BB Pekka Kotipohja

Näin ne legendat lähtee liikkeelle Eibin hanskoista kun joku pässi heittelee 45-46 cm ympärysmittoja... In my ass, noi kädet on max n. 40-41 cm. Ei millään pahalla Eibbi. Sulla on hyvänmalliset hanskat ja olkapäät. Reidetkin lohkee hyvin!

Tuota noinaa.. 40-41 cm kintaat kireenä on isot, tietenkin mallista riippuen viel.. joka näyttäisi olevan hyvä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin ne legendat lähtee liikkeelle Eibin hanskoista kun joku pässi heittelee 45-46 cm ympärysmittoja... In my ass, noi kädet on max n. 40-41 cm. Ei millään pahalla Eibbi. Sulla on hyvänmalliset hanskat ja olkapäät. Reidetkin lohkee hyvin!

:D Minä olen se pässi. Kiitos vaan kohteliaisuudesta ;) Ilmeisesti luetunymmärtämisessäsi on vikaa koska tarkoitinkin, että PUMPISSA! kädet ovat 45cm luokkaa.

Ja eipähän tuollaiset 40cm kädet nyt edes mitenkään ihmeellisesti edes ole. Jokaisella vähänkään kovempaa treenanneella on ruista kyllä ranteessa vertaamasi 40cm verran. Onhan noita hauiksia tullut Eibin kanssa joskus vertailtua. Kohtahan se rupeaa olemaan samoissa mitoissa kuin allekirjoittanut ;) :piis: :D

No eibbi varmaan nyt itse vastaa mitä ovat pumpissa niin saa kaikki mielenrauhan. :) Olikos pitkän tähtäimen suunnitelma classicissa? Muistelisin että ei.

Jos joku jaksaa vaivautua Joensuun Energylle käsipäivän aikaan sen mittanauhan kanssa niin siinäpähän tutkiskelee. :D Ei minua kiinnosta hivenen vertaa mitä ne on. Hirveet cm-taistelut yhistä perkeleen siimoista muiden joukoissa..

Priestin kädet joidenkin todella hämärien lähteiden mukaan ollu offilla jopa 24", kisoissa 21.5" eli vähän reilut 50cm, lonkalta heittäisin 52-53cm? Loppukaneettina, jos käsien ympärysmitta on melkeen kolmasosan miehen pituudesta niin totta vitussa ne näyttää friikeiltä.

Jouni Virtamo aikanaan tänne kirjotteli myös Priestin mitoista, ja ei kuulemma ollut todennäköisesti kireänä se käsi yli 50cm, pikemminkin alle. Bulkkikätenä kuulemma saattoi olla yli puolen metrin. Ilmoitettuihin lukemiin laittaa moni lisää. Virtamo varmaan parhaiten tietää, kun on huippujen käsiäkin mittaillut(mm. Ferrignon).

" Sanoisin, että ns. isoilla miehillä (esim. Coleman, Schlierkamp) on kireä käsi noin kymmenen senttiä paksumpi kuin Lee Priestin kireä käsi. Kireällä kädellä tarkoitan tässä kilpailukuntoista kättä. Lee painaa kisoissa noin 90 kiloa, joten veikkaan, että käsi on siinä 47-48 cm. Hän ei siis kuulu kategoriaan "big guys", vaikka tietysti haluaisikin. Itsestään on kuitenkin kiva levittää jos jonkinlaista urbaanilegendaa, ja sitähän Lee harrastaa ihan työkseen. Vielä Lee Priestiin: Hän on niin lyhyt, että sen vuoksi en usko käden olevan edes Jorma Rädyn mitoissa. Sen vain näkee yleisistä mittasuhteista, tuollaisella pätkällä yli puolimetriset kireät hanskat olisivat aivan mahdottoman näköiset, symmetria olisi ihan metsässä. "

Nyt loppu tämä OT.

Menipä melkoseks senttipeliks tämä.

Meinaatko Eibbi tulevaisuudessa kuvata treenileffan? Palkkaa/pakota Mad Mike vaihtaan sulle levyjä ja nosteleen kässärit oikeille paikoille. Minä ostaisin heti kolme. Kotiin, autoon ja mökille.

