BB Pekka Kotipohja

Joo noi kuvat on otettu viime kesänä,vieläpä meikäinen kameran takana...noissa painoa oli herralla jotain 102kg. mutta se siitä,mahtavat kisat tulossa !

no sitten niitä tän hetken kuvia tänne sassiin niin päästään hypettää tätä tulevaa kisaa. Tai pistä vaikka Tonille oma ketju!?! Mies vaikuttaa kuitenkin törkeen isolta ja saanu lihaa kahdessa vuodessa sen Wileniuksen verran ainakin! Huh huh!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä jauheita Pekalla menee nykyään treenin ympärillä? Tuliko Arin myötä radikaaleja muutoksia näihin, ja jos niin tuntuuko nykyinen protokolla(?) loogisemmalta (jos niin miksi)?
 
Mitä jauheita Pekalla menee nykyään treenin ympärillä? Tuliko Arin myötä radikaaleja muutoksia näihin, ja jos niin tuntuuko nykyinen protokolla(?) loogisemmalta (jos niin miksi)?

Eipä mulla nyt hirveämmin mene. Jos tosi pitkä päivä takana, niin vetäsen prezonet naamaan. Treeninaikana sillon tällön aminohappoja. On mulla ruokailut muuttuneet aivan täysin, kuin mitä se oli vaikka vielä muutamia kuukausia sitten. Kyllähän se loogista silloin on, kun voi puhdasta ruokaa syödä "perkeleen paljon" niin ettei puolet ravinnosta tule lisäravinteista. Kroppa toimii ja rullaa mukavasti eteenpäin. :) Lisäravinteillekkin varmasti jossain vaiheessa tulee se oikea paikka, muttei vielä niin merkittävä.
 
Voi olla etten tuu sieltä lavalle jos tohon runkoon saat sen 10kg lisää puhdasta biiffiä. Se on good bye kultamitali mulle. :(
Mutta luojan kiitos, sä et sitä 10 kiloa tohon runkoon tuu ikinä saamaan! :D
Ja jos sellainen ihme tapahtuis että saisit, niin mulle riittää, että mä saan tähän runkoon sen 5 kiloa lisää niin BOOM lupaan tulla lohduttaa sua ja ostan paketin nessuja! ;)

katso liitettä 124578

Nyyssölä ainakin voittaa tämän läppä battlen:dance2:
Katotaan mitä sitten lavalla tullee tapahtumaan....
 
Kyllä Pekka on kova kilpailija, ei kiistäminen.
Mutta onko vielä tänä vuonna GIANT KILLERIN lyömiseen eväitä, niin ei ehkä, mutta kuten sanoit hän on komea nuori mies, niin aika on Pekan puolella.
Se ei silti vie sitä pois sinulta mitä olet saavuttanut ja millaisen lihaksiston olet rakentanut, legendana sinua pidetään jo nyt.
 
Kyllä Pekka on kova kilpailija, ei kiistäminen.
Mutta onko vielä tänä vuonna GIANT KILLERIN lyömiseen eväitä, niin ei ehkä, mutta kuten sanoit hän on komea nuori mies, niin aika on Pekan puolella.
Se ei silti vie sitä pois sinulta mitä olet saavuttanut ja millaisen lihaksiston olet rakentanut, legendana sinua pidetään jo nyt.

Oho!?! Ihan legendana? Eiks legendojen pidä aina kuolla nuorena? 27-vuotiana ainakin? [emoji1] Mä oon jo yli sen.

Ja oikeesti kuka nyt pitää mua legendana?[emoji23]

Mut enks mä ookki oikeesti tosi nuoren näköinen? [emoji1] No nyt ku oon vetäny kaljuksi niin saatan näyttää vanhemmalta, mut niinkö muuten? [emoji16]
 
Kyllä biisliltä ainakin tulee legendaarista juttua vähän väliä :hyvä:

Odotan kyllä innolla syksyä! Mukava nähdä pepsipeksi lavalla!
 
Kyllä se Mika melko legenda alkaa suomen mittakaavalla olla. Jokainen nuori kuntosali harrastaja, joka lajiin alkaa perehtymään, törmää lähes poikkeuksetta ensimmäisten joukossa nimeen "Mika Nyyssölä" kun alkaa suomi bodareiden nimiä tonkimaan ;)

Ja Pekalle tsemppiä treeneihin! Mielenkiinnolla odotellaan uutta matskua tubeen!
 
Mun mielestä se Mikan vikings letti oli se kaikkein nuorentavin lookki Samalla tyylillä sitten lavalle myös! Mistäs Pekan palkkari nykyisin koostuu jos kerran vähän jauhoista on tingitty? Pelkän proteiinin voimilla mennään vai tuleeko myös hiilaria jauhojen muodossa?
 
Mun mielestä se Mikan vikings letti oli se kaikkein nuorentavin lookki Samalla tyylillä sitten lavalle myös! Mistäs Pekan palkkari nykyisin koostuu jos kerran vähän jauhoista on tingitty? Pelkän proteiinin voimilla mennään vai tuleeko myös hiilaria jauhojen muodossa?
Eikös Mikalla jotenkin päänahka reagoinut niihin pidennyksiin tai jotain? Muuten helvetin hieno, kokoparta vain puuttui.

On tämäkin: Pekan ketjussa jengi miettii Nyyssölän nuorekkuutta [emoji2]
 
Mun mielestä se Mikan vikings letti oli se kaikkein nuorentavin lookki �� Samalla tyylillä sitten lavalle myös! �� Mistäs Pekan palkkari nykyisin koostuu jos kerran vähän jauhoista on tingitty? Pelkän proteiinin voimilla mennään vai tuleeko myös hiilaria jauhojen muodossa?

En juo palautusjuomaa, kun on mahdollisuus syödä oikeaa ruokaa heti treenin perään. Silloin olen palkkarin ottanut, jos salin jälkeen on ollut jossain käyntiä ja ruokaan on mennyt yli tunti. Jos juon palkkarin, ei ole nälkä 2 tuntiin eikä se ole todellakaan hyvästä.

[e] Niin, ja Nyyssölähän on jo vanha pieru et onhan se sanomatta selvää ketä tsirpulat ja pirpulat hurraa kisoissa. :pano::dance:

Ei vaiskaan. Mika on aika kova jätkä ja komea nuori mies joka on vaan iältään aika vanha jo. ;)
 
Back
Ylös Bottom