BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki ulos perkele! Itelläkin ongelmana saada takareisiin kunnolla tuntumaa, SJMV kokeillu, pirullisen venytyksen kyllä saa siinä, mut esim istuen reisien koukistusta nii ei se tunnu niin hyvin. Perse puristusta kokeillu, mutta jotenkin kusee taas itellä koko liike siinä :D Täytyypi kuivaharjotella totaki.
 
Jos vaan eibbi viittit ni laita vaan videoita julki....Tosi kullan arvoisia asioita perustreenaajillekkin:) Monella tuppaa tosiaan olemaan tota etureisi dominanssia:/
 
Voisit paljastella minkälaisia selkäliikkeitä Ari suosii? Paraller-kulmasoutu, ylätalja olat alhaalla koko liikkeen ajan ja alatalja myötäotteella ainakin, entä muita?
 
yksi tärkeä myös valmentajan & valmennettavan yhteinen sävel.. myös sen uskon että ei yksi ihminen tee sitä saako prokorttia kuten eibbi sanoi.

Harvalle suomessa nykyään kuitenkin moinen myönnetää, tosin tällä hetkellä pari kolme nimeä tulee heti mieleen joilla siihen olisi mielestäni aihe olla kortti...

Jos nyt mietitään ihan sen kannalta, kuka niissä kisoissa pärjäisi niin ei kyllä kukaan. Heinänen, kunhan pikkaisen kasvaa.
 
ei saatana mitä tuntumahomostelua tuo on!! uusitalo mitään tiedä selkeestikkään. runnomalla ja täydellä liikeradalla! wlog duo does not approve!!11!1 ;)
 
Tuo on aika samanlaista treenaamista mitä itse olen pyrkinyt tekemään nousujohteisesti... Vaikka käyttäisin itselle painavia painoja niin silti pyrin runnomaan sen painon oikealla lihaksella koko liikeradan ja loppuun tietenkin rutistaa.
 
Nyt kun kävin Arin kanssa nuo läpi, niin en tarvihe enää sitä. Mulla todettiin että takareisissä on saatanan huono hermotus ja vaikka se tuntuukin siellä paremmin pakaraa puristaessa, niin se ei silti supistu niin hyvin kuin nyt "uudella" tavalla. Vaatii kuivaharjoittelua aika paljon. Selvisipähän syy, miksi suurimmalla osalla suomalaisista bodareista on todella paskat takareidet... Ei se mistään geeneistä johdu, vaan siitä ettei niitä osata reenata.

Mulla on tosi paljon hyödyllistä videomateriaalia reissulta ja semmoista tietoa, jota moni varmasti kaipaa. Ainoana ongelmana tulee se, että mitenhän järkevästi leikkaisin nuo videot ja editoisin kun videomateriaalia on parin tunnin verran eikä ihan kaikkea viitsi vielä näyttää... <_>

Et nyt perkele alota tuollasta! Koko hemmetin homma näytille!
 
Vähän huonosti kuuluu nuo selitykset tuossa videossa, mut jäi semmonen kuva, et keskivartalo pitäs jännittää eri tavalla kun voimanostossa? Ei siis työnnetä ulos tavallaan niin kuin vyötä vasten vaan vedetään sisään? Tosin aika samalla tavalla ruho tuntuu jännittyvän molemmilla tavoilla :F
 
Mä tien kans pitkään noin tosi tarkasti "etureisipainoitteisena" kyykyt ja hackit... Kunnes polvinivelet tulehtuivat noin vuodeksi. Oli vaan liikaa MUN polvinivelille tuonkaltainen rasitus. Toivottavasti Elbbi polovet kestää, tein just blogivideosi oppien mukaan pääpiirteittäin, paino kantapäillä ja selkä suorana.
 
Vähän huonosti kuuluu nuo selitykset tuossa videossa, mut jäi semmonen kuva, et keskivartalo pitäs jännittää eri tavalla kun voimanostossa? Ei siis työnnetä ulos tavallaan niin kuin vyötä vasten vaan vedetään sisään? Tosin aika samalla tavalla ruho tuntuu jännittyvän molemmilla tavoilla :F

Kai tossa enemmänki ideana oli että pidetään paketti kasassa syvien vatsojen avulla, eikä niinkuin voimanostossa missä pyritään käyttämään kaikki mahdolliset mitä siihen voi käyttää.
 
Vähän huonosti kuuluu nuo selitykset tuossa videossa, mut jäi semmonen kuva, et keskivartalo pitäs jännittää eri tavalla kun voimanostossa? Ei siis työnnetä ulos tavallaan niin kuin vyötä vasten vaan vedetään sisään? Tosin aika samalla tavalla ruho tuntuu jännittyvän molemmilla tavoilla :F

Ei missään nimessä vyötä vasten kyykätä.

Mä tien kans pitkään noin tosi tarkasti "etureisipainoitteisena" kyykyt ja hackit... Kunnes polvinivelet tulehtuivat noin vuodeksi. Oli vaan liikaa MUN polvinivelille tuonkaltainen rasitus. Toivottavasti Elbbi polovet kestää, tein just blogivideosi oppien mukaan pääpiirteittäin, paino kantapäillä ja selkä suorana.

Oot tehnyt sit juuri niin kuin ei pitäisi tehdä. Niveliähän tässä säästettään ja otetaan se rasitus niiltä pois. Olet tode näköisesti voinut tehdä oikeinkin liikkeen mutta olet käyttäny suhteessa lihasten vahvuuteen liian isoja painoja ja rasitus on kääntynyt nivelille. Paino kantapäillä , lantio oikeassa asennossa ja selkä suorana ilman että persus kääntyy taakse.

Kai tossa enemmänki ideana oli että pidetään paketti kasassa syvien vatsojen avulla, eikä niinkuin voimanostossa missä pyritään käyttämään kaikki mahdolliset mitä siihen voi käyttää.

Kyllä.
 
Back
Ylös Bottom