BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihme perseilyä täällä :)

oon vajaan vuoden seurannu sun touhuja hiljaa vierestä mut nyt nää pari viimestä viestit provosoi kirjottamaan tänne :D Hienoa kattoo sun kehittymistä, jatka samaa rataa!
Tuntuu melkein että suomalaisissa on tämmönen hauska ominaisuus, että heti kun jollakin menee hyvin niin muut pyrkii vetämään sitä takas maata kohti. Antaa kateellisten vinkua. :puntti:

E: ne provoviestit läks johonkin :wtf:
 
Itseäkin jo alkanut naurattaa tämä nettikirjoittelu. Tästäkin topicista näkyy kuinka alussa oli selkääntaputtelijoita, mutta viimeistään EM-kisojen menestyksen jälkeen alkoi trollit vinkumaan. Ylilaudan Kotipohja-viestiketjua lukiessa nyrjähtää aivot ihan lukkoon, täyttä paskaa.

Mites ne Pekan kisasuunnitelmat, eikai vielä tänä vuonna? 80 kg-luokkaan annetaan ehkä hieman liikaa etumatkaa muille.
 
Ihme perseilyä täällä :)

oon vajaan vuoden seurannu sun touhuja hiljaa vierestä mut nyt nää pari viimestä viestit provosoi kirjottamaan tänne :D Hienoa kattoo sun kehittymistä, jatka samaa rataa!
Tuntuu melkein että suomalaisissa on tämmönen hauska ominaisuus, että heti kun jollakin menee hyvin niin muut pyrkii vetämään sitä takas maata kohti. Antaa kateellisten vinkua. :puntti:

E: ne provoviestit läks johonkin :wtf:

Joo, sanoin, että lopetetaan tämä lääkekeskustelu heti tähän alkuunsa ettei mene samanlaiseks kuin muiden ketjut. Niistä ei ole kokemusta, eikä niistä muutenkaan olisi mitään sanottavaa. :)
 
Ihme perseilyä täällä :)

oon vajaan vuoden seurannu sun touhuja hiljaa vierestä mut nyt nää pari viimestä viestit provosoi kirjottamaan tänne :D Hienoa kattoo sun kehittymistä, jatka samaa rataa!
Tuntuu melkein että suomalaisissa on tämmönen hauska ominaisuus, että heti kun jollakin menee hyvin niin muut pyrkii vetämään sitä takas maata kohti. Antaa kateellisten vinkua. :puntti:

E: ne provoviestit läks johonkin :wtf:

Ne oli niin ala-arvoista kusipaskaa, että hyvä vaan, kun siivottiin pois.

En mä ymmärrä semmosta vittuilevaan sävyyn kirjoittelua. Ihan pelkurimaista paskaa semmonen. En pidä semmoisia kirjoittelijoita juuri minään.
 
Paljos pekka sulla olikaan paino about viimeksi kisatessa? Mahtaa harmittaa että toi seiskakympin bodaussarja lopetettiin?

Reilut 68.6 taisi olla tarkka kisa-aamun paino. Ei mua haittaa oikeastaan ollenkaan, en mie sinne ois menossa kumminkaan. :)

Itseäkin jo alkanut naurattaa tämä nettikirjoittelu. Tästäkin topicista näkyy kuinka alussa oli selkääntaputtelijoita, mutta viimeistään EM-kisojen menestyksen jälkeen alkoi trollit vinkumaan. Ylilaudan Kotipohja-viestiketjua lukiessa nyrjähtää aivot ihan lukkoon, täyttä paskaa.

Mites ne Pekan kisasuunnitelmat, eikai vielä tänä vuonna? 80 kg-luokkaan annetaan ehkä hieman liikaa etumatkaa muille.

sitähän se on. :)

Laitoin videon blogiin, jossa selittelin siinä kokkailun ohessa vähän. Käy lukasemassa uusin päivitys täältä
 
Kumpaa liikettä suosit/tekisit mieluummin etu- vai takakyykkyä?