Lee painaa kisoissa noin 90 kiloa, joten veikkaan, että käsi on siinä 47-48 cm. .

Tuskin on noin pieni leen käsi ollut. Nyyssiksen kanssa samaa pituusluokkaa ja nyyssölän kädet taitaa olla jotain 45 cm? Leen tumppu silti aivan vitusti massiivisempi. Kyllä niitä senttejä voi kädestä löytyä vaikka lyhyt olisikin.

Loistava fysiikka kaverilla, mittasuhteet kohdillaan ja kireys kohdillaan. Siihen vielä päälle kunnon omistautuminen ja into lajiin niin tuleehan siitä uskomaton paketti.

Mitäs Pekka, uskotko bulkkauksen voimaan vai oletko enemmän lähempänä kisakuntoa ympäri vuoden kavereita? Historian perusteella olet ainakin kokeillut bulkkaamista ?

Mitäs Pekka, uskotko bulkkauksen voimaan vai oletko enemmän lähempänä kisakuntoa ympäri vuoden kavereita? Historian perusteella olet ainakin kokeillut bulkkaamista ?
Kyllä uskon. Sillon kun on kunnon plussakalorit koneessa niin maksimoidaan ravintoaineiden saanti eikä hissutella siinä rajapinnassa jolloin pienet ylimääräset liikunnat ei hetkauta heti miinusten puolelle. Ainut huono puolihan tuossa bulkkaamisessa on ehkä se näin tällä hetkellä ajateltuna, että sitä ylimääräistä ihoa jää joksikin aikaa sitten kiristeltäväks enemmän... Koittaa pitää vaan ne rasvat aina mahollisimman alhaisena ja ainoastaan nostella hiilihydraattien määrällä kaloreita.

Niin, ja siinä on kanssa hyvä bulkin kalorilaskuri kun naama kukkii kuin puutarha, poskipäät loistaa takaapäin ja tissit roikkuu kuin vanhalla akalla. :D
Pekan kanssa kerran juttelin niin totesi että "ei ole mies eikä mikään, jos ei offilla tissit roiku"

Juurikin näin!

Meinaatko Eibbi tulevaisuudessa kuvata treenileffan? Palkkaa/pakota Mad Mike vaihtaan sulle levyjä ja nosteleen kässärit oikeille paikoille. Minä ostaisin heti kolme. Kotiin, autoon ja mökille.

Kuulin luotettavalta lähteeltä, että Eibbi ois pääosassa tulevassa Generation Ironissa ;)

Siis onko tä pekkis siis ihan 100% naturaaal, täytyy nostaa hattua, jos on, lyheen varteen on toki piirunverran helepompi takoa lihhoo, mutta komeetahan tuo siltikin on, se on hyvä että nuorta kaveria kehutaan ja kannustetaan

Millaisella treenillä olet saanut parhaiten kehitystä aikaan? Treenijako, sarjojen määrä/toistoalueet, erikoistekniikat yms. Helpompi varmaan arvioida mikä toimii ja mikä ei kun lihasmassan kasvu on ollut huimaa suht lyhyessä ajassa.

Turhaa spekuloida onko natu vai ei. Jos ei olisi natu ja on menossa cbb:hen niin tuskin sitä myöntäisi (ihan kuten ei yksikään muun lajin urheilija ellei jää kiinni). Kuten ylempänä todettiin niin ainoastaan herra itse sekä yläkerran herra tietävät totuuden. :)

Itse en epäile hetkeäkään etteikö nuo massat olisi ihan hyvin mahdollista takoa 4 vuodessa natuna. Veikkaisin että eibbi on tehnyt asiat aika pitkälti oikein alusta asti, varmaan on pakkikselta tietoa ammennettu.

Tähänkö tää taas meni.. oikeesti.

bitch-please-350x239.jpeg

Veikkaisin että eibbi on tehnyt asiat aika pitkälti oikein alusta asti, varmaan on pakkikselta tietoa ammennettu.

Kiitos nauruista. Vuoden paras tähän mennessä. :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom