BB Pekka Kotipohja

Itse katon tosi paljon eri genren videoita youtubesta, mut en kyl peukuttele juuri koskaan.
Mitä tuohon teston englannin kieliseen rosd to iron rebel sarjaan tulee, niin onhan se surkea. En kyllä silti peukuttanut.
Jos jotain pitäis veikkaa niin suurin osa noista alapeukuista on tullut oikeasti jonneilta jotka eivät osaa englantia ja loput amerikkalaisilta :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Josko annettaisiin asian olla. Painakaa peukkua ylös, alas tai jättäkää painamati. Miken kanssa voitte jatkaa väittelyä vaikka hänen omassa ketjussaan. Sillä välin voidaan odotella haluaako Pekka kertoa kuulumisiaan vaiko ei..
On tuo keskustelu ihan näitä sisällöntuottajiakin hyödytävää jos vain jaksavat/haluavat/viittivät kuunnella sitä loppukäyttäjää oli se sitten Mike tai Pekka tai Testo tai kuka hyvänsä koska tuskinpa kukaan heistä haluaa tehdä vain omaksi iloksi noita vaan monella on takana ajatus saada näkyvyyttä jotta saisi sponsoria jne.
Harmittavan usein se keskustelu onkin sitten juupaseipäs isäs ja mutsis oli kun sua vääns tasoa...
 
Harmillisen usein Pakkiksella pakotetaan keskustelu hiljenemään vaikka hiukan offtopikkia mentäisikin, tai sitten vaan suoraan poistetaan sivukaupalla viestejä ilman mitään syitä tai selittelyjä johon en ole törmännyt missään muulla forumilla. Sinällään harmi koska aika hiljainen forumihan tämä nykyään on jos lasketaan pois topikit joissa poikamiehet ruinaavat pillua muutamalta forumin naiselta...

Mikelle varmaan satelee alapeukkuja sen takia noinkin paljon kun viimeiset vuodet keskustelutapana on ollut silkka vittuilu tai ihan järkyttävä provoilu ja sitten ihmetellään kun kaikki eivät kumarra miehen edessä vaikka todella hyvää materiaalia tekeekin, teston piikityspelleilyt ja roinaläpät + muu separointi internetissä onkin sitten ihan oma vitsinsä.

Vertauksena esim Kemppainen, Kotipohja, Ovaskainen jne Tafferin ym ym videot joista jokainen tykkää ja ei alapeukkuja satele koska siellä ei vittuilla kenellekkään vaan tehdään hommia iloisella mielellä.
 
Harmillisen usein Pakkiksella pakotetaan keskustelu hiljenemään vaikka hiukan offtopikkia mentäisikin, tai sitten vaan suoraan poistetaan sivukaupalla viestejä ilman mitään syitä tai selittelyjä johon en ole törmännyt missään muulla forumilla. Sinällään harmi koska aika hiljainen forumihan tämä nykyään on jos lasketaan pois topikit joissa poikamiehet ruinaavat pillua muutamalta forumin naiselta...

Mikelle varmaan satelee alapeukkuja sen takia noinkin paljon kun viimeiset vuodet keskustelutapana on ollut silkka vittuilu tai ihan järkyttävä provoilu ja sitten ihmetellään kun kaikki eivät kumarra miehen edessä vaikka todella hyvää materiaalia tekeekin, teston piikityspelleilyt ja roinaläpät + muu separointi internetissä onkin sitten ihan oma vitsinsä.

Vertauksena esim Kemppainen, Kotipohja, Ovaskainen jne Tafferin ym ym videot joista jokainen tykkää ja ei alapeukkuja satele koska siellä ei vittuilla kenellekkään vaan tehdään hommia iloisella mielellä.

No mut sun kirjoitukselles mää peukutan!
 
Harmillisen usein Pakkiksella pakotetaan keskustelu hiljenemään vaikka hiukan offtopikkia mentäisikin, tai sitten vaan suoraan poistetaan sivukaupalla viestejä ilman mitään syitä tai selittelyjä johon en ole törmännyt missään muulla forumilla. Sinällään harmi koska aika hiljainen forumihan tämä nykyään on jos lasketaan pois topikit joissa poikamiehet ruinaavat pillua muutamalta forumin naiselta...

