BB Pekka Kotipohja

Läski rupeaa dieetille! ^

Käykäähän lueksimassa ja kattelemassa videoita mm. lihashuollosta jos on ongelmia niskan, selän tai olkapäiden kanssa! Meikä alkaa olemaan tervettä miestä noista kivuista ja tuolla on vinkit joita itse käyttämällä olen saanut noi kuntoon. :) Jos kaipaat erinomaisia lihashuoltovinkkejä: Lue tämä: | Pekka Kotipohja

Muitakin päivityksiä löytyy...

Nyt pitäisi olla ulkoasukin paljon mukavempi ja ei ole enää niin pinkkiä tyttöjen puurosivuston makua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Läski rupeaa dieetille! ^

Käykäähän lueksimassa ja kattelemassa videoita mm. lihashuollosta jos on ongelmia niskan, selän tai olkapäiden kanssa! Meikä alkaa olemaan tervettä miestä noista kivuista ja tuolla on vinkit joita itse käyttämällä olen saanut noi kuntoon. :) Jos kaipaat erinomaisia lihashuoltovinkkejä: Lue tämä: | Pekka Kotipohja

.

Nämä menee kyllä ehdottomasti kokeiluun, vaikuttavat päteviltä jumppaliikkeiltä, ja juuri omiin ongelmiini. Toivottavasti tuovat apua...
 
Oli ihan päteviä nuo venytykset. Pitänee ottaa tavaksi, taks so mykke!

Ehdottomasti samaa mieltä. Jännää, miten noissa kierroissa ensimmäisissä toistoissa jää ainakin itsellä liikerata todella paljon vajaaksi, mutta neljännessä tai viidennessä toistossa jo kierrot saa vietyä lattiaan asti. Täytyy seurata, jos nämä liikkeet pidempään käytettyinä auttaisivat liikkuvuusvaivoihin.
 
On se eibbi kova, kun se keksii että liikkuvuusharjoitteilla voi parantaa liikkuvuutta. :)

Liikkuvuusharjoittelu ja erinäiset venytykset on kyllä usein unohdettu osa tehokasta saliharjoittelua. Useinhan ne aloitetaan vasta kun on jo jotain ongelmia, vaikka niitä pitäis tehdä kokoajan ylläpitävästi ja ennaltaehkäisevästi.

PS: Kova hanska
 
Mites pekka sulla menee muuten lihashuolto? Kuinka paljon tulee venyteltyä ja rullailtua yms. jos näitä fyssarin määräämiä ei nytt lasketa mukaan.
 
Lihashuolto-video osu ja uppos, ei oo selkä liikkunu pitkään aikaan näin hyvin. Kiitokset!
 
1451430_10202324062761337_1721533962_n.jpg
 
Back
Ylös Bottom