BB Pekka Kotipohja

Expokuvaa.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän se Harrikkakin liikkumaan saatiin :D
 
Isot kiitokset Pekalle, kun jaksoit hetkisen aikaa turista! Mukavata oli!

Ps. Uhkasin, että tulen joskus miehen kans vetämään treenit, niin ollaahan sitten yhteyksissä!
 
"where is all the black people i’ve only seen one and it was from a mirror" Illan naurut tuli tuosta :D
 
Kipuileeko Pekka sulla selkä, vai minkä takia heilut kokoajan tukivyön kanssa? :)

Mites paino on lähteny nouseen kevään kisojen jälkeen? Minkälaisilla plussilla meet?
 
Kipuileeko Pekka sulla selkä, vai minkä takia heilut kokoajan tukivyön kanssa? :)

Se saa paremman tuntuman sen vyön kanssa.

Obama-bitch-please.jpg
 
Noissa tukivöissä käsittääkseni se idea on alaselän lämmittäminen, ei varsinainen "vyömäinen" tuki. Toi ehkäisee jo vammoja huomattavasti.
 
Ei tuo gazozin vyö mikään varsinainen "tukivyö" minun mielestä ole. Ihan se on jämäkkä podivyö. Toki jotkut isot paksut voimannostovyöt on eri kategoriaa maveissa ja näissä, mutta tää on siitä hyvä, että ei älyttömästi vie keskivartalolta pitoja ja saat silti pidettyä paineet hyvin sisässä. Suosittelen... S-kokoa on minulla ja menee kyllä ohfin pullukkamasulle ja dieetin oravavyötärölle. :) Kyllä minä käytän vyötä AINA. Ei tuosta haittaakaan ole ollut.
 
Noissa tukivöissä käsittääkseni se idea on alaselän lämmittäminen, ei varsinainen "vyömäinen" tuki. Toi ehkäisee jo vammoja huomattavasti.
Näin saattaa olla, mutta noiden toimivuuttakin olen nähnyt kritisoitavan ja ihan järkevältä se kritiikki kuulostaa. Ne nimittäin lämmittävät vain ihoa paikallisesti ja ihonalaisen kudoksen lämpötilaan niillä ei ole vaikutusta, koska siellä kuitenkin kiertää veri joka tasaa sitä lämpöä. Iholla siis tuntuu lämpimämmältä, mutta se vaikutus ei juuri ihon alle yletä. Omaa kokemusta ei kyllä ole minkäänlaisista lämmittimistä.
 
En tiedä miten pinnasta tuo selkä"lämppäri" lämmittää, mut mulla ainakin polvet menee ihan kuumiksi jos pitää lämppäreitä vähänkään pidempään. Jossain oli myös juttua että jos nivel lämpenee lämppärin takia liikaa niin voi tulehtua? Eikös siinä jotkut solut jo kärsi kun lämpö menee yli 42°C?
 
Back
Ylös Bottom