Mikelle varmaan satelee alapeukkuja sen takia noinkin paljon kun viimeiset vuodet keskustelutapana on ollut silkka vittuilu tai ihan järkyttävä provoilu ja sitten ihmetellään kun kaikki eivät kumarra miehen edessä vaikka todella hyvää materiaalia tekeekin, teston piikityspelleilyt ja roinaläpät + muu separointi internetissä onkin sitten ihan oma vitsinsä.

Vertauksena esim Kemppainen, Kotipohja, Ovaskainen jne Tafferin ym ym videot joista jokainen tykkää ja ei alapeukkuja satele koska siellä ei vittuilla kenellekkään vaan tehdään hommia iloisella mielellä.
Siis ei mun videoissa alaspeukkuja ole, mä ihmettelin Testotimon saamaa dissausta. Mulla on se vaikio alle 10 tuntumassa aina, Timo sai jostain syystä melkein 200. Että te vähän nyt ymmärrätte tän väärin, eikä toi teidän pilkka nyt oikein osu.

Syy miksi muut ei teidän mielestä ole yhtään nopeita suustaan, on se, ettei ne ole missään esillä, ei ne kirjoita kymmeniä tuhansia viestejä forumille. Tekee videon sillon ja tällön ja se siitä. Jos mä en Pakkotoistolle kirjoittaisi, olisin vain videoilla ja teillä olisi ehkä oikeampi kuvakin. Muutama nimimerkki täällä nyt vain periaatteesta ovat aina vastaan joka asiassa, se ei ole mitenkään erikoista.
 
Viimeksi muokattu:
Siis ei mun videoissa alaspeukkuja ole, mä ihmettelin Testotimon saamaa dissausta. Mulla on se vaikio alle 10 tuntumassa aina, Timo sai jostain syystä melkein 200. Että te vähän nyt ymmärrätte tän väärin, eikä toi teidän pilkka nyt oikein osu.

Syy miksi muut ei teidän mielestä ole yhtään nopeita suustaan, on se, ettei ne ole missään esillä, ei ne kirjoita kymmeniä tuhansia viestejä forumille. Tekee videon sillon ja tällön ja se siitä. Jos mä en Pakkotoistolle kirjoittaisi, olisin vain videoilla ja teillä olisi ehkä oikeampi kuvakin. Muutama nimimerkki täällä nyt vain periaatteesta ovat aina vastaan joka asiassa, se ei ole mitenkään erikoista.
Jospa teston pätkä vain ovat huonoja ihmisten mielestä eikä siinä ole sen kummempaa?
 
Jospa teston pätkä vain ovat huonoja ihmisten mielestä eikä siinä ole sen kummempaa?
No se paska mitä on floodattu ylilaudalle Timosta koko sen dieetin ajan, on kyllä täysin yliampuvaa. Sama porukka sitten keksi iloisesti hakata usealla accolla niitä peukkuja. Mutta että jollain on elämä niin helvetin tyhjää, että tommoista jaksaa edes tehdä. Ja kun sitä ihmettelee, niin sitten täällä naulitaan että on huono itsetunto jne jne. Maailma on erikoinen. Kaikki nega on hyväksyttävää ja ihanaa, sen ihmettely johtaa joka ikinen kerta täysimittaiseen tyrmäämiseen ja kauheeseen kiimaan jossa pitää mennä henkilökohtaisuuksiin.

Joillain on ihan sairas tarve painaa toisia alas henkilätasolla, mutta pistetään sitten ne mittarit viivalle ja katotaan mitä sieltä sanojen takaa elämässä oikeasti löytyy, saattaa olla, että kellään ei ole varaa lähteä tolle linjalle, jossa nimitellän millon mistäkin. Kukaan täällä mikään jeesus ole, eikä pidäkään.
 
No se paska mitä on floodattu ylilaudalle Timosta koko sen dieetin ajan, on kyllä täysin yliampuvaa. Sama porukka sitten keksi iloisesti hakata usealla accolla niitä peukkuja. Mutta että jollain on elämä niin helvetin tyhjää, että tommoista jaksaa edes tehdä. Ja kun sitä ihmettelee, niin sitten täällä naulitaan että on huono itsetunto jne jne. Maailma on erikoinen. Kaikki nega on hyväksyttävää ja ihanaa, sen ihmettely johtaa joka ikinen kerta täysimittaiseen tyrmäämiseen ja kauheeseen kiimaan jossa pitää mennä henkilökohtaisuuksiin.

