BB Pekka Kotipohja

Ei kannattas tehä, rikkoo vaan olkapäät kun tekee niskan taakse. Kaiken lisäks kannattas tehä mieluummin 120 kilolla, kun 160 kiloa on aika paljon painoa ja sillä voi rikkoa olkapäät toisin kuin 120 kilolla.

Selkäkään kun ei kasva sillä... sekin kun on vain geneettisesti 100% sidottu lihasryhmä joka kasvaa vain harvalla.

Tässä vaiheessa tuli eräs sanonta mieleen; "Älä opeta isääs naimaan."
Veikkaan että hra. nyyssölä itse tietää varsin hyvin itse mikä rasitus hänelle toimii. tuskin tarvitsee kenenkään alkaa täällä häntä (ystävällisestikään) neuvomaan, varsinkaan meidän nuorempien.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä vaiheessa tuli eräs sanonta mieleen; "Älä opeta isääs naimaan."
Veikkaan että hra. nyyssölä itse tietää varsin hyvin itse mikä rasitus hänelle toimii. tuskin tarvitsee kenenkään alkaa täällä häntä (ystävällisestikään) neuvomaan, varsinkaan meidän nuorempien.
yritäs nyt vähän lukea sitä sarkasmia sieltä rivien välistä :face:
 
Elkää hyvät ihmiset menkö näihin rölleihin, jotka yrittävät vain hämmentää soppaa. Täällä on tosi aggressiivisia röllejä välillä. Ihan jengin "virtuaalisella iholla kiinni". Naureskelevat partoihinsa näppistensä ääriltä kun jengi ottaa pulttia ja vetelee EU:n maataloustukiaisten tuotokset nokkiinsa. Täällä teston luvatussa maassa homma kun on vielä helpompaakin kuin muualla. :D
 
Olis kyllä perhanan makeeta ottaa tuommone Personal Styling-paketti Pekalta. Shoppailuapua, pukeutumisneuvontaa ja asukokonaisuuden stailausta. Päivän lopuksi hiukset ja lärvi kuntoon jossain kauneushoitolassa.
 
Olis kyllä perhanan makeeta ottaa tuommone Personal Styling-paketti Pekalta. Shoppailuapua, pukeutumisneuvontaa ja asukokonaisuuden stailausta. Päivän lopuksi hiukset ja lärvi kuntoon jossain kauneushoitolassa.

35xyux.jpg

Millonkas Pekalla olikaan seuraavan kerran lavahommat mielessä? 2017?
 
Oisko pekka mahdollista pelkkää treenijakoa fiksusti toteutettuna laittaa tänne näytille jos haluaa nimenomaan omaan priorisoida selkää?
 
ei toiminu, enkä osaa poistaa :(
 
Back
Ylös Bottom