BB Pekka Kotipohja

Turha niistä geeneistä on ruikuttaa, pelkkä tekosyy paikoillaan junnaamiseen. Rakenne joillakin on vähän kyseenalainen mutta jos lihasta ei tartu niin ei se välttämättä ole lahjoista kiinni.

NGV reenannu 8 vuotta ja tekee asioita todella suurella antaumuksella, väitän että panostaa enemmän kuin Pekka. Missä kehitys? Johtuu siitä, että ukolla on saatanan huonot geenit.

Ja jos mietitään sitä, missä kunnossa änkkäri oli 4 vuoden reenaamisen jälkeen, niin lihasta oli varmaan 90% vähemmän kuin Pekalla. :D Geeneillä tässä lajissa jyrätään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
NGV reenannu 8 vuotta ja tekee asioita todella suurella antaumuksella, väitän että panostaa enemmän kuin Pekka. Missä kehitys? Johtuu siitä, että ukolla on saatanan huonot geenit.

Ja jos mietitään sitä, missä kunnossa änkkäri oli 4 vuoden reenaamisen jälkeen, niin lihasta oli varmaan 90% vähemmän kuin Pekalla. :D Geeneillä tässä lajissa jyrätään.

Ihan mielenkiinnosta, miten perustelet että Niko panostaisi enemmän tähän lajiin kuin minä? :) en edes viitsi sanoa mitään, kun sen tiedän oikeastaan vain itse mitä viimeiset neljä vuotta olen tehnyt tämän touhun eteen :-).
 
NGV reenannu 8 vuotta ja tekee asioita todella suurella antaumuksella, väitän että panostaa enemmän kuin Pekka. Missä kehitys? Johtuu siitä, että ukolla on saatanan huonot geenit.

Ja jos mietitään sitä, missä kunnossa änkkäri oli 4 vuoden reenaamisen jälkeen, niin lihasta oli varmaan 90% vähemmän kuin Pekalla. :D Geeneillä tässä lajissa jyrätään.
Anteeksi nyt vain, mutta millä vitun asiantuntemuksella sinä voit kertoa kuka panostaa ja kuinka paljon?

EDIT: Jaa, Eippi ite ehtiki jo ihmetteleen samaa kun minä sensuroin pahimpia rosoja tekstistäni ettei ihan angstilta kuulosta.
 
Tämä ketju rupee muistuttamaan kohta Savolaisen ketjua jossa oli yhdessä vaiheessa tiukkaa keskustelua siitä määrääkö geenit kehitystä vai ei, eritoten Miken ja Savolaisen välillä oli eripuraa. Mike oli enemmän geenien kannalla ja Savolainen kovan antaumuksen ja panostuksen kannalla :D

Loppujenlopuksi ratkaisua siihen ei tullut, vaan se jäi jokaisen pääteltäväksi.
 
On niitä jotka luulee panostavansa täysillä ja niitä jotka tekee sen oikeasti. Näitä pakkislaisia jotka puhuvat kaikenmaailman makroravinteista salilla mutta treenaavat suoraan sanottuna päin persettä on salit pullollaan. Ja nuo geenit tosiaan vaikuttaa kehonrakennus mielessä valtavasti, käytännössä jopa niin paljon että geenien puute vie monen haaveet kisailusta.

Yksi esimerkki geenien vaikutuksesta lihaskasvuun on entinen treenikaverini. Tämä kaveri treenasi hurjalla asenteella mutta lihas ei kasvanut vaikka voimaa tarttui, jätkä näytti ihan peruspulliaiselta useamman vuoden treenin jälkeen. Treenasimme käytännössä kaikki treenit yhdessä, yhtä kovaa treenaavaan kaveriin en ole tuon jälkeen ikävä kyllä törmännyt. Raukka luuli tosissaan että käytän voisilmää kun lihakseni kasvoivat ihan eri tahtiin kuin hänellä.
 
Toiselle toimii toinen, toiselle toinen. Yks kehittyy tavalla X, toinen tavalla Y. Ravintopuolessa yleensä mennään metsään. Ja levätäkin kantsii.

Noista voi jatkaa Treeni- ja Ravinto-osion ketjuissa. Pidetääs tässä nyt keskustelu Pekassa.
 
Ihan mielenkiinnosta, miten perustelet että Niko panostaisi enemmän tähän lajiin kuin minä? :) en edes viitsi sanoa mitään, kun sen tiedän oikeastaan vain itse mitä viimeiset neljä vuotta olen tehnyt tämän touhun eteen :-).

Kuinka tarkasti oot omat reenit ja ruokavaliot suunnitellu? Entä lihashuolto?

- - - Updated - - -

Anteeksi nyt vain, mutta millä vitun asiantuntemuksella sinä voit kertoa kuka panostaa ja kuinka paljon?

EDIT: Jaa, Eippi ite ehtiki jo ihmetteleen samaa kun minä sensuroin pahimpia rosoja tekstistäni ettei ihan angstilta kuulosta.

