BB Pekka Kotipohja

Varmaan sanomattakin selvää, että mitä enemmän oot esillä ja saat julkisuutta, sitä enemmän saat kestää vittuilua ja urpojen pään aukomista. Tähän päälle luultavasti vielä vääristellään sun sanomisia jne. No se siitä kauhoskenaariosta. Sit jos kortisolitasot hakkaa liikaa punaselle, niin sit kannattaa hetkeksi hävitä pakkikselta :d

No mutta joo, kondis on jäätävä isolla jiillä! Muista säilyttää sopiva nöyryys ja vaatimattomuus lajia kohtaan ts. älä anna kusen nousta hattuun.

ps. blogin vanha merkintätapa liikkeistä, painoista ja toistoista oli parempi ;-)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eib, kun tossa Bodyn jutussa sanotaan seuraavasti: "IFBB Pro Jerry ossi bongasi kolme vuotta sitten Mikon ja vuosi sitten mies oli lavalla hirmuisessa kunnossa. Nyt jerryn uusi bongaus on Pekka Kotipohja." Niin ottiko Jerry suhun yhteyttä vai sä häneen? Kun tosta tulee sellainen kuva ainakin, että Jerry otti suhun, mutta yleensähän itse joudutaan ottamaan valmentajiin... Vai suositteliko Mad Mike sua Jerry tms?
Jos mie voin työntää lusikkani pers... soppaan, niin mä sanoin Eibille, että Jerry on helvetin hyvä valmentaja ja että suosittelen sitä. Eibbi teki sitten itse omat päätöksensä.

Eikä se Jerry muakaan mitenkään oo "bongannu". Hattu käjessä nöyränä kyselin, että jos vois vähän kattoo perään.
 
Varmaan sanomattakin selvää, että mitä enemmän oot esillä ja saat julkisuutta, sitä enemmän saat kestää vittuilua ja urpojen pään aukomista.

Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita!! Sitten tietää olevansa jo jotain ku jengi oikeasti kadehtii sua ;) Kaikki negatiivinen paskakin on vaan plussaa. Tietää, että ne on oikeesti susta kateellisia ja tahtoisivat olla jotain samanlaista :D
 
Eibille pikku kyssäri: Mten varusmiespalvelus meni reenin kanssa yhtee? Kaua intissä olit ja missä hommissa? Itelläki lähenee loppua pikkuhiljaa ja olis mukava verrata sunki tasosen kaverin mielipiteitä asiasta. Yleensä porukka märisee että kaikki tulokset yms menee perseilleen intissä ja ei (muka) kerkeä reenaamaan, mutta oma mielipide että ainoa mikä täällä kusee pahasti on ravinto puoli ja seki hoituu ku pakkaa tarpeeksi evästä lomilta messii;)
 
Varmaan sanomattakin selvää, että mitä enemmän oot esillä ja saat julkisuutta, sitä enemmän saat kestää vittuilua ja urpojen pään aukomista. Tähän päälle luultavasti vielä vääristellään sun sanomisia jne. No se siitä kauhoskenaariosta. Sit jos kortisolitasot hakkaa liikaa punaselle, niin sit kannattaa hetkeksi hävitä pakkikselta :d

No mutta joo, kondis on jäätävä isolla jiillä! Muista säilyttää sopiva nöyryys ja vaatimattomuus lajia kohtaan ts. älä anna kusen nousta hattuun.

ps. blogin vanha merkintätapa liikkeistä, painoista ja toistoista oli parempi ;-)
Minusta vaan hyvä että porukka vääristelee sanomisiani tai tekemisiäni ja muuta vastaavaa.. niistä saa motivaatiota treeniin. :D Kiitos. Ei nämä "julkisuus" jutut muuta omia tekemisiäni millään lailla. Samalla lailla minä juustoilen täällä pakkotoistolla ja IRL...
Eibille pikku kyssäri: Mten varusmiespalvelus meni reenin kanssa yhtee? Kaua intissä olit ja missä hommissa? Itelläki lähenee loppua pikkuhiljaa ja olis mukava verrata sunki tasosen kaverin mielipiteitä asiasta. Yleensä porukka märisee että kaikki tulokset yms menee perseilleen intissä ja ei (muka) kerkeä reenaamaan, mutta oma mielipide että ainoa mikä täällä kusee pahasti on ravinto puoli ja seki hoituu ku pakkaa tarpeeksi evästä lomilta messii;)
Öööh.. no, olin 90 päivää Onttolassa ja sitten sain vapautuksen. Ei siinä muuta vikaa ollut kuin että piti juosta niin helvetisti eikä nuo penikat ole vieläkään korjaantuneet armeijan jälkeen. Eli ei tarvitse enää mennä takaisin. Olis kannattanut varmaan mennä Kontiorantaan tai vastaavaan niin olisi päässyt helpommalla. Yhen taisteluharjotuksen jälkeen oli siinä kunnossa tuo vasen sääri että ei muuta kuin keskussairaalassa käymään ja seuraavalla viikolla pois. En kumminkaan halunnut vempata aamulenkeiltä ja muista touhuista sitten kun ei päässyt enää iltasella salillekkaan jos oli liikuntakiellossa, niin parempi oli vaan lähteä vekkeen kun ei B:n papereitakaan ehottanut enkä niitä ruennut sitten edes kyselemään... ei ole mulle niin tärkeä asia elämässä tuo. :)
 
Jos mie voin työntää lusikkani pers... soppaan, niin mä sanoin Eibille, että Jerry on helvetin hyvä valmentaja ja että suosittelen sitä. Eibbi teki sitten itse omat päätöksensä.

