BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähtikö lihasta paljon intin aikana vai saitko pidettyä massat? Ite ollu nyt 6vko ja selvästi huomaa kuinka lihaakin on lähtenyt, varsinkin jaloissa. Kulutus on vaan niin kovaa, pakkiruokaa melkein koko ajan ja tähän päälle vielä väsyneet treenit...

Eka paino laski jonka jälkeen nousi varmaan 10kg. Ei ollut ongelma. Ainut vaan ettei jalkoja oikein pystynyt treenaamaan etenkään pohkeita.

https://marmalauta/kuntosali/25481575

pekolle iltalukemista

Pekalle*

Onhan noi nähty. Minusta on vaan mukava lukea, kun jollain ihmisillä menee niin surkeasti elämässään että ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella katkeria tyhmiä juttuja jonnekkin netin kaatopaikkaan. :)
Mikä ihmeen susiraja? Eihän Joensuu oo lähelläkään rajaa, eikä siellä varmaan oo susiakaan. :offtopic:
Sepäse
168cm? On kyllä tosi pätkä.

Hobitti mikä hobitti. Pieni ja pätkä. :) Ei mihinkään. Toivottavasti itse olet tyytyväinen pituuteesi, sillä minä olen. :)
Tuo pituus on suuri etu Pekan lajia ajatellen.
Kyllä minäkin uskon asian näin. :) No, ensi vuonna näette.

Btw. Mikähän ihmeen katkeruusmeininki on tällä hetkellä oikeasti menossa meitsiä kohtaan. Blogiin tulee vaikka millasta kommenttia, netissä kirjotellaan kaikenlaista schaissea ja niin poispäin. :D Sitten kun kisataan ja _menestytään_ niin tulee niitä olalletaputtelijoita ja "sä oot hieno jätkä" kommentoijia. On tää ihme laji kyllä. :) Suurin osa noista katkerista jutuista viittaa jollakin tapaa siihen ,että mulla on yhteistyökumppaneita, eckon vaatteita ja sen semmosta ja se on jollekkin niin paha pala nieltäväks näköjään että asiasta pitää keskustella päivät pitkät. :D

Eipähän siinä, jatkakaa.. mie reenaan.
 
Sitten kun kisataan ja _menestytään_ niin tulee niitä olalletaputtelijoita ja "sä oot hieno jätkä" kommentoijia.
Mulle oot silti Kakka Kotipohja, koska se rimmaa niin kivasti. Kakka-Pekka. Oota jos menestystä tulee lisää, se on suoraanverrannollista paskan määrään.
 
Uskon että tuossakin hommassa porukan haukkuminen ja paskan jauhaminen on positiivisempaa kuin että ei puhuttais mitään. Mitä enemmän nimeä, sen enemmän niitä joiden pitää haukkua. Että voit vaan naureskella itseksesi että jokainen dissaajakin lisää sun näkyvyyttä ja tasoittaa näin ollen tietä sponssi neuvotteluissa jne..
 
Mulle oot silti Kakka Kotipohja, koska se rimmaa niin kivasti. Kakka-Pekka. Oota jos menestystä tulee lisää, se on suoraanverrannollista paskan määrään.

Siekin oot mulle aina Meikki-Mike, koska sekin rimmaa kivasti. :D

Mä odotan innolla sitä. Tavoitteena on parin vuoden sisään sama ryöppy kuin mitä Jaria kohtaan. Siinä onkin tavoitetta. :)

[e]
Uskon että tuossakin hommassa porukan haukkuminen ja paskan jauhaminen on positiivisempaa kuin että ei puhuttais mitään. Mitä enemmän nimeä, sen enemmän niitä joiden pitää haukkua. Että voit vaan naureskella itseksesi että jokainen dissaajakin lisää sun näkyvyyttä ja tasoittaa näin ollen tietä sponssi neuvotteluissa jne..

Näinhän se menee. Ei haittaa yhtään eikä se millään tavalla vaikuta minun tekemiseen. :)

Btw. Tässä on hieman taas uusia tuulia tiedossa kuukauden sisään. Niistä lisää myöhemmin.
 
Oon jamin kanssa kyl samaa mieltä! Ite seurailen päivittäin sun blogia ja mielenkiintoista nähä sitten paljo on kehitystä tullu ku nouset lavalle seuraavan kerran. Tsemppiä!
 
Kuinka niin? Aikalailla Mr. Olympia voittajien keskimitta on n.180cm paikkeilla.

On siellä aika monta lyhyttäkin voittajaa: Columbo, Scott, Bannout, Dickersen, Jackson... Muuten taitaa keskipituus olla lähempänä 175cm kuin 180, mutta toikin nyt on vaan pilkun nussintaa.

