BB Pekka Kotipohja

Onkos Pekasta jalkakuvia missään? Voimaa kyl näyttäis olevan jaloissaKIN suht mukavasti.

Eipä näin offilla hirveämmin ketään kiinnosta varmaan nähdä kahta tasasta pölkkyä. :D Varsinkin tässä viimeisen kuukauden aikana jalat olivat niin tukossa koko ajan että erottuvuus on täysin nolla. Otetaan heti, kun niissä on jotain mitä näyttää. :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sullaha pekka oli/on vaikeuksia saada tuntumaa rintaan? Mitä liikkeitä ja toistomääriä suosittelet jos rinta lagaa muuta kroppaa jälessä?
 
Sulle pitäis saada kunnon reenikaveri mukaan jokaiseen reeniin ettei tarvis ite noita vähennyksiä tehä. Pakkotoistot, negatiiviset yms. tarvii luotettavan kaverin rinnalle reenaan. 50kg vaimoke tässä vaiheessa uraa ei välttämättä ole se oikea valinta :) Ihme ettei ole löytynyt hengenheimolaista vielä kaveriksi treeneihin :)
 
Sulle pitäis saada kunnon reenikaveri mukaan jokaiseen reeniin ettei tarvis ite noita vähennyksiä tehä. Pakkotoistot, negatiiviset yms. tarvii luotettavan kaverin rinnalle reenaan. 50kg vaimoke tässä vaiheessa uraa ei välttämättä ole se oikea valinta :) Ihme ettei ole löytynyt hengenheimolaista vielä kaveriksi treeneihin :)
Tykkään treenata yksin. Jos joku on halukas tulla nostelemaan painoja ja pudottamaan painoja ja varmistamaan oikealla tavalla sekä menemään täysin minun aikataulujen mukaan niin että se henkilö keskittyy vaan minuun niin tervetuloa. Mulla karkaa keskittyminen täysin jos treenaan koko ajan jonkun kanssa. Itseasiassa vaimoke on ollut paras spottaaja reeneissä kun se ei ainakaan liikaa auta toistoissa ja muutenkin tietää minun mentaliteetin.
 
Tykkääkö vaimoke kun entinen timmi vartaloinen poika ystävä on muuttunut vähän "pulskaksi" pojaksi, onko tullu kommentteja jotta pitäiskö jo vähän aloittaa dietti :) ?
 
Tykkääkö vaimoke kun entinen timmi vartaloinen poika ystävä on muuttunut vähän "pulskaksi" pojaksi, onko tullu kommentteja jotta pitäiskö jo vähän aloittaa dietti :) ?

Mulle nyt on aina ollu ihan sama miltä mie ohfilla näytän tai mitä muut on mieltä kuhan lavalla voitan muut. Eipä tuo nyt kai mitään, ehkä kesällä hikoilusta vähän tuli kommenttia. Vaikka harrastakin tätä lajia, en oo ikinä ollut pinnallinen ihminen enkä ole tykännyt liian pinnallisista ihmisistä vierelläni.
 
Tykkääkö vaimoke kun entinen timmi vartaloinen poika ystävä on muuttunut vähän "pulskaksi" pojaksi, onko tullu kommentteja jotta pitäiskö jo vähän aloittaa dietti :) ?

ei kai se nainen ole sen ulkonäön takia Pekan kanssa, sisäinen minä siellä on johon nainen Pekassa rakastui, ulkokuori muuttuu elämässä monesti, mutta sydän pysyy aina samanlaisena.
 
ei kai se nainen ole sen ulkonäön takia Pekan kanssa, sisäinen minä siellä on johon nainen Pekassa rakastui, ulkokuori muuttuu elämässä monesti, mutta sydän pysyy aina samanlaisena.

No joo kyllä mä vähän aikonaan epäilin että niinköhän sitä kukaan tajuaa tuota minun painon ramppausta ylös alas mutta näköjäänpi on niitä semmosiakin ihmisiä olemassa. :D
 
Mulle nyt on aina ollu ihan sama miltä mie ohfilla näytän tai mitä muut on mieltä kuhan lavalla voitan muut. Eipä tuo nyt kai mitään, ehkä kesällä hikoilusta vähän tuli kommenttia. Vaikka harrastakin tätä lajia, en oo ikinä ollut pinnallinen ihminen enkä ole tykännyt liian pinnallisista ihmisistä vierelläni.

Jaahas! tän takiako pidät mykkäkoulua ku pikkutyttö!
 
Tykkään treenata yksin.



Wileniuksen kohdalla on näyttänyt olevan merkittävä apu siitä, että on aina luotettava treenikaveri varmistamassa ja auttamassa ylittämään itsensä. En usko, että Wilenius olisi saanut yhtä hyviä tuloksia ja treenitraivia, jos olisi joutunut treenaamaan yksin. Eikö Savolainenkin edellytä, että hänen systeemissään pitäisi aina olla varmistajat paikalla, jos aikoo ohjeiden mukaan tehdä?

Voi tietysti olla, että joillekin sopii paremmin se, että treenaa yksin, eikä treenikaveri tuo enää mitään lisäarvoa kehityksen kannalta. Ja tietysti on ne aikataulut, jotka pitäisi saada natsaamaan.
 
Wileniuksen kohdalla on näyttänyt olevan merkittävä apu siitä, että on aina luotettava treenikaveri varmistamassa ja auttamassa ylittämään itsensä. En usko, että Wilenius olisi saanut yhtä hyviä tuloksia ja treenitraivia, jos olisi joutunut treenaamaan yksin. Eikö Savolainenkin edellytä, että hänen systeemissään pitäisi aina olla varmistajat paikalla, jos aikoo ohjeiden mukaan tehdä?

Voi tietysti olla, että joillekin sopii paremmin se, että treenaa yksin, eikä treenikaveri tuo enää mitään lisäarvoa kehityksen kannalta. Ja tietysti on ne aikataulut, jotka pitäisi saada natsaamaan.

En nyt sitten väitä että Pekalle ei olisi apua asiansa tietävästä varmistajasta. Semmoisen löytäminen kun tuppaa olemaan vaikeaa ja niin kun pekka mainitsi niin kun kyse on PEKAN kehityksestä eikä molempien ja plussana kun mennään Pekan aikataulujen mukaan niin toisen pitäisi valmis olla sitoutumaan siihen. Jos yksinkin tuloksia saa ja kehittyy niin hyvä homma. Ei nyt sitten kenenkään tarvitse vetästä hernettä nenukkiin. :)
 
Niin, kyllähän jotkut pro-äijätkin saanoo treenavansa mielummin yksin, kuin kaverin kanssa. Joku toinen on taas valitellut, että on vaikea löytää treenikaveria, joka pitäisi sovituista aikatauluista kiinni.
 
Back
Ylös Bottom