Sillä vitun asiantuntemuksella, että oon seurannu NGV:n blogeja ja foorumiviestejä jo sillon, kun sää et edes tienny mikä on jalkakyykky.
 
Ihan mielenkiinnosta, miten perustelet että Niko panostaisi enemmän tähän lajiin kuin minä? :) en edes viitsi sanoa mitään, kun sen tiedän oikeastaan vain itse mitä viimeiset neljä vuotta olen tehnyt tämän touhun eteen :-).

Kuulostat muuten ihan Savolaiselta. :D

Mut ei siinä, on hienoa että löytyy näitäkin tyyppejä ketkä panostaa lajiin ja on lahjoja. Savolainenhan itse sanoi, että olet lahjakkaampi kuin hän tai Ossi.
 
Sillä vitun asiantuntemuksella, että oon seurannu NGV:n blogeja ja foorumiviestejä jo sillon, kun sää et edes tienny mikä on jalkakyykky.

Monta kertaa NGV on vetänyt läpi "bulkki-dietti" sykliä ennen kuin meni kisaamaan? Siinä on ainakin yksi ero mikä ngv:ltä ja eibiltä löytyy, eibbi on vetäny melkein joka vuosi dietin että saadaan ylimääräiset pois ja uskaltanut nostaa sitä painoa sitten takaisin ylös.
Ja mikäli nyt oikein muistan niin ngv on tainnut vetää aina tuota "voimabodaus" tyyppistä treeniä?
 
Sillä vitun asiantuntemuksella, että oon seurannu NGV:n blogeja ja foorumiviestejä jo sillon, kun sää et edes tienny mikä on jalkakyykky.

Aika turhaa alkaa vertailemaan sitä kuka treenaa kovemmin tai on omistautunut lajille enemmän kuin toinen :) Miten tuollainen yleensä edes määritetään kuka omistautuu eniten ja johtaako se sitten autuaaseen kehityksenkaareen? Pitääkö jalkakyykky vetää perse lattiiaan niin, että suoli pullahtaa ulos. Tehdä vetoa niin, että verta valuu läpi päänahasta, käydä jokaisen sarjan jälkeen wc:ssa oksentamassa, huutaa ja itkeä sarjojen aikana kun koskee, syödä pelkkää kalaa ja nekin kalat itse pyydystää...

Verrataan tätä sitten siihen toiseen treenaaja-tyyppiin joka elää omalla mukavuusalueellaan. Treenaa hallitusti 10kg käsipainoilla. Käy kuitenkin vuodesta toiseen säännöllisesti salilla. Noudattaa treeni-ohjelmaa. Syö fiksusti. Yrittää kehittyä jatkuvasti. Haaveilee jopa kilpailemisesta. Kumpi näistä on siis omistautuneempi lajille?

Vastaus tähän on, että molemmat ovat! Se kevyemmin treenaavakin voi olla hyvin omistautunut sille mitä tekee. Ei se kova-kyykkääminen ole mikään itseisarvo, että treenataan kovaa. Niillä 10kg painoillakin voidaan treenata kovaa ja niin, että itsestä ei pidetä turhaa meteliä ;) Tärkeintä vielä, että jokainen on oma yksilönsä ja omistautuminenkin näkyy eri tavoilla kuin vaikka toisella.
 
Monta kertaa NGV on vetänyt läpi "bulkki-dietti" sykliä ennen kuin meni kisaamaan? Siinä on ainakin yksi ero mikä ngv:ltä ja eibiltä löytyy, eibbi on vetäny melkein joka vuosi dietin että saadaan ylimääräiset pois ja uskaltanut nostaa sitä painoa sitten takaisin ylös.
Ja mikäli nyt oikein muistan niin ngv on tainnut vetää aina tuota "voimabodaus" tyyppistä treeniä?

Kyl änkkärikin on käsitykseni mukaan aina ollut joko miinuksella tai plussalla. Hulkkia kun mies piti jumalana ja hänen oppejaan käytti paljon. Ja miksei käyttäisi, onhan kyseessä eniten naturaalibodauksesta tietätävä kaveri tässä maassa.

- - - Updated - - -

:hyvä::hyper::D Aij jumalauta, luulin jo ettei tähän päivään tuu mitään hyvää.

Joo änkkäri on ollut aina mun idoli.
 
Kyl änkkärikin on käsitykseni mukaan aina ollut joko miinuksella tai plussalla. Hulkkia kun mies piti jumalana ja hänen oppejaan käytti paljon. Ja miksei käyttäisi, onhan kyseessä eniten naturaalibodauksesta tietätävä kaveri tässä maassa.

No sen takia kysyin että monta se on niitä vetänyt läpi, on eri asia vetää vähän isompia bulkkeja ja kovempia diettejä verrattuna siihen että kituutellaan pienillä plussilla jatkuvasti, varsinkin kun lihasmassaa ei varsinaisesti ole. Mä nyt vaan oletin että sä tietäisin kun olet kaikki ngv:n forumviestit ja blogit lukenut. Itsehän olen vain sivusta seuraaja.
 
