BB Pekka Kotipohja

Ei hiljaiselossa mitään pahaa ole. Mutta silloin se alkaa vituttaa, kun aina lupaillaan että "joo kyl täs kohta alkaa viteota tulleen niin vitusti kunhan vaan *lisää tähän joku syy*". Ja sitten ei kuulu taas mitään kuukausiin. Paljon noita jotka tekee tyhjiä lupauksiansa ja sitten ei mitään näy missään.

Sanoisivat vaan suoraan että nyt olisi mukava olla rauhassa, turpa kiinni, ei tule mitään Q&A:ta, ei rahkan maistelua, eikä reeniviteota.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei hiljaiselossa mitään pahaa ole. Mutta silloin se alkaa vituttaa, kun aina lupaillaan että "joo kyl täs kohta alkaa viteota tulleen niin vitusti kunhan vaan *lisää tähän joku syy*". Ja sitten ei kuulu taas mitään kuukausiin. Paljon noita jotka tekee tyhjiä lupauksiansa ja sitten ei mitään näy missään.

Sanoisivat vaan suoraan että nyt olisi mukava olla rauhassa, turpa kiinni, ei tule mitään Q&A:ta, ei rahkan maistelua, eikä reeniviteota.

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.
 
No miksi sitten pitää mennä lupailemaan, jos niitä ei kerran ole tarkoitus pitää? :cautious: Kyllä mua fanina ihmetyttää tuollainen venkoilu. Kiva, jos materiaali tulee, ja jos ei kiinnosta, niin sitten kiinnosta. Mutta nuo lupailut alkavat jo pikku hiljaa huvittamaan.
 
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin.
En ollenkaan. Sinä? Etkä yhtään kuluneempaa lausetta keksinyt sitten.

Ja voi vittu tota jankutusta kuinka tulee vaan paskaa niskaan kun joku jotain tekee. Ihanko nyt tosissaan? Kattokaa uusin ölog, peukut ylös 61 ja peukut alas 2. Jokainen kommentti on positiivinen. Tietysti aina joku valittaa, usein aina ne samat nimimerkit myös. Ne ei edusta koko maailmaa.
 
En ollenkaan. Sinä? Etkä yhtään kuluneempaa lausetta keksinyt sitten.

Ja voi vittu tota jankutusta kuinka tulee vaan paskaa niskaan kun joku jotain tekee. Ihanko nyt tosissaan? Kattokaa uusin ölog, peukut ylös 61 ja peukut alas 2. Jokainen kommentti on positiivinen. Tietysti aina joku valittaa, usein aina ne samat nimimerkit myös. Ne ei edusta koko maailmaa.
Screen Shot 2018-05-21 at 10.43.09.png
 
Niin? On joo paljon peukkuja alas. Mutta silti selvästi vähemmän kuin ylös. Eli "vaan paskaa niskaan" ei nyt päde edes tossa. Jos sitä meinasit?

Edit: Ja nyt kun videota katoin hetken, en edes ihmettele. Mitä ne englantia puhuu, kun katsojat on varmaan kaikki suomalaisia?
+ musiikki taustalla puheenkin aikana.
 
Viimeksi muokattu:

No jos on paska video niin eikö sitä peukkua saa laittaa alaspäin? Eikö se ole koko tuon peukutus homman idea? Tuohan on sisällöntuottajalle valtava etu kun näkee suoraan peukkujen määristä minkälaiselle materiaalille on kysyntää. Myös kynnys antaa palautetta on peukutuksen myötä laskenut todella paljon kun sen antaminen on vaivatonta. Tubettajahan saa vissiin peukut pois näkyvistäkin ja silti ruikutetaan ku tulee miinusta. Kuinka paljon @Mike itse jaksat lähetellä youtuben sisällöntuottajille palautetta sähköpostin muodossa?

Kannattaisko miettiä mistä ne miinukset johtuu eikä ruikuttaa niistä?
 
