Pelko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kekexx
  • Aloitettu Aloitettu

kekexx

Banned
Halloween tulee, oletko valmis?

Mitä pelkäät? Pimeää, kummituksia, vanhoja taloja, narisevia ovia?

Nykyään pitää kauhuleffatkin katsoa pimeässä yksin, jotta niistä saa edes jotain irti. Lapsena sen sijaan pelotti enemmän. Meillä oli tapana nukkua isosiskon kanssa vanhan puutalon pimeällä vintillä. Jokainen ovi narisi. Peltikaton naksuessa sateen tai lämpölaajenemisen takia sisko kertoi luurankojen kävelevän katolla. Olin kauhuissani.

Pari asiaankuuluvaa linkkiä:

http://disc.server.com/Indices/142035.html

http://www.netholist.net/download/traileri.php

http://wwwedu.oulu.fi/sampo/96-97/logo/appro/purmu/valmis.htm

Nukkukaa hyvin ja muistakaa kurkistaa sängyn alle, sieltä saattaa löytyä jotain yllättävää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iik

Enää en saa noist kauhuleffoist mitään irti mut joskus junnuna tuli katottuu kaverin kans illal painajainen elm streetil ja olihan se ihme ku kumpikaan ei halunnu nukkuu sen jälkeen... viikkoon :)

Nykyään en pelkää mitään ku oon bodari, eihän ne pelkää mitään? Paitsi gyno-mörköö.

Samaa mieltä, hitto se loppu pisti hätäkakan housuun. Jotkut voivat olla erimieltä, mutta luulisin, että vilkkaalla mielikuvituksella varustetut saavat Blair witchistä rajummat vibat, kuin muut :eek:

Joskus skidinä katoin Evil Deadin (sen ykkösen) ..sillon pelotti mennä nukkumaan :)

Nykyään ei noi oikein enää iske :eek:

Joo monet sanoo et se blair whitch projekt on ihan paska, eihän siinä tapahdu ees mitään mutta mä kans näen sen leffan ihan eri tavalla. Hyi helvetti se loppukohtaus on ilkee. näytetään vaan ahdistunutta pelkoa ja sitten kräts. mielikuvitus tekee kyllä tehtävänsä. The ring oli kanssa aika vittumaisen pelottava leffa. en muutenkaan ole mikään immuuni kauhuleffoille.

kyllä vähän on ikävä jotain helvetin iskevää kauhuleffaa. Ei mitään jenkki efektipaskaa vaan jotain psyykettä rassaavaa kauhua. Tuntuu vaan että jengi alkaa oleen aika immuunii kauhuleffoille ku pahemmat fiilikset saa katsomalla uutisia. Toivottavasti löytyis vielä jostai joskus joku UG kauhistus... Happy H-Ween :kippis1:

Blair witch oli tosi kammottava!

The Ring oli niin hirveä, että olisin lähtenyt leffateatterista veke, mutten kehdannut. "Katsoin" sen silmät kii ja pidin sormia korvissa, etten kuulis mitään. En halua nähdä sitä, paitsi ehkä aurinkoisena kesäpäivänä verhot ja ikkunat auki.

The Others oli myös todella pelottava. Ei sitten nukuttu pariin kuukauteen sen jälkeen ja eteisessä piti olla valot, koska muuten en olisi uskaltanut mennä vessaan yöllä.

Itseasiassa ainoa kauhuleffa, joka muhun on täs lähiaikoina iskeny on Resident Evil. Oon sitä peliä, kolmososaa, pelannu ja seki on suht pelottava. Katoin Ringin tos vähäsen aikaa sitte ja ei suoraansanottuna pelottanu yhtään. Mul on ilmeisesti joku sellanen normi, että jos se kauhuleffan pahan elukka oksaa puhua, edes yhen sanan, niin mä en sitä pelkää ja piste.

