Pelko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kekexx
  • Aloitettu Aloitettu
Herättelen tätä threadia, kun avovaimon kanssa eilen
juteltiin yliluonnollisesta ja muuta kivaa pillowtalkkia!!

Eli oletteko kokeneet jotain yliluonnollista? Mulla ainoastaan
jotain hämäriä valveunia lapsuudesta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by pexxi
Eli oletteko kokeneet jotain yliluonnollista? Mulla ainoastaan
jotain hämäriä valveunia lapsuudesta..

Kolme kertaa on käynyt niin.
Koko päivän ollut sellainen epämääräinen olo että jotain todella"negatiivista" sattuu.
Joka kerta on ennakkoaavistus osunut oikeaan.
Aikaisemmin naureskelin toisten vastaaville jutuille, mutta kun sattui omalle kohdalle oli pakko alkaa uskomaan että " the truth is out there" tai jotain...:rolleyes:

Joku tuolla oli jo painnutkin son Signsin, siinä oli loistava leffa!! Se ei ollut mikään pelottava, mutta ainakin leffateatterissa se osas kyllä säikäyttää muutaman kerrran oikein kunnolla!! aina kun aatteli että tilanne meni ohi niin sitten vasta tuli se säikähdyksen aiheuttava tapahtuma!! kannattaa kattoa, mutta niin että saa sitä volumea väännettyä tarpeeks!!

Pelko on hyvin henkilökohtainen asia. Se mikä pelottaa toista ei välttämättä tunnu toisella missään. Itse esim. pidin Ringiä erittäin pahana, kun taas vaimo ei ollut moksiskaan. Taas vastaavasti vaimo pelkää esim. kauhuklassikkoa Linnut ihan kympillä. Se on omasta pääkopasta kiinni.

Joskus aikojen alussa (30-vee sitten...???) tuli telkkarista kotimainen TV-sarja (vai oliko elokuva, en muista..) nimeltään Soittorasia. PRKL kun pelotti !!!

Pikkupojalta kesti vuosia ennenkuin uskalsi taas katsoa pimeän aikaan ikkunasta ulos. Jos siellä ulkona onkin joku mies tuijottamassa ikkunasta sisälle....:eek:

Originally posted by Deat
Mul on ilmeisesti joku sellanen normi, että jos se kauhuleffan pahan elukka oksaa puhua, edes yhen sanan, niin mä en sitä pelkää ja piste.

No katsopa Hellraiser( 1 tai 2, muut on lällyjä). :)

"Time to play. Time to die."

"Oh, no Tears Please. It's a waste of Good Suffering."

-Pinhead

Meikälikalle ylivoimaisesti pelottavin leffa EVER on Uinu, uinu lemmikkini ja hyvänä kakkosena Uhrilampaat. Nämä Maikkarin tämänsyksyiset ns. klassikkokauhupätkät taas eivät ihmeemmin säväyttäneet - katsoin Omenin, Wicker Manin ja Poltergeistin, ja varsinkin Wicker Mania katsoessa olo oli ensin :confused: , kun odotin, että milloin se kauhuosuus oikein alkaa, ja leffan päätyttyä :curs: , kun se jäi kokonaan alkamatta (ja tuli valvottua ihan turhaan ja seuraavana päivän töihin, prkl).

Täytyy kyllä sanoa että pahimmat angstit saa omista unista. Esim tässä pari viikkoa sitten uni, jossa jouduin teloitettavaksi: joku natsipasta tjsp painoi pistoolin päähän kiinni ja kuuluu pam -> herää omaan huutoon ja pää aivan vitun kipeä, niskat jumissa ja pää ei käänny senttiäkään. Että silleen.

ps. jokohan tohtis mennä nukkumaan :(

Originally posted by Corvus
Täytyy kyllä sanoa että pahimmat angstit saa omista unista. Esim tässä pari viikkoa sitten uni, jossa jouduin teloitettavaksi: joku natsipasta tjsp painoi pistoolin päähän kiinni ja kuuluu pam -> herää omaan huutoon ja pää aivan vitun kipeä, niskat jumissa ja pää ei käänny senttiäkään. Että silleen.

ps. jokohan tohtis mennä nukkumaan :(

Mä nään todella usein unia jossa mut tapetaan tai jotain siihen liittyvää...Kaikista ihmeellisin oli uni,jossa äiti sanoi"Sinun täytyy kuolla!"...Monasti unissa kuolemani jälkeen leijjailen henkenä ja se se vasta onkin jännää jos mikä

Muistuupa mieleen yksi hyytävä kokemus:

Aikoinaan oli talonvahtina kun vanhemmat olivat jossain ulkomailla. Menin nukkumaan n. klo 0100 tai sinnepäin. Heräsin jostain syystä siinä yöllä ja killittelin kattoon. Yhtäkkiä olohuoneeseen syttyi valot. Makuuhuoneen ovi oli raollaan ja valo tuli siitä sisään.

Meinas tulla kuset housuun. Nousin ihan hiljaa ylös ja otin haulikon makuuhuoneen kaapista. Heitin sellasen säälittävän kommandovoltin olkkariin huomatakseni, että talo oli tyhjä. Ihmettelin siinä aikani ja ajattelin, että mä sekoilen tai jotain. Ajattelin: "Varmaan jätin valot päälle, tms."

No, kävin taas pitkäkseni, ja uni ei tietty oikeen meinannut tulla. Kaikki valot oli vuorenvarmasti pois, kunnes valot syttyivät olkkariin taas! Sillon rupes jo todella pelottamaan, koska koko talo oli aivan pimeä ja hiljainen. Ryntäsin taas sormi liipaisimella olkkariin vain huomatakseni koko talon olevan tyhjä. Tässä vaiheessa ajattelin jo, että lähen himaan koisaamaan. Saatanan kummitustalo.

Sen verran olen kuitenkin järki-ihminen, että rupesin tutkimaan asiaa. Loppujen lpuksi paljastui, että mutsin koristekasvin lehti nojasi silleen puolittain valojen hipaisukytkimeen!

Täytyy sanoa, että silloin oli friikahtaminen enemmän kuin lähellä. Ajattelin jo että roiskin varmuuden vuoksi haulit seinille, niin kummitukset lähtee saatana!:lol2:

Vittu kun ei vaan ollu hopeahauleja:kuola:

Originally posted by vvarpa

Täytyy sanoa, että silloin oli friikahtaminen enemmän kuin lähellä. Ajattelin jo että roiskin varmuuden vuoksi haulit seinille, niin kummitukset lähtee saatana!:lol2:

Vittu kun ei vaan ollu hopeahauleja:kuola:

LOL kun ajattelee sitä tilannetta, kun porukat tulee takaisin kotiin löytääkseen vvarpan sohvan takaa tähtäilemässä haulikolla ja seinät täynnä reikiä! :thumbs:

Originally posted by Kraftwerk n
No katsopa Hellraiser( 1 tai 2, muut on lällyjä). :)

"Time to play. Time to die."

"Oh, no Tears Please. It's a waste of Good Suffering."

-Pinhead
Kakkosesta oon pitkän pätkän nänhny. Perhana ku tulisivat taas telkkarista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom