiä. Aikaoinaan sitä itsekkin pääsi todelliseen hurmokseen, kun oli 3päivää ihan yhtäsoittoa kännissä. Abiristeilyllä luonnollisestikkin rakastuin aivan täysin, mutta emmää sitä tyttöä ole sen jälkeen nähnyt. Huoh voi niitä aikoja! Vittu että oli fiiliksissä siellä laivalla :( Noiden juhlien jälkeen oli sitten aivan uskomattoman haikeat fiilikset jotakin 2 kuukautta.

Penkkaripäivä oli helvetin hauska. Olin pukeutunut naiseksi (kuvia laitellaan jos fanini niitä janoavat :D) ja kaikki meno sen mukaista. :D
Oikein haikedudella ajattelen eilistä ja kuinka ylitsepääsemättömän mukavaa voi olla! Siellä me remuttiin ja kännättiin opettajien kanssa baarissa, lähettiin parin tytön kaa iskee pienempään kuppilaan miehiä ja naurettiin aivomme pihalle. Ainut miinuspuoli oli sitten se, että tuppasi tulemaan vähän kylmä siinä loppuvaiheessa kun ei sattunut takkia matkaan ja kun baarien väliä ramppasi.
Nyt sitten nuhassa, mutta silti hymyssä suin. =)

Abi-risteilylle en tohtinut köyhänä miehenä lähteä, mutta jos rahaa olisi ollut, niin tottakai olisin lähtenyt. Nyt aatellen ihan hyvä etten suunnitellut lähtöä koska tämä nuha olisi sen estänyt aika tehokkaasti.

Oikeastaan vituttaa, kun eilistä ei voi enää elää uudelleen. Kenties elämäni paras päivä.

Vitusti liikaa jurria meni aamulla, illalla laivalla oli vaan paskanen laskuhumala.:wall:

suortti sanoi:

Itseluottamus on tässä mennyt, jo kaksi tyyppiä on nauranut narujaloilleni, kun eräässä kuvassa näkyy jalkanikin sivuprofiilista vain sukkahousut suojana. Ei kestä tää mies enää yhtään naljailua. :D
Kertoohan se kyl jtn, ku kymmenet tytöt kertoivat olevansa kateellisia jaloistani, koska niissä on muotoa jne. :D
Ainakaan sitten se kuva ei antanut ihan samaa vaikutelmaa. Meen täs ny jonneki itkemään. Kiitti muuten Zwecco kaikesta... .... ... :

"ihan akkojen pohkeet"
"ja reidet"
"paljon narun veto maksaa"
"no eiks toi oo muka joku äijä joka vaan on pukeutunu akaks"
"ruma ku rullatuoli"

Sit paras, eräs muija: "Sun pitäs käydä reenaa noit jalkoja kans, prässiä ja sit pohkeita myös."

SE ON MORO KOKO FAKIN PAKKOTOISTO! :D:D:D

TÄÄLTÄ EI ENÄÄ NOUSTA!

(miksei kukaan usko et kuvakulma vaan teki tepposet :itku: )

Aika kivoja kommentteja tullut sulle -Marchi-, nostaa varmasti treeni-intoa ja itseluottamusta :D

Itellä oli kans hyvät penkkarit. Aamulla aloteltiin ennen kouluun menoa kaverin luona, sit rekka-ajelun jälkeen vaatteita vaihtaa ja juomaan lisää toisen kaverin kämpille. Myöhemmin sitten lähettiin penkkaribileisiin kaupunkiin. Hyvä meno oli koko illan ja onnistuin jopa nolaa itteni.

Ps. kamerat on saatanasta

-Marchi- sanoi:
Kiitti muuten Zwecco kaikesta... .... ... :

TÄÄLTÄ EI ENÄÄ NOUSTA!

Mitäs tuosta. Eipä tuo paljon rasittanu kun kehuin sun rotusääriä. :D

On se paskamoista olla lyhyt. Pitemmät voi kauemmin huutaa apua kun vajoovat suohon.. ja aina noustaan. :rock:

EDIT: Ainiin mulla jumittu se sun kuva koneelle enkä saa sitä mitenkään pois. Poistuiskohan se jos sen postais pakkikselle??

No okei.. joo.. en postaa en!

ZweCCo sanoi:
EDIT: Ainiin mulla jumittu se sun kuva koneelle enkä saa sitä mitenkään pois. Poistuiskohan se jos sen postais pakkikselle??

Tiedän missä asut ja Neutraali on meitsin kamu!

-Marchi- sanoi:
Itseluottamus on tässä mennyt, jo kaksi tyyppiä on nauranut narujaloilleni, kun eräässä kuvassa näkyy jalkanikin sivuprofiilista vain sukkahousut suojana. Ei kestä tää mies enää yhtään naljailua. :D
Kertoohan se kyl jtn, ku kymmenet tytöt kertoivat olevansa kateellisia jaloistani, koska niissä on muotoa jne. :D
...
Kamoon :( . Saat vaihdossa linkin mun kaverin räpsimiin penkkari kuviin (sisältää 54 korkearesoluutioista pernkkarifiilistäytteistä kuvaa! [kahessa kuvassa annetaan suuseksiä :eek: ]).

Muutkin saa, jos tulee irckiin nyt, kun en viitti täällä julkasta, koska pienellä effortilla mut voi tunnistaa noista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom