sen lauluja laulat kenen leipää syöt ;):piis:
Pekan viesti on faktaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sen lauluja laulat kenen leipää syöt ;):piis:
Ihme perseilyä täällä
oon vajaan vuoden seurannu sun touhuja hiljaa vierestä mut nyt nää pari viimestä viestit provosoi kirjottamaan tänne :D Hienoa kattoo sun kehittymistä, jatka samaa rataa!
Tuntuu melkein että suomalaisissa on tämmönen hauska ominaisuus, että heti kun jollakin menee hyvin niin muut pyrkii vetämään sitä takas maata kohti. Antaa kateellisten vinkua.
E: ne provoviestit läks johonkin :wtf:
Ihme perseilyä täällä
oon vajaan vuoden seurannu sun touhuja hiljaa vierestä mut nyt nää pari viimestä viestit provosoi kirjottamaan tänne :D Hienoa kattoo sun kehittymistä, jatka samaa rataa!
Tuntuu melkein että suomalaisissa on tämmönen hauska ominaisuus, että heti kun jollakin menee hyvin niin muut pyrkii vetämään sitä takas maata kohti. Antaa kateellisten vinkua.
E: ne provoviestit läks johonkin :wtf:
Paljos pekka sulla olikaan paino about viimeksi kisatessa? Mahtaa harmittaa että toi seiskakympin bodaussarja lopetettiin?
Itseäkin jo alkanut naurattaa tämä nettikirjoittelu. Tästäkin topicista näkyy kuinka alussa oli selkääntaputtelijoita, mutta viimeistään EM-kisojen menestyksen jälkeen alkoi trollit vinkumaan. Ylilaudan Kotipohja-viestiketjua lukiessa nyrjähtää aivot ihan lukkoon, täyttä paskaa.
Mites ne Pekan kisasuunnitelmat, eikai vielä tänä vuonna? 80 kg-luokkaan annetaan ehkä hieman liikaa etumatkaa muille.
Kumpaa liikettä suosit/tekisit mieluummin etu- vai takakyykkyä?
Joo, ei se pituus tai lyhyys aina ole onni ja autuus. Riippuu monesta eri tekijästä. Mutta tuossa kun vertasit Francoa Arnoldiin, niin ainakin mun silmissäni Arnold oli huomattavasti vaikuttavamman näköinen kuin Franco, oli sitten näyttämönä stockan urheiluosasto tai guestposing bodykisoissa. Eli mun olis vaikea kuvitella, että mitään todellista haastetta olisi ollut heidän välillään. Toisaalta, jos Jorma Rätyä ja Columbua vertasi keskenään, niin Columbu vaikutti altavastaajalta Rätyyn verrattuna, paitsi rinnan ja vatsan osalta. Kotipohja varmasti pärjää tulevaisuudessakin, jos lihaa tulee lisää.
Oletatko tosiaan saavasi noin tyhmään kysymykseen vastauksen?En minäkään vittillut tai provosoinut. Kysyin lajiin liittyvän kysymyksen.
Rädyllä oli kova selkä ja kädet, mutta esim. jalat melko rimpulat.