BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvän leipääntyneen kuulosta meininkiä. :D Ei siinä hauskaahan tuota oli kuunnella. :D Vielä jos sais lisää semmosta evvvk-meininkiä tuohon juontamiseen.:D
 
Tulossa ollaan! Pitää ihan tulla katsomaan, kun Make vetää sinulle treenin. Tuun myös pyytää nimmaria ja fanikuvaa, valmistaudu Pekka!
 


Jaa-a... 5 tunnin ajomatkan jälkeen tuo savolaisen marko väännätteli jalat mulla.. ojennusta, prässiä, hackia, smithkyykkyä ja pohkeet. Hyvä jumppa, ei tuntunu missään! Eipä!

Blogiin tulee varmasti jokaiselle meille (marko,mikko,minä) hyvää settiä, jo huomenna minun osaltani. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Marko veti meille untuvikoille eilen samanlaiset setit. Oli pelottavaa kuinka kevyen olosesti Pekka selviytyi reidenojennuksesta, mutta luojan kiitos hymy hyytyi prässissä. ;) Brutaali setti, kun otetaan huomioon että Pekalla oli alla 2 sarjaa reidenojennusta, toinen pudotussarjana ja yksi suora sarja jalkaprässiä, jos oikein katsoin.. Tuohon päälle hack-kyykkyä ja smith-kyykkyä, hyi sssst... :D
 
meni perille kyllä.. meni kyllä alaselkäänkin, kun 5 tuntia istui autossa ja siitä puolessa tunnissa reenaamaan :D Ei tehny kovin hyvää kun prässissä tein ihan pohjasta ekat toistot ja sitten nuo pidot vetää alaselän aika helvetin nopeasti jökkiin. Sai kyllä hetken miettiä että jumalauta, hackissa ei ollu yhtään painoa enkä saanut hyvä että mitään aikaseks.. Mukava reissu! Kiitos kaikille läsnäolijoille!
 
Savolainen veti kyllä tunteella Kotipohjan koiville prässin. :D Mites Pekka, ottiko edes vähän päähän viimesissä toistoissa? 8)
 
Joo mä tiedän ton alaselän tunteen, ihan vitusti haittaa tekemistä kun pakottaa niin perkeleesti! Ootko yrittänyt ottaa selvää mikä sinulla siellä vaivaa?
 
Joo mä tiedän ton alaselän tunteen, ihan vitusti haittaa tekemistä kun pakottaa niin perkeleesti! Ootko yrittänyt ottaa selvää mikä sinulla siellä vaivaa?

Ei siellä mikään muu vaivaa kuin tuo eilinen treeni, liian syvät toistot prässissä ja pidot ja sitäkautta puutuminen. Ei mulla selässä mitään vaivaa ole. Puutuuhan ihmisellä selkä jos vaikka teet selänojennusta ja pysyt viis minuuttia siinä positiivisessa asennossa :)
 
Se vasta kusinen ois ollu ku ois jätetty se jumppamatto laittamatta pehmusteeksi prässiin, se kuitenkin pehmentää huomattavasti alaselälle tulevaa painetta :D
 
Back
Ylös Bottom