No sen takia kysyin että monta se on niitä vetänyt läpi, on eri asia vetää vähän isompia bulkkeja ja kovempia diettejä verrattuna siihen että kituutellaan pienillä plussilla jatkuvasti, varsinkin kun lihasmassaa ei varsinaisesti ole. Mä nyt vaan oletin että sä tietäisin kun olet kaikki ngv:n forumviestit ja blogit lukenut. Itsehän olen vain sivusta seuraaja.

Ja tämäkö se nyt sitten on avain siihen kehittymiseen naturaalina, että vedetään kunnon bulkkeja ja pudotetaan sit kerralla ja kunnolla sitä painoo :D jessus sentään...
 
Aika turhaa alkaa vertailemaan sitä kuka treenaa kovemmin tai on omistautunut lajille enemmän kuin toinen :) Miten tuollainen yleensä edes määritetään kuka omistautuu eniten ja johtaako se sitten autuaaseen kehityksenkaareen?

Mun mielestä kovinta omistautumista on se, että jaksetaan nähdä vaivaa kokeilla erilasia reeniohjelmia/ruokavalioita jossain suunnitelluissa sykleissä ja sitten analysoidaan onko se toiminut ja taas kokeillaan jotain muuta jne. Itse en esimerkiksi ole tällaista koskaan jaksanut tehdä. Ja sohastaan sen verran, että käsittääkseni Eibbi on ottanut jostain ammattilaisilta jotain 5-jakoisia ja runtannut menemään ilman mitään suurempia miettimisiä. Ja mitään järkevää progressiota esimerkiksi sarjapainojen kasvatuksessa ole ollut? Jos olen väärässä niin antaa tulla :D. :rock:
 
Ja tämäkö se nyt sitten on avain siihen kehittymiseen naturaalina, että vedetään kunnon bulkkeja ja pudotetaan sit kerralla ja kunnolla sitä painoo :D jessus sentään...

No on se kai Eibillä hyvin toiminut? :) Ei päde varmasti kaikkiin, kuten ei mikään muukaan kehonrakennuksessa. Mutta alkuperäiseen kommenttiis Eibin panostuksesta: ei sitä varmaan ite tule ajatelleeksi kun tollasia väittää, mutta jos et tosiaan Eibbiä henkilökohtaisesti tunne ja ole ollut 24/7 mukana seuraamassa miehen elämää, niin aika rohkeaa mennä väittämään, että ei panostaisi yhtä "kovin" tai "paljon" kun joku muu. Aika suhteellista tuo panostaminenkin, niinku Antti_79 totesi.

- - - Updated - - -

Mun mielestä kovinta omistautumista on se, että jaksetaan nähdä vaivaa kokeilla erilasia reeniohjelmia/ruokavalioita jossain suunnitelluissa sykleissä ja sitten analysoidaan onko se toiminut ja taas kokeillaan jotain muuta jne. Itse en esimerkiksi ole tällaista koskaan jaksanut tehdä. Ja sohastaan sen verran, että käsittääkseni Eibbi on ottanut jostain ammattilaisilta jotain 5-jakoisia ja runtannut menemään ilman mitään suurempia miettimisiä. Ja mitään järkevää progressiota esimerkiksi sarjapainojen kasvatuksessa ole ollut? Jos olen väärässä niin antaa tulla :D. :rock:

Vai toi on sun mittari panostukselle... En sit viitti kyl edes lähtee väittelee :D Niin omituinen lähestymistapa kyllä
 
käsittääkseni eibbi on ottanut jostain ammattilaisilta jotain 5-jakoisia ja runtannut menemään ilman mitään suurempia miettimisiä. Ja mitään järkevää progressiota esimerkiksi sarjapainojen kasvatuksessa ole ollut? Jos olen väärässä niin antaa tulla :d. :rock:

:face: :face: :face: Täähän paranee lisää :face: En nyt kyllä ala tähän teoriseeraamaan Eibin treenejä enempää, mutta sen voin sanoa niinä 3 vuotena jona olen seurannut treenaamista niin jatkuvasti tuo treenaaminen on ollut nousujohteista kaikessa! Siitä kertoo myös kyseisen kaverin kehityskin ;) Eibbi ei ole mikään ihan tyhmä jätkä muutenkaan, että fiksusti sitä on treenattu!

Mitä väärää muuten olisi kopioida juttuja joidenkin PRO ukkojen tekemisistä? Tämähän olisi harvinaisen fiksua. Ei ne PROt ole turhaan kehittyneet sellaisiksi kuin ovat. Kyllä siellä jotain tehdään oikein :D Jos halutaan kehittyä pitää ajatella myös isosti ja treenata kuin oikeat bodaajat! Mikki-hiirien treenit on sitten erikseen!
 
Back
Ylös Bottom