Joillain on ihan sairas tarve painaa toisia alas henkilätasolla, mutta pistetään sitten ne mittarit viivalle ja katotaan mitä sieltä sanojen takaa elämässä oikeasti löytyy, saattaa olla, että kellään ei ole varaa lähteä tolle linjalle, jossa nimitellän millon mistäkin. Kukaan täällä mikään jeesus ole, eikä pidäkään. J
Kaipa niillä pitää joku kohde aina olla, samanlaisia kuin koulukiusaajat jotka käy porukalla päälle.
Vaikka videot olisi kuinka huonoja niin ei sitä nyt tarttis silti henkilökohtaisesti loukata mutta sairas mieli on sairas.
 
Kaipa niillä pitää joku kohde aina olla, samanlaisia kuin koulukiusaajat jotka käy porukalla päälle.
Vaikka videot olisi kuinka huonoja niin ei sitä nyt tarttis silti henkilökohtaisesti loukata mutta sairas mieli on sairas.
Ja se Fazerin keissi, jotain täysin absurdia. Samaa ne mulle ovat tehneet ja olen saanut selitellä Ruotsiin asti että en ole joo eläinrääkkääjä joksi mut leimattiin palautelaatikon kautta. Kun näitä kaikenlaisia keissejä on vuosien varrella nähnyt, niin usein kyse ei ole siitä kuka on kyseessä, vaan siitä miten paljon on esillä. Kun Shvonen voitti ekan kisansa, niin miehestä ei mitään tiedetty, mutta ei mennyt montaakaan tuntia kun mies oli leimattu jo aivan paskaksi bodariksi netissä.
 
Ja mitä Pakkotoiston käyttäjiin tulee, niin mä en aina usko, että kyse on kohteesta, vaan käyttäjien ikuisesta tarpeesta painaa toisia alas. Kemppaista lyötiin ku vierasta sikaa, ketju pois, Jerry Ossi pyysi ketjunsa pois. Mentulan ketju down. Utti lähti. Stabouliksen ketju piti ottaa pois. Testotimon ketju piti ottaa pois. Useat ketjut olen saanut neuvoteltua tänne takaisin luvaten, että ne pidetään edes pääpiirteittäin positiivsena. Sitten saa lukea täältä miten kaiken syy on se, miten minä täällä kirjoitan ja joku mikä lie rahikainen lässyttää, että ketjuissa ei saa keskustella. Mä olen onnistunut palauttamaan ketjut ja keskustelu EI tule olemaan niissä sitä samaa paskaa mikä poiston aiheutti ja se vain ei monelle kelpaa kun sen päänaukomisen tarve on olemassa.
 
Mä en edes huomannut et Stabouliksen ketju katos. Johan täältä on kohta kaikkien bodareiden ketjut poistettu, nytkin joudutaan puhuu Pekan ketjussa Testotimosta kun herralla ei omaa ketjua ole. :confused:
 
Kemppainen ei tainnut olla ihan syytön itsekään. Miksi Staboulis halusi ketjunsa pois? Tuntuiko että bodaus ei ole juuri nyt se juttu, kun loukkaantumisiakin tuli?

Mitä testoon tulee, niin en mäkään ole sitä englantia fanittanut. Toisaalta en negannutkaan. Ajatellut, että antaa miehen puhua mitä kieltä haluaa ja mä sitten katson jos kiinnostaa.

En muista olenko koskaan peukuttanut alas päin youtubevideota. Ylös päin siltä tuntuessa kyllä.
 
Ja sitten kun ketjua koitetaan pitää edes vähän positiivisena, niin valitetaan ettei mitään saa sanoa. Kun ketju sitten poistetaan, niin mitään ei voi enää sanoa, ei edes kommentoida positiivista. Pitäis antaa vaan paskan velloa, sille on selkeesti tarvetta.
 
Yläpeukku, alapeukku. Joskus kun oon tehnyt maahanmuutokriittisiä punkrock biisejä / musavideoita, niin oikeestaan paras palaute on ollu se, kun peukut on meneet 50-50. Silloin se on herättänyt tunteita ja ajatuksia.

Toisaalta kun teen omia narukäsi punttivideoita, niin toki toivon että saisin posiiviista palutetta. Toivon, en oleta. 95 % palaute on ollut positiivista. Sitten on niitä "vitun spede" kommentteja. Ei ne kivalta tunnu, mutta minkäs teet. Omalla nimellä ja naamalla kun esiintyy, niin siinä on puolensa. Oma valinta.