Kannattaisko miettiä mistä ne miinukset johtuu eikä ruikuttaa niistä?
Ai kun videon julkaisusta on kulunut muutama minuutti, niin tulee alaspäin peukkuja? Mistä johtuu? Kannattaisko katsoa koko video ennenkuin ruikuttaa siitä? Mua sylettää ihan vitusti, aidosti todella paljon tuo hyvin suomalainen tapa että negatiivisen palautteen antaja on aina jossain korokkeella ja oikeassa mielestään. Ihan sama mitä sullekin selittää, niin et sä haluakaan ymmärtää sitä.

Kattokaapa mun seuraava jukaistava video, se tulee saamaan merkittävästi enemmän alaspäinpeukkuja, ei videon takia, vaan siksi, että tämän viestin kirjoitin. Joten kenessä se syy sitten oikeasti on, videossa vai niissä vitun vähänosaisissa, joiden elämä keskittyy pelkkään paskaan.
 
Ihan sama mitä sullekin selittää, niin et sä haluakaan ymmärtää sitä.

Tällänen käytös varmaan on osasyyllinen niihin peukutuksiin, mielestäni viestistäni paistoi läpi aika selvästi positiivinen asenne.

Itse en vaan ymmärrä miten aikuisen ihmisen elämässä internetissä saadut peukutukset voivat aiheuttaa noin vahvoja tunnereaktioita. Kerro nyt kun aloitit, anna mulle mahdollisuus ymmärtää.

Käsittääkseni peukutusten suhde ei ole se mitä videolla haetaan vaan katselukerrat jotka lisääntyvät myös niistä negatiivisista peukutuksista.
 
Meneekö se tuolla utubessa silleen, että jos vaihtaa alapeukun yläpeukkuun, niin se silti näyttää sen alapeukkuna videon uppaajalle ja muille katsojille? Itselläni nimittäin todella monesti sattunu nuita "tasku alapeukutuksia" esim myös Miken videoissa, yleensä kyllä korjaan asian sitten, mutta jostain tullut käsitys että se jää voimaan mitä eka painanut.
 
Meneekö se tuolla utubessa silleen, että jos vaihtaa alapeukun yläpeukkuun, niin se silti näyttää sen alapeukkuna videon uppaajalle ja muille katsojille? Itselläni nimittäin todella monesti sattunu nuita "tasku alapeukutuksia" esim myös Miken videoissa, yleensä kyllä korjaan asian sitten, mutta jostain tullut käsitys että se jää voimaan mitä eka painanut.
Vaihtuu se kyllä, muuten voisit samalla tilillä huijata peukutukset ihan helvetin korkealle vaikka ne samassa suhteessa nousiskin.
 
Niin? On joo paljon peukkuja alas. Mutta silti selvästi vähemmän kuin ylös. Eli "vaan paskaa niskaan" ei nyt päde edes tossa. Jos sitä meinasit?

Edit: Ja nyt kun videota katoin hetken, en edes ihmettele. Mitä ne englantia puhuu, kun katsojat on varmaan kaikki suomalaisia?
+ musiikki taustalla puheenkin aikana.
Tuo englanniksi puhuminen on kyllä hassua. Videoilla kuitenkin saman verran tai ehkä vähemmän katsomiskertoja kuin muilla saman genren videoilla niin en usko että ulkomaalaiset hirveesti seuraa.

Ja reenissäkin tais lontoo pysyä.. "Two reps, yeahh cmooonnn" :rolleyes:
Kukin kuitenkin tyylillään, tää on vain meikäläisen näkökulma. Timolle kuitenkin rispektit kovasta työstä ja hyvinhän ne kisatkin meni
 
Tällänen käytös varmaan on osasyyllinen niihin peukutuksiin
Etkö sä juuri sanonut, että video on huono jos se saa peukkuja alaspäin. Miten se video voi olla huono sillä perusteella mitä täällä sanon? Miten aikuinen mies voi noin pahasti vetää porot kolviin jos joku ihmettelee miksi jollain on tarve hakata peukkuja alaspäin?

