Ei taida 20kg riittää.Massaa on kyl reippaasti. Enempää ei laardia toimita ainaskaa kerätä. Tosta lähtis n. 20kg ylimäärästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei taida 20kg riittää.Massaa on kyl reippaasti. Enempää ei laardia toimita ainaskaa kerätä. Tosta lähtis n. 20kg ylimäärästä.
Lisää vaan syväkyykkyä ettei jalat jää holtittomasti jälkeen
Ei vittu ??? Ampukaa nyt osa itsenne
[ES];4712270 sanoi:Nantes alottanu perjantain vieton?
Selvinpäin kuule jo ties kuin monetta viikkoa. Jaffa light töpöttää tossa mukissa. Sulla varmaa ES energiajuoma valuu jo korvista ja perseenreiästä…. Sen verran retardit jutut sulla on yleensä
[ES];4712305 sanoi::D seuraavaksi sanot että mäkin oon kunnon homo niinkuin sulla yleensä on tapana, niinkuin kellä tahansa, kellä ei ole retardit jutut. Ehkä sun ois parempi höllätä vähän pipoa kun tuntuu ettei sulla ihan kierrä veri päässä..
onko suomessa ylipäätään muita bodareita jotka bulkkaavat? bulkiksi en tulkitse mitään alle 20% kuntoa jota voisi joku vielä kireäksikin kutsua.
Pekka kyllä sinkoili paikasta toiseen tuolla expossa, oli oikea duracel pupu
Mitä mies olis kisoista mieltä?
Joko ensi vuonna näemme masterin noilla lauteilla
Oli kyllä aika kiirus viikonloppu. Huhhuh... Standeilta jos erehdyin katoamaan jonnekkin niin kesti tunti että pääsin takaisin kun 5 metrin välein joku tuli juttelemaan ja kyselemään kuulumisia ja KIITOS siitä teille kaikille vaivautuneille. Merkkaa paljon vaikka tämmönen palloposki onkin ja saapi silti enemmän huomiota kuin monet paikallaolleet päätähdet, eli itse kisaajat!
Olin myös kisoja katsomassa vähän väliä kun liput tuli ostettua sinne etukäteen.
Kyllä näette. Ens vuonna tehdään pojasta mies! ;)