Toisaalta ihmettelen miksi porukat ylipäätään kattelee sellaisia videoita, mistä ne ei tykkää ja sitten vielä ilmaisee sen. Siinä oon Miken kanssa samaa mieltä.

Mike on kyllä jännä tyyppi. Saa miehestä ihan kaks erilaista kuvaa. Se joka kirjoittelee täällä ja se joka tekee esim q&a videoita. Ei uskoisi samaksi tyypiksi. Sama juttu Nyyssöölän, alias Bisleyn kanssa.
 
Ja sitten kun ketjua koitetaan pitää edes vähän positiivisena, niin valitetaan ettei mitään saa sanoa. Kun ketju sitten poistetaan, niin mitään ei voi enää sanoa, ei edes kommentoida positiivista. Pitäis antaa vaan paskan velloa, sille on selkeesti tarvetta.
Tiedät sen itsekin, että se nyt ei ole ihan aina niin, että joku tipahti aivan syyttä yhtäkkiä päätä aukomaan. Helvetin moni bodari on itse hölmöillyt ja parhaillaan jopa videoinut ne hölmöilynsä nettiin.

Toki persoonakin vaikuttaa palautteeseen. Esim jto:lle en ole nähnyt kohdistuvan yhtään vittuiluviestiä vaikka miehellä on kaksi omaa ketjua. Aika hiljaista ollut Tikallakin. Utti taas elää ja hengittää bodausta niin lujaa, että se varmasti joitakin ärsyttää, vaikka muuten ei pitäisi olla "luurankoja kaapissa".
 
Esim jto:lle en ole nähnyt kohdistuvan yhtään vittuiluviestiä vaikka miehellä on kaksi omaa ketjua
Mies on vain nimimerkki, hyvin harva tietää miehestä yhtään mitään henkilökohtaista. Monet muut meistä avaa elämäänsä ja on esillä ja koittaa videoiden kautta olla esimerkkeinä, se on taas sitten semmoinen asia, josta rangaistaan. Kannattaa katsoa vähän laajemmin asiaa, eikä tuijottaa liian kapeasti. Se on toki jokaisen oma valinta onko esillä, mutta se on myös jokaisen oma valinta alkaako vainoamaan jotain netissä. Erotus siinä kuitenkin on se, että se jota vainotaan, tekee ja saa aikaan jotain, se toinen on taas vain merkkejä netissä.
 
Mies on vain nimimerkki, hyvin harva tietää miehestä yhtään mitään henkilökohtaista. Monet muut meistä avaa elämäänsä ja on esillä ja koittaa videoiden kautta olla esimerkkeinä, se on taas sitten semmoinen asia, josta rangaistaan. Kannattaa katsoa vähän laajemmin asiaa, eikä tuijottaa liian kapeasti. Se on toki jokaisen oma valinta onko esillä, mutta se on myös jokaisen oma valinta alkaako vainoamaan jotain netissä. Erotus siinä kuitenkin on se, että se jota vainotaan, tekee ja saa aikaan jotain, se toinen on taas vain merkkejä netissä.
Kun puhutaan bodauksen ympäriltä, niin minä esimerkkeinä? Ihan vilpitön kysymys. Oli roinari tai natu, niin ei kai kenenkään elämä/bodyelämä voi olla toiselle elämisen malli? Pelkästään bodauksen ympäriltäkin tarkasteltuna niitä kovakuntoisiakin kisaajia sekä harrastelijoita on hyvinkin erilaisilla taustoilla. Ennen "kaikki" oli ovella, nyt skaala on sieltä ovelta kansallisoopperaan. Toinen lusikoi päivässä puoli kiloa raakaa jauhelihaa ja toinen ei syö lihaa ollenkaan. Treeneissäkään ei ole mitään kaikki tekee just näin juttua.

Toki tässä voidaan mainita se, että erilaisia tarinoita on mielenkiintoista seurata ja se on ihan netin ansiota, että sellainen on mahdollista. Vainoaminen on typerää samoin kuin se perseilykin, en ymmärrä kumpaakaan. Ehkä tämä on se varjopuoli sille, että kuka tahansa voi ryhtyä tänä päivänä tuottamaan netissä sisältöä täysin vapaasti, niin videoiden kuin kommenttien muodossa.
 
Back
Ylös Bottom