BB Pekka Kotipohja

Noista hiussiirteistä tuli mieleen, että yrittääköhän miten moni ensin mitään muita keinoja? Ihan viimeistään siirteen jälkeen kannattaisi ottaa käyttöön kun muuten siitä siirteen ympäriltä jatkuu kaljuuntuminen ihan samalla tapaa kuin ennen siirrettä ja ne siirre hiukset ajan kanssa jäävät yksin elämään siihen mihin ne on asennettu vaikka muut hiukset "kuolee" pois ympäriltä.

Ja ne muut keinot, mielellään kaikki kerralla käyttöön niin näkee toimivuuden koko kombosta:

1. Finasteride. 0,25 - 1mg per päivä. Kuka vaan saa yleislääkäriltä reseptin kun pyytää hiusten lähtöön. Ulkoisen teston ihmisille ei lähes varmasti huonoja sivareita tule. Natuille voi tulla herkemmin.

2. Mikroneulaus. 1-2 kertaa viikkoon. Ebaysta saa derma rollerin noin 5€/kpl ja kestää sen 3-6kk ennen kuin alkaa selvästi tylsyä. Nuo päähän työnnettävät tökötit toimivat monikertaisesti neulauksen vaikutuksesta. Lisäksi boostaa kehon omia kasvutekijöitä mikrohaavojen takia paikallisesti.

3. Nizoral shampoo. Vaikka joka päivä 10 minuutiksi ennen suihkuun menoa päähän vaikuttamaan. Tai edes muutamana päivänä viikossa.

4. Minoxidil. Vaikkapa iltaisin levitellä ongelma alueille / koko pään yläosaan.

Ja nämä keinot ovat vähän kuin horkka lihaskasvulle. Eli toimivia lääkeaineita hiuskasvulle eikä mitään höpöhöpö lisäravinteita kuten esim biotiini. Joillakin potkii todella kovaa ja toisilla ei niinkään. Hyödyt vaihtelee yksilöittäin.

Ian Valliere jätti Finan pois kun valmentaja Patrick Tuor tuumaili että voi vaikuttaa negatiivisesti lihaskasvuun liittyen DHT:hen. Fouadin podcastissä mainitsi tästä. Kunpa olisi itse tajunnu jo vähän ennen 30v aloittaa rouskimaan pienintä toimivaa annosta kun huomasin että alkaa hiusraja karata ja ohentua. Noi sivarit liittyen erektioon, masennukseen ja gynojen kasvuun oli se minkä takia jätin syömättä. Ajattelin että ajetaan hiukset pois sitten kun tulee aika, mutta eihän sitä vaan tajunnut miten ruma alien kallo paljastuu hiusten alta. :cry: Pari vuotta sitten kokeeksi vetäsin alkuun 1-3mm sängen joka näytti sellaiselta puolikaljulta setämieheltä. Ajoin sitten kaikki pois joka oli "hieman" parempi, mutta aika karmeelta näytti omaan silmään ja tuntui että vanheni vuosia silmissä vs. hiukset päässä. Parta taasen tuntuisi kasvavan voimakkaammin mitä vanhemmaksi tulee. Juuri se mistä haaveili nuorena.

Ketokonatsoli shampoota käyttänyt useamman vuoden kaksi kertaa viikossa pitäen juurikin 10-15min päässä sitä. Jostain luin että päivittäinen käyttö ei toisi enempää hyötyä. Hiusraja ei ole noussut ylemmäksi ja oma tuntemus on että oheneminen ei ole edennyt ainakaan selvästi joten tällä mennään. Minoxidil litkujen kanssa pelleilin puoli vuotta päivittäin enkä huomannu uutta kasvua. Vittumaista kun mulla oli se litku versio joka oli semmoista valuvaa öljyä. Vaahto varmasti parempi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ketokonatsoli shampoota käyttänyt useamman vuoden kaksi kertaa viikossa pitäen juurikin 10-15min päässä sitä. Jostain luin että päivittäinen käyttö ei toisi enempää hyötyä. Hiusraja ei ole noussut ylemmäksi ja oma tuntemus on että oheneminen ei ole edennyt ainakaan selvästi joten tällä mennään. Minoxidil litkujen kanssa pelleilin puoli vuotta päivittäin enkä huomannu uutta kasvua. Vittumaista kun mulla oli se litku versio joka oli semmoista valuvaa öljyä. Vaahto varmasti parempi.
Eikös se Ketokonatsoli-voide ole se, mitä monet sanoo että olisi vielä tehokkaampi?
Itsekin olen tuota shampoota käyttänyt, pari kertaa viikossa max, pitäen sen kolme minuuttia kerrallaan ennen pesua. Tuntuu, että päänahka kutiaa ja rapisee pois jos käyttää useammin. En käsitä miten helvetissä tuollainen intensiivihoito ei teillä tapa päänahkaa.
 
