BB Pekka Kotipohja

Kyllä nää Itä-Suomen ihmeet ovat oikealla asenteella liikkeellä. Tosissaan ja täysillä, mutta ei liian vakavasti. Parempaa mainosta lajille on vaikea kuvitella.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä oon Pekka sun videoita katsonut youtubesta niin aivan mahtavaa settiä! Sinulla on paljon annettavaa sekä body/fitness-elämää eläville kuin myös vähän ''tavallisemmillekkin'' salijampoille! :) The First Step on täyttä rautaa ja auttaa itseänikin jaksamaan! Itse -95 syntyneenä minun on paljon helpompi samaistua sinunlaiseen ja sinun ikäiseen jamppaan! :) Hyvää loppukesää Eib! :)
 
Hyvää kuvaa antaa eibbi lajille ja naturaaliurheilijaa pakko arvostaa! Mies puuhaa terveellisesti hommaa ja näyttää vitun kovalta lihojen suhteen nuoreksi jannuksi. Se jos mikä onkin varmasti huvittavaa kun tavan porukka puhuu selän taakana että tuo jätkä kyllä roinaa.. mut ei äijä on natu ja näyttää silti monen silmään varmaan siltä että ei ole :D
 
;)
Hyvää kuvaa antaa eibbi lajille ja naturaaliurheilijaa pakko arvostaa! Mies puuhaa terveellisesti hommaa ja näyttää vitun kovalta lihojen suhteen nuoreksi jannuksi. Se jos mikä onkin varmasti huvittavaa kun tavan porukka puhuu selän taakana että tuo jätkä kyllä roinaa.. mut ei äijä on natu ja näyttää silti monen silmään varmaan siltä että ei ole :D
 
Mitä enemmän materiaalia niin sitä parempi! Tuli nuo Juukan reissuvideotkin katottua yhteen pötköön. Loistavaa matskua siis!
 
Milläs pekka näitä oikeen kuvailee, kun videoissa on vähän hassu resoluutio? Tulee aina koko näytöllä katottua, niin pistää silmään toi rajaus.. Materiaalissa puolestaan ei oo mitään vikaa. :hyvä:
 
Tuo sali taitaa olla yks parhaista asioista mitä turussa on! En oo ikänä käyny tuolla, mutta ainaki näytti siltä, että tuolla vois viihtyä helevetin hyvin!
 
Kirjoittelit blogissasi että on aivan sama mitä suolaa syö. Itse en ainakaan suosittelisi tuota meiran suolaa josta on kuvakin blogissasi. Kyseisessä suolassahan on paakkuuntumisenestoaineena hitlerin ihmeaine syanidista jalostettua ferrosyanidia. Itse ainakin popsin ennemmin ruususuolaa, varsinkin kun hintaero on käytännössä 0 (pussillinen suolaa kestää ainakin vuoden). Parempi minimoida lisäaineiden saanti varsinkin jos siitä ei aiheudu lisäkustannuksia. Nykypäivänä noista lisäaineista tulee melkoinen myrkkykoktaili kroppaan, eri lisäaineiden yhteisvaikutustahan ei ole tutkittu juuri lainkaan.

Anteeksi jos vituttaa saarnauspostaus, monia bodareita tuskin terveys niin paljoa kiinnostaa, pääasia että patti kasvaa. Ajattelin vain huomauttaa epäkohdasta.

Hyviä treenejä!
 
Kirjoittelit blogissasi että on aivan sama mitä suolaa syö. Itse en ainakaan suosittelisi tuota meiran suolaa josta on kuvakin blogissasi. Kyseisessä suolassahan on paakkuuntumisenestoaineena hitlerin ihmeaine syanidista jalostettua ferrosyanidia. Itse ainakin popsin ennemmin ruususuolaa, varsinkin kun hintaero on käytännössä 0 (pussillinen suolaa kestää ainakin vuoden). Parempi minimoida lisäaineiden saanti varsinkin jos siitä ei aiheudu lisäkustannuksia. Nykypäivänä noista lisäaineista tulee melkoinen myrkkykoktaili kroppaan, eri lisäaineiden yhteisvaikutustahan ei ole tutkittu juuri lainkaan.

Anteeksi jos vituttaa saarnauspostaus, monia bodareita tuskin terveys niin paljoa kiinnostaa, pääasia että patti kasvaa. Ajattelin vain huomauttaa epäkohdasta.

Hyviä treenejä!

Se suolapurnukan kuva oli lähin jonka löysin Googlesta. :D Mutta tottahan tuo on. Mitä vähemmän lisäaineita, sen parempi... Mutta ei sillä pidä päätään vaivata. Ei sitä kehity sen paremmin ja pelkkä kaupungissa asuminen on pelkästään elimistölle vaarallisempaa kuin mikään perus lisäaine. :)

Jeps, eikun treenille!
 
Melkoisen komia hauvis
1.jpg
 
Back
Ylös Bottom