Eikä se Jerry muakaan mitenkään oo "bongannu". Hattu käjessä nöyränä kyselin, että jos vois vähän kattoo perään.

Selvä homma :)
 
Kyl tulee peksin blogia seurattuu ahkeraan ja välillä jopa miehen treenejä vierestä! Kyllä voi sanoo et täältä susirajalta tärähtää kultsalla !! Varma paikka EM:iin!
 
Eibbi on meijän Phil Heat, illuusion mestari. Ei paperilla (strategisiin mittoihin verraten) pitäisi kummallakaan olla jakoa kilpaveljiä vastaan, mutta silti näyttää hemmetin kovalta.
 
Hemmetti. Meillehän tulee uus sukupolvi jotka treenaa kuin jenkit. :D Kun nämä 60-70-luvulla syntyneet veteraanit lopettaa uransa, alkaa tulla lavoille isompaa ja pyöreempää kaveria kun tubessa on The Bladen ja Hiittien leffat yms. joista otetaan oppia. Heh heh. Hyvä pätkä oli kyllä!
 
Kovin antaa motivaatiota nää eibin touhut, kun 20v jannu on tossa kunnossa. Saas nähä millaisen kunnon tässä vielä saa aikaseksi 5 vuoden sisällä, jos vaikka kävis myös alle 23- vuotiaiden CBB:ssä kisaamassa. Hyvä tietää että joku on neljässä vuodessa saanut aikaan kilpailukykyisen paketin tuohon sarjaan, kun itselläni on siihen aikaa vielä 5 vuotta ja takana kaksi, ilman geneettisiä lahjoja :D
 
Kovin antaa motivaatiota nää eibin touhut, kun 20v jannu on tossa kunnossa. Saas nähä millaisen kunnon tässä vielä saa aikaseksi 5 vuoden sisällä, jos vaikka kävis myös alle 23- vuotiaiden CBB:ssä kisaamassa. Hyvä tietää että joku on neljässä vuodessa saanut aikaan kilpailukykyisen paketin tuohon sarjaan, kun itselläni on siihen aikaa vielä 5 vuotta ja takana kaksi, ilman geneettisiä lahjoja :D

Turha niistä geeneistä on ruikuttaa, pelkkä tekosyy paikoillaan junnaamiseen. Rakenne joillakin on vähän kyseenalainen mutta jos lihasta ei tartu niin ei se välttämättä ole lahjoista kiinni.
 
geneettiset lahjat oli lähinnä vitsi, ja tarkoitin tuota eibbiä kun on 4 vuoden treenillä tossa kunnossa, pakko geeneilläkin olla jotain tekemistä asian kanssa. Ei kenestä tahansa voi kasvaa mr. olympiaa vaikka tekis kaiken täydellisesti :D
 
Kovin antaa motivaatiota nää eibin touhut, kun 20v jannu on tossa kunnossa. Saas nähä millaisen kunnon tässä vielä saa aikaseksi 5 vuoden sisällä, jos vaikka kävis myös alle 23- vuotiaiden CBB:ssä kisaamassa. Hyvä tietää että joku on neljässä vuodessa saanut aikaan kilpailukykyisen paketin tuohon sarjaan, kun itselläni on siihen aikaa vielä 5 vuotta ja takana kaksi, ilman geneettisiä lahjoja :D

Joulupukki jakaa lahjat, lihakset tulevat kovalla treenillä ja panostuksella.
 
Juujuu älkää takertuko yhteen sanaan tekstissä, ajatus on tärkein! Perkele kun saa edes ajatuksiaan jakaa ilman että joku alkaa tyrmäämään :D Kommentin idea oli, että antaa motivaatiota jatkaa tätä touhua kun näkee mihin tilanteeseen voi jo 4 vuoden treenillä päästä, kun itsellä aikaa vielä vajaa 5 vuotta että mahtuu vielä sarjaan, ja alkaa olla jo hyvällä alulla kahden vuoden jälkeen tämäkin touhu.
 
En tiiä mut eibbi on mun idoli. <3 Kovasti odotan näkeväni kaverin kisakunnon. Toivottavasti tulee menestystä, kultaa ja mirhamia!
 
Eihän se 4 vuotta kovin pitkä aika ole tuohon kuntoon tuon ikäsenä. Ainaki mitä ite olen blogeja ja treeni hommia miehestä seurannu niin kyllä siellä salililla töitä on tehty ja jossaki vaiheessa kohtuu oikein syötykki. Ei pelkillä lahjoilla ja geeneillä tosin ihmeitä tehä. ;)

Mielenkiintosta nähä miltä mies siellä lauteilla muitten joukossa näyttää.
 
Back
Ylös Bottom