Ja mä en oo mitenkään katkera ainakaan Pekalle. Kerran tavannu ja vaikutti oikein mukavalta mieheltä. Itse on menestyksenä luonut, joten paha sille on olla katkera ainakin mun mielestä. Tietenkin kateellisia riittää aina maailmassa.
 
Franco Columbu ei ollut varmaan kuin 160cm,siitä huolimatta antoi kovan vastuksen Arnoldille älyttömällä lihaksikkuudellaan. Bodauksessa lyhyys on usein etu,antaa massiivisemman vaikutelman. Mutta sitten jos vastassa on pidempi todella kova kilpailija niin sitä voi olla vaikea voittaa,esim.mestarit Haney,Yates,Coleman ja Arnold-Classic mestari Wheeler. Kotipohjalla IMO jo nyt yks suomen parhaita fysiikoita vaikka oli Classicin kilpailija. Visuaalisessa lajissa ratkaisee se miltä näyttää, eipä uskois Jerry Ossiakaan alle satakiloiseksi ulkonäön perusteella.
 
Kuinka niin? Aikalailla Mr. Olympia voittajien keskimitta on n.180cm paikkeilla.


No ei nyt sentään, Arnold ainut yli 180-senttinen mr. Olympia ja Lee Haney noin 180, ja kaikki muut alle. Ja mitä näistä suomalaisista menestyneistä kehonrakentajista tulee pituuteen niin Jorma Räty 169cm, JP-Pulkkinen 167cm?, Jari Leino 170cm , Savolainen 174cm, Ossi 168cm? Samaa sarjaa Kotipohja, ei mitenkään erityisen lyhyt kehonrakentajaksi. Pappa Heikkinen myös tuskin juurikaan yli 165cm oli, mitä nyt livenä voisi arvioida. Herrasen veljekset myös todella lyhkäsiä on. Harvemmassa ne keskipituset tai pitkät ukot on Suomessakin jotka olisi menestyneet. Entisaikaan oli pidempiäkin enemmän mukana.
 
Pekka, kannattaa muutta suosiolla johonkin toiseen maahan missä ihmiset ovat vähän positiivisempia ja ystävällisempiä eivätkä niin saatanan katkeria. :) Suomessa tuota paskan puhumista ja kateellisuutta esintyy aivan jokaisessa lajissa. Oli se sitten nettipeli, bodaus tai vaikka salibandy niin paskan puhumiselta ei voi välttyä. :) Ja ohan Suomessakin bodarin yksi suurimmista menoeristä elikkä ruoka ihan SAATANAN kallista. :) Perkele ku pääsis jo pois täältä "hyvinvointivaltiosta".
 
No ei nyt sentään, Arnold ainut yli 180-senttinen mr. Olympia ja Lee Haney noin 180, ja kaikki muut alle. Ja mitä näistä suomalaisista menestyneistä kehonrakentajista tulee pituuteen niin Jorma Räty 169cm, JP-Pulkkinen 167cm?, Jari Leino 170cm , Savolainen 174cm, Ossi 168cm? Samaa sarjaa Kotipohja, ei mitenkään erityisen lyhyt kehonrakentajaksi. Pappa Heikkinen myös tuskin juurikaan yli 165cm oli, mitä nyt livenä voisi arvioida. Herrasen veljekset myös todella lyhkäsiä on. Harvemmassa ne keskipituset tai pitkät ukot on Suomessakin jotka olisi menestyneet. Entisaikaan oli pidempiäkin enemmän mukana.

Sergio Oliva 180cm, Ronnie Coleman 180cm. Tuo 5' 10" (177cm) on valkoisten miesten keskipituus, joka on about saman verran kun neekereillä. Elikkä on todennäköisempää, että Mr Olympia voittaja on alle 180 senttinen eikä yli. En myöskään tiedä mistä johtunee, mutta kyllä omasta mielestäni salilla käyvistä miehistä valtaosa on kyllä alle 180cm. Itse siis olen 189cm ja kaikki tuntuvat olevan päätä lyhempiä. :D
 
Itsehän sen tuossa selititkin. Olet tilastollinen poikkeama keskiarvosta ylöspäin joten on todennäköisempää, että törmäät pääasiassa itseäsi lyhyempiin ihmisiin.
 
Jotenkin ottaa pattiin niiden kilpailijoiden puolesta jotka uskaltautuvat / viitsivät tulla Pakkikselle omista treeneistään, safkoistaa ja metodeistaan puhumaan, ja kiitoksena avoimmuudesta on jatkuva nälviminen ja paskanjauhanta.

Jatkakaa vaan saman tahtiin, kohta täällä ei ole kuin kasa valittajia spekuloimassa kun kaikki kisailijat on karkoitettu pois. Eihän kukaan jaksa ikuisesti lukea sitä loppumatonta narinaa, vrt vaikka Nyyssölän selkätreenistä nousseet itkut.