Takakyykkyä. Molempi parempi, mutta itse en kyllä uskalla ottaa etukyykkyä enää mukaan ainakaan lähiaikoina, kun vetää rintarangan niin jumiin että alkaa muut oireet välittömästi olipahan painoa 50kg tai 120kg. Takakyykky on kokonaisvaltaisempi ja ottaa oikein tehtynä reisiin ihan yhtälailla kuin etarikin.
 
Pistähän Pekka sitten tiiviisen tahtiin jotain kuntokuvia tai videota, että näkis vähä et miten lähtee kehittymään kun sarja vaihtu. Ei muuta ku tsemppii treeneihin ja terveyttä :thumbs:
 
Hmm no mielestäni oma viestini ei kyllä ollut vittuileva tai provosoiva :D Lähinnä otin kantaa lääkkeisiin ylipäätään. En muutenkaan kirjoita netissä koskaan mitään, jota en omalla nimelläni haluaisi julkaista. No, ehkä parempi näin :piis:
 
Joo, ei se pituus tai lyhyys aina ole onni ja autuus. Riippuu monesta eri tekijästä. Mutta tuossa kun vertasit Francoa Arnoldiin, niin ainakin mun silmissäni Arnold oli huomattavasti vaikuttavamman näköinen kuin Franco, oli sitten näyttämönä stockan urheiluosasto tai guestposing bodykisoissa. Eli mun olis vaikea kuvitella, että mitään todellista haastetta olisi ollut heidän välillään. Toisaalta, jos Jorma Rätyä ja Columbua vertasi keskenään, niin Columbu vaikutti altavastaajalta Rätyyn verrattuna, paitsi rinnan ja vatsan osalta. Kotipohja varmasti pärjää tulevaisuudessakin, jos lihaa tulee lisää.

Rädyllä oli kova selkä ja kädet, mutta esim. jalat melko rimpulat.
 
En minäkään vittillut tai provosoinut. Kysyin lajiin liittyvän kysymyksen.
Oletatko tosiaan saavasi noin tyhmään kysymykseen vastauksen?

Sponsorisopimus estää useimmilta lääkkeidenkäytöstä puhumisen, ja tuskin siitä moni muutenkaan kertoisi. Kukapa haluaa tulla leimatuksi rikolliseksi "tavallisen kansan" silmissä, noiden hankkiminen kun usein on vähän kyseenalaista toimintaa kun niitä ei Suomesta ilman reseptiä laillisilta myyjiltä (apteekeista) saa ja ulkomailta niitä on laitonta tuoda maahan.

Kyllähän me kaikki tiedetään, että mitä se vaatii jos oikeasti haluaa kansainvälisellä tasolla tai jopa ammattilaisena kehonrakennuksessa menestyä. Turha siitä on sen enempää jauhaa.
 
Rädyllä oli kova selkä ja kädet, mutta esim. jalat melko rimpulat.

No sanoisin, että Räty ei saanut olkapäistä ja reisistä eikä edes selästä ja käsistä kaikkea potentiaalia esiin, koska ilmeisesti jotkin vammat rajoittivat tai estivät esim. raskaiden prässien, kyykkyjen ja vetojen harjoittelua. Selästä huomasi, että vaikka v-malli oli aivan järkyttävän kova, niin alaselkä, keskiselkä ja trapsit eivät olleet saaneet riittävästi stimuloivaa harjoitusta, jotta paras kehitys olisi tullut esiin. Mutta siitä huolimatta voitti MM-tittelin.
 
Hei taas pakkislaiset. Käykeehän lukelemassa ja kattomassa uusimpia videoita ja juttuja treeneistä: Pekka Kotipohja

Nyt kun on mikon kanssa ruennut reenailemaan niin on saanut paljon enemmän tehoja irti vähemmällä treenauksella. Voisin vaikka vannoa että tässä taotaan nyt lihasta hyvää tahtia kesää kohden. :)
 
MikkoPekka.jpg

Jalkatreeni-iloa! :dance2:
 
Back
Ylös Bottom