BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oot noista vöistä ja remmeistä täälä jauhanu vissii jo 6 kertaa. Onko sulla jotain seksuaalisia fetissejä niihin liittyen vai miksi spämmään niistä jatkuvasti?

Mitä helvettiä? :D Kerran oon vitsillä maininnu asiasta ni nyt oon joku vetoremmejä ja vöitä vastustava urvelo?


Käytin muuten nostovyötä viimeksi viime perjantaina. Ei kannata ottaa kaikkea niin tunteella.
 
Joko aletaan virittelee kumpi voittaa Nyyssölä vai kotipohja ens vuoden kisoissa? :)
Mulle on ollut ensimmäisestä treenivuodesta lähtien suuri haave päästä vierekkäin Suomen kovimman amatöörin viereen lavalle. Mika on kuitenkin vuosikymmenet edellä ja kaikki arvostus sinne suuntaan. Jotain se tekee oikein vaikka ihmiset hatee täällä pakkotoistolla viini-iltoja ja muita, sillä saahan sitä kokeilla pärjääkö Mikaa vastaan. Mie haluan kokeilla jos nyt samaan sarjaan satutaan. [emoji123][emoji123]
 
Mulle on ollut ensimmäisestä treenivuodesta lähtien suuri haave päästä vierekkäin Suomen kovimman amatöörin viereen lavalle. Mika on kuitenkin vuosikymmenet edellä ja kaikki arvostus sinne suuntaan. Jotain se tekee oikein vaikka ihmiset hatee täällä pakkotoistolla viini-iltoja ja muita, sillä saahan sitä kokeilla pärjääkö Mikaa vastaan. Mie haluan kokeilla jos nyt samaan sarjaan satutaan. [emoji123][emoji123]

menisköhän se mika jo ensvuonna -90 ,eikai pekka ihan vielä samaan sarjaan mene ? tai jos menee ni huh ! mut voitte sit posetella siitä lautasesta ;)
 
Mietitään nyt että Pekalla vielä vuosi aikaa kisoihin, mutta realistisesti ajatellen luulisi että Pekka olis kireä alle kasin kisaaja, toki nyyssiskin vois vielä alle kasiin itsensä repiä, koska ainakin ysiin jää vielä yli 5kg kasvunvaraa, toki nyyssis nyt varmaan veis senkin sarjan vaikka olisikin "vajaapainoinen" :D
 
Ei, koska jos kiskasen höyryt kunnolla koneeseen, niin en mahdu samaan sarjaan :D

Tähän malliinko?

U6FrcE.gif
 
Harvinaisen kovaa soittelua sotaan mennessa mutta toivotaan etta fysiikka on sitten lopulta samalla tasolla soittovoimakkuuden kanssa. Onhan se aivan mahdollista. Ei tavoitteiden asettaminen korkealla paha asia ole.
 
Tulee samanlaine myrsky ku kujala-wilenius :rock:

Todellakin tämä laji on jo kauan-kauan aikaa tarvinnut tälläistä vastakkainasettelua. Kujala-Wilenius. Kotipohja-Nyyssölä. Hulkki vs. Muumaailma jne. Turhat nöyristelyt pois. Tää on showta, ja sitä pitää antaa faneille koko rahan edestä. Nämä tyypit ovat ammattilaisia ja kavereita keskenään, mutta meille kotisohvanysvääjille tämänkaltainen luo sitä mielenkiintoa kilpailijoita ja lajia kohtaan. :rock:
 
Back
Ylös Bottom