Sä puhut pahasti ristiin. Sä meet antaan siis peukun alas mun treenivideoon, koska mä sanoin sulle pahasti täällä? On sullakin jumalauta pienet murheet.
 
Etkö sä juuri sanonut, että video on huono jos se saa peukkuja alaspäin. Miten se video voi olla huono sillä perusteella mitä täällä sanon? Miten aikuinen mies voi noin pahasti vetää porot kolviin jos joku ihmettelee miksi jollain on tarve hakata peukkuja alaspäin?



Sä puhut pahasti ristiin. Sä meet antaan siis peukun alas mun treenivideoon, koska mä sanoin sulle pahasti täällä? On sullakin jumalauta pienet murheet.


Mies on yli 40 v ja jaksaa tämän tästä muistuttaa miten sua ns porukka vihaa ja itketään alapeukuista.

Materiaali on hyvää mitä tuotat mutta ei mee mun tajuun miks siitä pitää aina nostaa nii kauhea numero jos nyt tulee alapeukkua tai muuta paskaa.Monella on asiat oikeasti todella huonosti, eikä ne tee siitä numeroa.

Varmaa tästäkin herneet nokkaan?
 
Mies on yli 40 v ja jaksaa tämän tästä muistuttaa miten sua ns porukka vihaa ja itketään alapeukuista.

Materiaali on hyvää mitä tuotat mutta ei mee mun tajuun miks siitä pitää aina nostaa nii kauhea numero jos nyt tulee alapeukkua tai muuta paskaa.Monella on asiat oikeasti todella huonosti, eikä ne tee siitä numeroa.

Varmaa tästäkin herneet nokkaan?
Miksi te jaksatte vetää herneet nenään kokoajan? Eikö täällä voi edes ihmetellä miksi Testotimo sai melkein 200 alaspeukkua videoon? Ja seuraava tulee sanomaan taas samaa mitä te kaksi ja sitä rataa. Negan jakajat kun ovat aina oikeassa. Mä en vain tajua miksi teston video sai tommoisen määrän alas, se kun ei eroa hirveemmin aikaisemmasta tuotannosta.

Ja miten niin monet, joilla on asiat huonosti, ei tee siitä numeroa? Tekee ne, postaa paskaa jokaisesta kisaajasta ylilaudalle täysin autisteina. Kun se ei riitä, niin hakataan usealla accolla alaspeukkuja tubessa, kustaan instagrammissa kuviin, oksennetaan snäpissä. Siinä sulle todellisuus ja sun suurin murhe on, että joku tätä vammaista touhua ihmettelee, kato poika peiliin.
 
Viimeksi muokattu:
Mulle nyt on yks ja sama saatko ylä vai ala peukkua, älä huoli on ihan omatkin murheet ;)

Eit tulut sit mieleen sellainen että jos jotain ei esim teston tyyli mielytä?? Ite en näitä peukkuja laita mihinkää suuntaan vaikka videoita katson ,mut tosta testosta oon saanu itse aika lapsellisen kuvan, tosin se selittyy sillä kun kuitenki nuori poika vielä.

Mistä lähtien se muuten on herneen vetämistä jos sulle perustelee esim miksei videoista saateta tykätä?

Mitä tätä palstaa nyt olen seurannut nii olen tuomannut että pidät omaa mielipidettäsi joka asiassa oikeana ja muut on väärässä, joten tää on varmaan kuin tuuleen huutais.
Mulla sama fiilis testosta ja siksi en edes jaksa katsoa sen pätkiä mutta toisaalta ei se tee videosta huonoa ettei pidä sen pätkän kohteesta. (mun mielipide)
Toisaalta jos on oikein hyvä pätkä niin annan sen peukun ylös.
 
Back
Ylös Bottom