BB Pekka Kotipohja

Neibbi on kyllä siinäkin mielessä hyvä potari, että kun sillä on tuo pääkin sopivan kokoinen eikä ole silmäpusseja yms. muita selvästi kuntoon ja kehitykseen vaikuttavia tekijöitä häiritsemässä niin ei voi kun kasvaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nykypäivänä noista lisäaineista tulee melkoinen myrkkykoktaili kroppaan, eri lisäaineiden yhteisvaikutustahan ei ole tutkittu juuri lainkaan.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun käsityksen mukaan ei ole kyllä hirveämmin pystytty todistamaan tutkimuksilla sitäkään, että niillä ruuilla mitä tuolta ääss-marketista kotiin kannetaan pystyisi lisäaineiden muodossa jotain kummoista hallaa ihmiskeholle edes tekemään. Helvetinmoista vouhotusta noista E-koodeista sun muista kyllä jaksetaan käydä siitäkin huolimatta.
 
Melkoisen komia hauvis
1.jpg
Tämä kuva ois muuten hyvää ainesta Eibille uueks avatariksi.
 
Jaha mittee ne tiällä ylistää. Ei mihinkään. Pieni mies ja kuvakulmalla saa kikkailtua kädetkin näyttämään edes joltain.

u mac pro? :hyper:

[e] Kiitos Mike.
 

Liitteet

  • lllll.JPG
    lllll.JPG
    31,5 KB · Katsottu: 8 510
  • 400680_10151426516462862_566150718_n.jpg
    400680_10151426516462862_566150718_n.jpg
    139 KB · Katsottu: 3 005
:offtopic: Mistä johtuu, että tuossa isossa kuvassa ei näy tuota salamaa/heijastusta kamerassa, mutta tuossa eibin avatarissa näkyy? Mua häiritsee jos en saa tietää :D
 
Back
Ylös Bottom