168cm? On kyllä tosi pätkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo pituus on suuri etu Pekan lajia ajatellen.
Lähtikö lihasta paljon intin aikana vai saitko pidettyä massat? Ite ollu nyt 6vko ja selvästi huomaa kuinka lihaakin on lähtenyt, varsinkin jaloissa. Kulutus on vaan niin kovaa, pakkiruokaa melkein koko ajan ja tähän päälle vielä väsyneet treenit...
https://marmalauta/kuntosali/25481575
pekolle iltalukemista
SepäseMikä ihmeen susiraja? Eihän Joensuu oo lähelläkään rajaa, eikä siellä varmaan oo susiakaan.
168cm? On kyllä tosi pätkä.
Kyllä minäkin uskon asian näin. No, ensi vuonna näette.Tuo pituus on suuri etu Pekan lajia ajatellen.
Mulle oot silti Kakka Kotipohja, koska se rimmaa niin kivasti. Kakka-Pekka. Oota jos menestystä tulee lisää, se on suoraanverrannollista paskan määrään.Sitten kun kisataan ja _menestytään_ niin tulee niitä olalletaputtelijoita ja "sä oot hieno jätkä" kommentoijia.
Mulle oot silti Kakka Kotipohja, koska se rimmaa niin kivasti. Kakka-Pekka. Oota jos menestystä tulee lisää, se on suoraanverrannollista paskan määrään.
Uskon että tuossakin hommassa porukan haukkuminen ja paskan jauhaminen on positiivisempaa kuin että ei puhuttais mitään. Mitä enemmän nimeä, sen enemmän niitä joiden pitää haukkua. Että voit vaan naureskella itseksesi että jokainen dissaajakin lisää sun näkyvyyttä ja tasoittaa näin ollen tietä sponssi neuvotteluissa jne..
Kuinka niin? Aikalailla Mr. Olympia voittajien keskimitta on n.180cm paikkeilla.
Kuinka niin? Aikalailla Mr. Olympia voittajien keskimitta on n.180cm paikkeilla.
No ei nyt sentään, Arnold ainut yli 180-senttinen mr. Olympia ja Lee Haney noin 180, ja kaikki muut alle. Ja mitä näistä suomalaisista menestyneistä kehonrakentajista tulee pituuteen niin Jorma Räty 169cm, JP-Pulkkinen 167cm?, Jari Leino 170cm , Savolainen 174cm, Ossi 168cm? Samaa sarjaa Kotipohja, ei mitenkään erityisen lyhyt kehonrakentajaksi. Pappa Heikkinen myös tuskin juurikaan yli 165cm oli, mitä nyt livenä voisi arvioida. Herrasen veljekset myös todella lyhkäsiä on. Harvemmassa ne keskipituset tai pitkät ukot on Suomessakin jotka olisi menestyneet. Entisaikaan oli pidempiäkin enemmän mukana.
Franco Columbu ei ollut varmaan kuin 160cm,siitä huolimatta antoi kovan vastuksen Arnoldille älyttömällä lihaksikkuudellaan. Bodauksessa lyhyys on usein etu,antaa massiivisemman vaikutelman. Mutta sitten jos vastassa on pidempi todella kova kilpailija niin sitä voi olla vaikea voittaa,esim.mestarit Haney,Yates,Coleman ja Arnold-Classic mestari Wheeler. Kotipohjalla IMO jo nyt yks suomen parhaita fysiikoita vaikka oli Classicin kilpailija. Visuaalisessa lajissa ratkaisee se miltä näyttää, eipä uskois Jerry Ossiakaan alle satakiloiseksi ulkonäön perusteella.
Sergio Oliva 180cm, Ronnie Coleman 180cm. Tuo 5' 10" (177cm) on valkoisten miesten keskipituus, joka on about saman verran kun neekereillä. Elikkä on todennäköisempää, että Mr Olympia voittaja on alle 180 senttinen eikä yli. En myöskään tiedä mistä johtunee, mutta kyllä omasta mielestäni salilla käyvistä miehistä valtaosa on kyllä alle 180cm. Itse siis olen 189cm ja kaikki tuntuvat olevan päätä lyhempiä. :D
Joo, ei se pituus tai lyhyys aina ole onni ja autuus. Riippuu monesta eri tekijästä. Mutta tuossa kun vertasit Francoa Arnoldiin, niin ainakin mun silmissäni Arnold oli huomattavasti vaikuttavamman näköinen kuin Franco, oli sitten näyttämönä stockan urheiluosasto tai guestposing bodykisoissa. Eli mun olis vaikea kuvitella, että mitään todellista haastetta olisi ollut heidän välillään. Toisaalta, jos Jorma Rätyä ja Columbua vertasi keskenään, niin Columbu vaikutti altavastaajalta Rätyyn verrattuna, paitsi rinnan ja vatsan osalta. Kotipohja varmasti pärjää tulevaisuudessakin, jos lihaa tulee lisää.