BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinähän on vain vaadittavat nivelpehmusteet päällä, ei muuta. Kannattaa vain takoa sitä lihaa lisää, kun lihas on vielä kuumaa nuoruuden iässä.
 
Silleen tehään lihasta että pudotettavaa jää 15 kiloa ja kisadieetille pituutta 25 vko. En minä painoa tästä päästä enää menemään hirveästi yli. Välidieetti vielä avoinna. Katsotaan nyt mikä on sen laita ja miltä kunto näyttää loppuvuodesta. Ei se ainakaan tästä pehmene enää yhtään kun se on jo nyt kiristynyt siitä mitä se oli pahimmillaan pienemmässä painossa muutama kk sitten.
 
Ja tarvitsen massaa ihan helvetisti kun menen kovien konkareiden ( jopa minun eliniän ajan treenanneiden) viereen seisomaan. Ei ole vara hissutella ja jarrutella vaan ruokitaan sitä kroppaa parhaimman mahdollisen tavan mukaan. Pää mulla kestää dieetata vaikka maailmanääriin mutta pitää tottakai muistaa ettei sekään saa olla liian pitkä.
 
Aivan uskomatonta kehitystä, sulle kyllä näyttää sopivan tuo painon ottaminen! :thumbs:
Muilla se ois lanteilla, vaan pekka latoo 5kg vasempaan ja 5kg oikeaan latsiin :OO
 
Selvinpäin kuule jo ties kuin monetta viikkoa. Jaffa light töpöttää tossa mukissa. Sulla varmaa ES energiajuoma valuu jo korvista ja perseenreiästä…. Sen verran retardit jutut sulla on yleensä

:D seuraavaksi sanot että mäkin oon kunnon homo niinkuin sulla yleensä on tapana, niinkuin kellä tahansa, kellä ei ole retardit jutut. Ehkä sun ois parempi höllätä vähän pipoa kun tuntuu ettei sulla ihan kierrä veri päässä..

E. et ihan kerennyt editoimaan
 
[ES];4712305 sanoi:
:D seuraavaksi sanot että mäkin oon kunnon homo niinkuin sulla yleensä on tapana, niinkuin kellä tahansa, kellä ei ole retardit jutut. Ehkä sun ois parempi höllätä vähän pipoa kun tuntuu ettei sulla ihan kierrä veri päässä..

Tein taikatempun ja editoin viestiä samaan aikaan ku sanoit ettei päässä kierrä veri :D Voisinhan mä tietysti välillä pitää jutut ns asiallisella tasolla. Ei vaan aina jaksa
 
onko suomessa ylipäätään muita bodareita jotka bulkkaavat? bulkiksi en tulkitse mitään alle 20% kuntoa jota voisi joku vielä kireäksikin kutsua.

Eikö Ovaskainenkin vedä ihan kunnon bulkkeja? Näin oon käsittäny. Susirajan pojat tietää, että pittää syödä, jotta kasvaa :)
 
Pekka kyllä sinkoili paikasta toiseen tuolla expossa, oli oikea duracel pupu:hyper:
Mitä mies olis kisoista mieltä?
Joko ensi vuonna näemme masterin noilla lauteilla:rock:
 
Pekka kyllä sinkoili paikasta toiseen tuolla expossa, oli oikea duracel pupu:hyper:
Mitä mies olis kisoista mieltä?
Joko ensi vuonna näemme masterin noilla lauteilla:rock:

Oli kyllä aika kiirus viikonloppu. Huhhuh... Standeilta jos erehdyin katoamaan jonnekkin niin kesti tunti että pääsin takaisin kun 5 metrin välein joku tuli juttelemaan ja kyselemään kuulumisia ja KIITOS siitä teille kaikille vaivautuneille. Merkkaa paljon vaikka tämmönen palloposki onkin ja saapi silti enemmän huomiota kuin monet paikallaolleet päätähdet, eli itse kisaajat!

Olin myös kisoja katsomassa vähän väliä kun liput tuli ostettua sinne etukäteen.

Kyllä näette. Ens vuonna tehdään pojasta mies! ;)
 
Oli kyllä aika kiirus viikonloppu. Huhhuh... Standeilta jos erehdyin katoamaan jonnekkin niin kesti tunti että pääsin takaisin kun 5 metrin välein joku tuli juttelemaan ja kyselemään kuulumisia ja KIITOS siitä teille kaikille vaivautuneille. Merkkaa paljon vaikka tämmönen palloposki onkin ja saapi silti enemmän huomiota kuin monet paikallaolleet päätähdet, eli itse kisaajat!

Olin myös kisoja katsomassa vähän väliä kun liput tuli ostettua sinne etukäteen.

Kyllä näette. Ens vuonna tehdään pojasta mies! ;)

Ite olisin ainaki tyytyväinen et ihmiset vielä tunnistaa vaikka pikku Pekasta on tullu lihava. :D
 
Back
Ylös Bottom