Tsemppiä täältä Pekalle ja muillekin kyssäreihin vastaaville kisailijoille, kyllä suurin osa varmasti arvostaa panostanne vaikka nää kitisijät pitääkin kovinta ääntä.
 
Franco Columbu ei ollut varmaan kuin 160cm,siitä huolimatta antoi kovan vastuksen Arnoldille älyttömällä lihaksikkuudellaan. Bodauksessa lyhyys on usein etu,antaa massiivisemman vaikutelman. Mutta sitten jos vastassa on pidempi todella kova kilpailija niin sitä voi olla vaikea voittaa,esim.mestarit Haney,Yates,Coleman ja Arnold-Classic mestari Wheeler. Kotipohjalla IMO jo nyt yks suomen parhaita fysiikoita vaikka oli Classicin kilpailija. Visuaalisessa lajissa ratkaisee se miltä näyttää, eipä uskois Jerry Ossiakaan alle satakiloiseksi ulkonäön perusteella.

Joo, ei se pituus tai lyhyys aina ole onni ja autuus. Riippuu monesta eri tekijästä. Mutta tuossa kun vertasit Francoa Arnoldiin, niin ainakin mun silmissäni Arnold oli huomattavasti vaikuttavamman näköinen kuin Franco, oli sitten näyttämönä stockan urheiluosasto tai guestposing bodykisoissa. Eli mun olis vaikea kuvitella, että mitään todellista haastetta olisi ollut heidän välillään. Toisaalta, jos Jorma Rätyä ja Columbua vertasi keskenään, niin Columbu vaikutti altavastaajalta Rätyyn verrattuna, paitsi rinnan ja vatsan osalta. Kotipohja varmasti pärjää tulevaisuudessakin, jos lihaa tulee lisää.
 
Sergio Oliva 180cm, Ronnie Coleman 180cm. Tuo 5' 10" (177cm) on valkoisten miesten keskipituus, joka on about saman verran kun neekereillä. Elikkä on todennäköisempää, että Mr Olympia voittaja on alle 180 senttinen eikä yli. En myöskään tiedä mistä johtunee, mutta kyllä omasta mielestäni salilla käyvistä miehistä valtaosa on kyllä alle 180cm. Itse siis olen 189cm ja kaikki tuntuvat olevan päätä lyhempiä. :D

Ei Coleman oikeasti noin pitkä ollut. Jenkithän tunnetusti laittaa vähän lapinlisää mittoihin. Tästä löydät googlaamalla lisää, Ronnien todellinen pituus noin 5ft 10in joka on 177-178cm. Suomalaisen nuorehkon miehen keskipituus 179cm nykyään. Sergio Oliva wikipedian mukaan 1,78m.

Tämä pätee monen muunkin ilmotettuihin pituuksiin, tuuman saa ottaa pois heti kättelyssä jenkeiltä varsinkin. Greg Kovacsinkin huhuttiin olevan hurjimmillaan jopa 6ft5in , joka on 195cm, vaikka miehen tiedetään olleen todellisuudessa 188cm. Se ei ole mitään legendaa, että suomalaisetkin kiekkoilijat kasvaa tuuman verran pituutta heti lisää kun lentää Atlantin toiselle puolen.
 
Joo, ei se pituus tai lyhyys aina ole onni ja autuus. Riippuu monesta eri tekijästä. Mutta tuossa kun vertasit Francoa Arnoldiin, niin ainakin mun silmissäni Arnold oli huomattavasti vaikuttavamman näköinen kuin Franco, oli sitten näyttämönä stockan urheiluosasto tai guestposing bodykisoissa. Eli mun olis vaikea kuvitella, että mitään todellista haastetta olisi ollut heidän välillään. Toisaalta, jos Jorma Rätyä ja Columbua vertasi keskenään, niin Columbu vaikutti altavastaajalta Rätyyn verrattuna, paitsi rinnan ja vatsan osalta. Kotipohja varmasti pärjää tulevaisuudessakin, jos lihaa tulee lisää.

Kyllähän Arnoldilla oli monia niin kovia poseerauksia ettei niihin kukaan pystynyt vastaamaan,karismaa ja itsevarmuutta.Columbu oli kuitenkin yksi niistä jotka Arnoldin ehkä voitti joissain poseerauksissa,vatsaposeeraus,leveä selkä takaa,ojentajapose ja ehkä etuselässä antoi jotain vastusta.Joo Rätyähän verrattiin Columbuun J.Räty Cupissa. Jos jollain on Rädyn treenioppaita niin voisko joku laittaa niitä nettiin,oli ihan fiksu systeemi. Kotipohjalla hyvä malli,varmasti tulee pärjäämään.
 
Back
Ylös Bottom