Eikös se Ketokonatsoli-voide ole se, mitä monet sanoo että olisi vielä tehokkaampi?
Itsekin olen tuota shampoota käyttänyt, pari kertaa viikossa max, pitäen sen kolme minuuttia kerrallaan ennen pesua. Tuntuu, että päänahka kutiaa ja rapisee pois jos käyttää useammin. En käsitä miten helvetissä tuollainen intensiivihoito ei teillä tapa päänahkaa.
Välillä jopa 30min päässä ennen suihkuun menoa. Ainakin se 10min. Yleisimmin 5-6 päivänä viikossa olen tuota käyttänyt. Ei kyllä päänahka sano mitään. Varmaan hyvin rasvoittuva päänahka sitten. Kuulemma joillakin minoxidil myös kuivattaa ihoa mutta en ole itse sitäkään huomannut.
 
Rajoittaako Pekalla kuinka paljon selänvamma jalkojen treenausta? Pystytäänkö käyttämään raskaita kuormia enää ollenkaan?
Kyllähän se rajoitti viimeset 2 vuotta etenkin pakaran ja takareisien treenaamista kun se issias ärty aina kun lihakset meni kipeäksi ja jumiin. Mutta nyt alkaa jo pystyä tekemään aika hyvin kun pitää vaan kohdelihaksella mahollisimman hyvin kuorman mistä täällä ketjussa noin sata sivua oli keskusteltu.

Tuo takareisipakara-akselin heikompi treenaus näkyy selvästi itsellä fysiikassa sen pakaralihaksen ja takareisien kireydessä. Samoten sitten tuolta selästä kun se ampu suoraan tonne navan alapuolelle sen kivun, niin se näkyy myös heikentyneenä alavatsan kontrollina ja kireydessä.

Mutta luojan kiitos mie oon tyytyväinen, että nyt aletaan olemaan siinä pisteessä että tuo vamma on toivottavasti historiaa, olen päässyt edes tähän kuntoon vuosien on off treenauksen ja syömisen jälkeen. Välillä pitää itselleen muistuttaa, että lähtökohdat oli tälle dieetille aivan erit kuin 2018 ja tärkeintä ollut että päässyt takas lavalle kilpailemaan. Siitä on kuitenkin vain tasan 2 vuotta, kun puukko iskettiin tuonne aika riskialttiille alueelle ja käveleminen ja kropan hallinta piti opetella ihan uusiks ja samoten lihasten rakentaminen...

Nyt ollaan virallisesti 4 viikkoa ulkona seuraavasta ja tämän kisakauden viimeisistä kisoista. Lupaan antaa kaikkeni siihen kisaan ja joka päivä pusken entistä kovempaa. Pitäkää peukkuja!
 
79kg. Tällä kertaa olin puntarilla 168.3 pitkä, unkarissa taisi olla 168.8

Eli jos olisin ollut 168 niin 77kg olisi ollut painoraja, mutta, olisin läpäissyt senkin koska nyt vedätettiin se niin tyhjäksi kuin olla ja voi sen varalta että saman päivän lento keräisi nestettä...

Kisa-aamun paino oli 77.4kg.
Paljon saat painaa nyt pro painorajoilla? Ja onnea menestyksen johdosta, mahtava fysiikka!💪
 
Back
Ylös Bottom