Takamaan ketjussa mainittiin, että teillä on nykyään sama valmentaja. Teetkö yhteistyötä Ari Uusitalon vai Jerry Ossin kanssa?
Lue pekan blogi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Takamaan ketjussa mainittiin, että teillä on nykyään sama valmentaja. Teetkö yhteistyötä Ari Uusitalon vai Jerry Ossin kanssa?
Luin Pekan blogin. Haaparannan reissun jälkeen saat raottaa enemmän valmentajan vaihdosta. Miten vaikuttaa treeniin? Entä ruokavalio, kalorit/makrot/ruoka-aineet jne? Ihan sama minne kirjotat, kunhan kirjotat.
Tässä vaiheessa kehonrakennusuraa Ari voi ollakin hyvä valmentaja. Markon avulla otetaan sitten PRO-kortti. Eikö ni?
Ensinnäkään eihän tässä ole ketään ollut valmentamassa virallisesti sitten viime kisojeni eli ei mitään vaihtumista sinänsä ole tapahtunut. Offilla mulla ei ole koskaan ollut valmentajaa.
Enköhän minä videoiden ja kirjoitusten muodossa jotain julkaisekin reissun jälkeen.
Ei sitä "prokorttia" kenenkään avulla oteta... ite siinä on tehtävä se työ ja omata maltti ja motivaatio niin kuin ammattilainen jos sinne meinaa joskus haluta.
Ei sitä "prokorttia" kenenkään avulla oteta... ite siinä on tehtävä se työ ja omata maltti ja motivaatio niin kuin ammattilainen jos sinne meinaa joskus haluta.
Kyllä , mutta tuosta sai kuvan , ettei ole muuta vaihtoehtoa proookortin saamiseen kuin Marko. [emoji6] Ettei Ari osaisi metodeja sinne tasolle.Nimimerkki stubbornhan sanoi, että valmentajan avulla. Eikös se valmentaja juuri avuksi oteta? Jos ei siitä ole mitään hyötyä, niin turha kai sellasta on hommatakaan.
Aikanaan Rännälän ja Savolaisen yhteistyö oli poikkeuksellista ja kehitys myös jotain käsittämätöntä.
Tänä päivänä samanlainen duo löytyy Mayor's:lta, Wileniuksen ja Miken muodossa.
En ehkä lähtisi vertaamaan näitä toisiinsa...
Olipahan muuten mainio "jippo" tuo pakaroiden jännittäminen istuen tehtävässä reidenkoukistuksessa:thumbs:
Nyt kun kävin Arin kanssa nuo läpi, niin en tarvihe enää sitä. Mulla todettiin että takareisissä on saatanan huono hermotus ja vaikka se tuntuukin siellä paremmin pakaraa puristaessa, niin se ei silti supistu niin hyvin kuin nyt "uudella" tavalla. Vaatii kuivaharjoittelua aika paljon. Selvisipähän syy, miksi suurimmalla osalla suomalaisista bodareista on todella paskat takareidet... Ei se mistään geeneistä johdu, vaan siitä ettei niitä osata reenata.
Mulla on tosi paljon hyödyllistä videomateriaalia reissulta ja semmoista tietoa, jota moni varmasti kaipaa. Ainoana ongelmana tulee se, että mitenhän järkevästi leikkaisin nuo videot ja editoisin kun videomateriaalia on parin tunnin verran eikä ihan kaikkea viitsi vielä näyttää... <_>