Penkissä pompautus ?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli tuli mieleen tällanen kysymys ku kattelin noita muiden penkkituloksia et kun laskette painot rinnalle niin annatteko vauhtia rinnalla sille tangolle? Ite ainaki huomanu et saa helposti melkee 10 kg lisää nousemaan? Onko se pompautus pa*kahousujen tekniikka? :lol2: Miten onko se kisoissa sallittu? Ite ku nostan penkistä niin teen selvän pysäytyksen rinnan päällä... Voiko yli 200 kiloa nousta siitä enään ku tunkilla :worship:

:down:
No, ei sitä ainakaan kilpailuissa saa tehdä. Siis IPF:n kisoissa ainakaan. Paremmin saat treenistä irti kun yrität tehdä niin ettei mitään pommua ole. Monet juurikin sen takia tekee penkkiä pompun kanssa, että näyttää siltä, että ne olisivat vahvoja.

Ja eiköhän kehonrakentajatkin pyri tekemään liikkeensä mahdollisimman puhtaasti, eikä millään pompuilla.

Kyllähän aika moni nostaa tuon kaksimarkkaa ihan puhtaastikin jopa ilman paitaa.

Joo kyl mä sen oikeestaa tiesinki et ei kisoissa saa sitä tehä. Aina oon treenatessa tehny liikkeet puhtaasti... eihän siinä ku huijjaa itteesä Mut pitäskö hävetä jos site maximi yrityksessä pompauttas? Ja nostais sen 10 kg enemmän? tätä lähinnä oli tarkotus kysyä. Noh se nyt on niin monipiippunen juttu että eipä sitä oikeestaan muilta kannata kysellä

siis ääh, vahvajussi taas tajus, minkätakia ET haluais isoja rintalihaksia? Naiset ainaki tykkää ja iteki tulee hyväfiilis ku näyttää hyvält. Tietty jos harrastat jotai sellasta lajia ihan tosissaan, missä ei rintalihaksista ole hyötyä, eivätkä ne ole suotavia niin sitten.

Originally posted by Zamp
siis ääh, vahvajussi taas tajus, minkätakia ET haluais isoja rintalihaksia? Naiset ainaki tykkää ja iteki tulee hyväfiilis ku näyttää hyvält. Tietty jos harrastat jotai sellasta lajia ihan tosissaan, missä ei rintalihaksista ole hyötyä, eivätkä ne ole suotavia niin sitten.

:confused: Eikö puhtaasti tekemällä saa isoja rintalihaksia?

Huoh... Oonko mä sit väittäny et ei sais???:confused: Nimenomaa mä sanoin et aina oon treenannu puhtaasti ja ennätysyrityksetki oon tehny AINA puhtaasti. Kysymyksen tarkotus oli et tekeekö muut myös puhtaasti ennätys yrityksenki.. mut antaa sit olla...:kuola:

Originally posted by Veltto_Orava
Kysymyksen tarkotus oli et tekeekö muut myös puhtaasti ennätys yrityksenki.. mut antaa sit olla...

Jos haluaa penamaksimia testata niin sitten tehdään puhtaasti.

Jos haluaa rintakehän jousto-ominaisuuksia ja vertailevaa tankopompputulosta testata Hasselhoffin kanssa niin sitten tehdään pompulla.

Kysymyksesi on vähän sama kuin jos sanoisi aina tekevänsä normaalisti kyykyt puhtaasti ja heti perään kyselisi onko OK jos ennätysyrityksessä kaveri avittaa takana hallitrukilla.

Mitä iloa sinulle on siitä jos saat fuskulla hieman isommat raudat ylös, jos itse tiedät että et ole yhtään vahvemmassa kunnossa?

OK.. käsitys oy! Meinasinki just sitä et en mäkään siinä juuri järkee nää. Mut salilla missä käyn paljoudessa on sellasia nostajia... treenaa sielä sitte puhtaasti :D No ei... jatketaan samaan malliin.

Jotkuthan käyttävät perusvoima treeneissään usein penkissä "pientä" vippiä(perse nousee ) ja tästä toki on monelle apuakin kun puhutaan vn. tyylisestä harjoittelusta. Vippi(ei pomppu) pitää kuitenkin pitää aisoissa ettei erehdy aina treenaamaan vipillä.
Pompautus onkin sitten aivan toinen asia jota nyt kannata kenenkää varmastikaan treeni ohjelmaan sisääyttää.

PS.jos tarkituksesi on kuitenkin vain kylän raitilla kehuskella pena tuloksellasi niin pompullahan saat kehua ainakin 10kg lisää...;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jos tarkoitus on saada realistinen käsitys siitä kuinka paljon nostat penkiltä niin teet liikkeen puhtaasti.

jos tarkoitus on saada summa x mahdollisimman suureksi jotta voit kertoa kavereillesi nostavasi summan x penkistä tee pompulla. minä itse soveltaisin tekniikkaa jossa lisään oikeaan penkkimaksimiini painon n rautaa jottei minun tarvitse rikkoa itseäni pompauttelemalla.

Vippiä ite ainakin käytän lähinnä viimeisessä sarjassa jotta saa viimeisenkin hyödyn irti.Toki ainahan ei ole tarkoitus treenata itteensä loppuun.

Mulla vähän aikaa sitte vahingossa pompahti penkkitreenissä. Ei se auttany mitään, tuntu vaan se perus treenipainoki raskaammalta niis kaikis viimesis toistois.

Originally posted by Veltto_Orava
Huoh... Oonko mä sit väittäny et ei sais???:confused: Nimenomaa mä sanoin et aina oon treenannu puhtaasti ja ennätysyrityksetki oon tehny AINA puhtaasti. Kysymyksen tarkotus oli et tekeekö muut myös puhtaasti ennätys yrityksenki.. mut antaa sit olla...:kuola:

Jospa sä kaivaisit ne silmät perseestä, quotasin zamppia en sua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom