Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No miepä pistän huomenna takareisivideot Haaparannan reissulta sitten editointiin ja jakoon.Äkkiä ideoita millä oikeesti saa niihin takareisiin tuntuman! Ei tunnu mikään liike menevän perille...
yksi tärkeä myös valmentajan & valmennettavan yhteinen sävel.. myös sen uskon että ei yksi ihminen tee sitä saako prokorttia kuten eibbi sanoi.
Harvalle suomessa nykyään kuitenkin moinen myönnetää, tosin tällä hetkellä pari kolme nimeä tulee heti mieleen joilla siihen olisi mielestäni aihe olla kortti...
"Kyllä se jalka kun koukistuu niin se takareisikin siellä aktivoituu ja kasvaa!" ...ei saatana mitä tuntumahomostelua tuo on!! uusitalo mitään tiedä selkeestikkään. runnomalla ja täydellä liikeradalla! wlog duo does not approve!!11!1 ;)
Nyt kun kävin Arin kanssa nuo läpi, niin en tarvihe enää sitä. Mulla todettiin että takareisissä on saatanan huono hermotus ja vaikka se tuntuukin siellä paremmin pakaraa puristaessa, niin se ei silti supistu niin hyvin kuin nyt "uudella" tavalla. Vaatii kuivaharjoittelua aika paljon. Selvisipähän syy, miksi suurimmalla osalla suomalaisista bodareista on todella paskat takareidet... Ei se mistään geeneistä johdu, vaan siitä ettei niitä osata reenata.
Mulla on tosi paljon hyödyllistä videomateriaalia reissulta ja semmoista tietoa, jota moni varmasti kaipaa. Ainoana ongelmana tulee se, että mitenhän järkevästi leikkaisin nuo videot ja editoisin kun videomateriaalia on parin tunnin verran eikä ihan kaikkea viitsi vielä näyttää... <_>
Pekan lihassurkastumista odotellessa, kun aloitti Uusitalon yhden levyn reisikoukistustreenit.
Ps. Jos ei aukea, niin käy Killen ketjussa.
Vähän huonosti kuuluu nuo selitykset tuossa videossa, mut jäi semmonen kuva, et keskivartalo pitäs jännittää eri tavalla kun voimanostossa? Ei siis työnnetä ulos tavallaan niin kuin vyötä vasten vaan vedetään sisään? Tosin aika samalla tavalla ruho tuntuu jännittyvän molemmilla tavoilla :F
Vähän huonosti kuuluu nuo selitykset tuossa videossa, mut jäi semmonen kuva, et keskivartalo pitäs jännittää eri tavalla kun voimanostossa? Ei siis työnnetä ulos tavallaan niin kuin vyötä vasten vaan vedetään sisään? Tosin aika samalla tavalla ruho tuntuu jännittyvän molemmilla tavoilla :F
Mä tien kans pitkään noin tosi tarkasti "etureisipainoitteisena" kyykyt ja hackit... Kunnes polvinivelet tulehtuivat noin vuodeksi. Oli vaan liikaa MUN polvinivelille tuonkaltainen rasitus. Toivottavasti Elbbi polovet kestää, tein just blogivideosi oppien mukaan pääpiirteittäin, paino kantapäillä ja selkä suorana.
Kai tossa enemmänki ideana oli että pidetään paketti kasassa syvien vatsojen avulla, eikä niinkuin voimanostossa missä pyritään käyttämään kaikki mahdolliset mitä siihen voi käyttää.