Originally posted by Deat
Itseasiassa ainoa kauhuleffa, joka muhun on täs lähiaikoina iskeny on Resident Evil. Oon sitä peliä, kolmososaa, pelannu ja seki on suht pelottava. Katoin Ringin tos vähäsen aikaa sitte ja ei suoraansanottuna pelottanu yhtään. Mul on ilmeisesti joku sellanen normi, että jos se kauhuleffan pahan elukka oksaa puhua, edes yhen sanan, niin mä en sitä pelkää ja piste.

Se on muuten hassua, mutta noinhan se on, puhumaton pelottaa muaki enemmä ;)

Mä katsoin Hohdon, siis sen alkuperäisen joskus pikku tyttönä, ja se oli kerrassaan kammottava kokemus! :itku: Siitä leffasta asti olen jotenkin kammonnut sitä pääosan näyttelijää(mulla ei nyt välähtänyt sen nimen oikeinkirjoitus, niin sai jäädä..)!!
En pystynyt vuosiin katsomaan ylhtään leffaa, jossa tämä kertakaikkisen erinomainen näyttelijä on näytellyt. Sen näkeminen sai jo ihon kananlihalle... No nyt on kuitenkin jo se kauhukuva hiukan laantunut, ja pystyy jo katsomaan kyseisen näyttelijät ernomaisia roolisuorituksia!

The Ring on jäänyt vielä toistaiseksi näkemättä...Pitää kerätä ensin sen verran rohkeutta, että uskallan sen katsoa...

halloween oli tosi pelottava joskus skidinä...kuten jo mainittiin niin siinä se "paha" ei puhunut mitään ja se teki siitä vaan piinaavamman...sen leffan musiikkikin on palkittu (kai?) ja sen kuuleminen oli aina yhtä helvettiä ku murhaaja oli aina kintereillä...
muhun ei tehoa mitkään suoliverisisälmys-efektit vaan piinaava musiikki yhdistettynä piinaavaan tilanteeseen tekee ihmeitä mielensyövereissä...ts.veri ei ole pakollista

Originally posted by samuk
The ring oli kanssa aika vittumaisen pelottava leffa.

Mä en tykkää kauhuleffoista yhtään. Taitaa olla liian vilkas mielikuvitus. Kuitenkin katoin ton the ringin yks päivä, eikä ollu kyllä yhtään paha. Sit taas joku manaaja on jo aivan liikaa. Taitaa olla liian yliluonnollinen mulle.

Originally posted by Powerhousu
Sit taas joku manaaja on jo aivan liikaa. Taitaa olla liian yliluonnollinen mulle.

Hauskaa :) Mun mielestä Manaaja ei ollu mitään. Ei tuntunut yhtään missään!

Halloween. Elokuvaa katsoessa pelottaa ja jännittää, koska se on edelleen monen katsomiskerran jälkeen rasittavan todentuntuinen ja piinaava. Sitten sitä suomalaisten viettämää wanna-be-juhlaa pelkään sen aiheuttaman myötähäpeän vuoksi.:2:

Originally posted by Hippa
Hauskaa :) Mun mielestä Manaaja ei ollu mitään. Ei tuntunut yhtään missään!

Joo, ei pelottanut. Lähinnä vastenmielinen joissain kohdissa. The Ring taas oli oikeasti pelottava, varsinkin kun itsekseen pimeässä katsoi.

The Ring kannattaa katsoa yksin kotona pimeässä. Videolta, ei DVD:ltä. :D Pitää myös muistaa ensin poistaa videosta kaikki merkinnät...
Onko kukaan muuten nähny alkuperäistä? Japanilainen leffa, "Ringu", vissiin muutaman vuoden takainen... Vielä pahempi kuin tää pullamössöhollywood-versio...vaikkei edes ymmärrä mitä ne puhuu. :kippis1:

Mut blöö vits oli tosi huono. Mä oletin jotain kauhua, mut se oliki kotivideo amerikkalaisista joita pelottaa olla metsässä pimeällä. Hui kauheeta. :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom