BB Pekka Kotipohja

+ kaikki entiset skinit joutuu treenaamaan että kestäävät kunnossa, rivit kun ovat kaventuneet jonniin verran ja tappeluista tulisi jo melkein reiluja.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletko kateellinen?
Mahtavaa ainakun joku menestyy!! Pekka ja MR O, eikös näitä Energyjä ole Joensuussa jo kolme?? Millä näistä nyt sitten treenailette? Se ydinkeskustan Energy siellä kaupan yläkerrassa oli vissiin ennen teidän Mekka, mutta olette siirtyneet..?
Olen täältä etelämmästä, mutta taas kun poikkean Jojensuussa, tulisin mielelläni samalle salille.

Kyllä minä siirryn tuonne Rantakylään treenaamaan. Keskusta on ollut iltaisin täysin tukossa ja mukava muutenkin saada vaihtelua eri salilta. Toki laitteet ovat myös loistavat Rantakylässä, mikä puoltaa siirtymistä. Ja tila. Avajaisissa pihaan ei autoa meinannut saada, mutta silti sopi todella hyvin tekemään treenin. Sitä salia kelpaa esitellä.
 
:D

Töitä on tehty nyt ihan helvetisti jotta sais viime vuoden virheet korjattua ja näytettyä se freesi ja kireä paketti. Saa nähdä miten kireän saa, mutta painoa vertaamalla viime vuoteen niin uskoisin että ihan pätevä tulisi ja jonkin verran isompana vielä. On se saatana työmaa tämäkin. Aika paljon on viimeaikoina puhuttu tankkauksesta ja #tyhjyydestä ja tankata ei tarvihteis kenenkää ennen lavaviikkoa. Mulla on kroppa nyt ollut semmonen että paino on valunut jäätävää vauhtia alaspäin vaikka kalorit suht. hyvät ja kun on tankattu niin paino on huitonut vaan alemmaks ja alemmaks. Jotain kertoo se, että yli 1.5 kiloa hiilaria söin ja paino LASKI 100 grammaa tankkausaamusta seuraavaan aamuun.

Sillä minä vähän kirjottelen tähän, kun ei ole tullut päiviteltyä isommin mitään ja varmasti jotain ehkä saattaisi kiinnostaa.

Ainiin ja perkele, meikäkin sai opinnot suoritettua ja 30.9 tulis inssin paperit kouraan. :)
 
Sen verran olen mielestäni aikuistunut että en jaksa ennää spekuloida voittajia tai muuta. Tässä tätä omaa proggista vedetään ja joka vuosi pitää tapahtua muutosta. Ensi vuosi olisi tarkotus panostaa vain ja ainoastaan tähän lajiin jotta 2 vuoden päästä ei tarvitsis kenenkään arpoa voittajia.

Todella kovaa porukkaa on tulossa kisaamaan kasiinkin. Moni tuntuu unohtaneen muut kisaajat ja härdelli on pyörinyt vain muutaman ympärillä. Sen voi kuitenkin jo tässä vaiheessa sanoa, että parempi paketti on kuin edellisenä vuonna.

Kiitoksia komsuista!
 
Kerro toki lisää, kun alotit ;)
Se tuntuis joka vuos olevan sama juttu, että nää jotka on esillä on niissä voittaja veikkauksissa aina lähes ja ainoastaan. Toki se on ihan ymmärrettävää, että vaikea se on sitte lähteä arpomaan jostain kilpailijalistasta niitä nimiä näkemättä kuvaakaan (tai jos ei edes tee faneille matskua videoiden muodossa). Sinne on vaan tulossa kavereita, jotka mielestäni ovat kovempia kuin tämä mainittu kaksikko. Heiltä toki mitään viemättä, ukothan on iskussa!! Mutta eiköhän me tämä kohta nähdä ihan miten se lista muodostuu ja kuka siellä on kärjessä :)
 
Se tuntuis joka vuos olevan sama juttu, että nää jotka on esillä on niissä voittaja veikkauksissa aina lähes ja ainoastaan. Toki se on ihan ymmärrettävää, että vaikea se on sitte lähteä arpomaan jostain kilpailijalistasta niitä nimiä näkemättä kuvaakaan (tai jos ei edes tee faneille matskua videoiden muodossa). Sinne on vaan tulossa kavereita, jotka mielestäni ovat kovempia kuin tämä mainittu kaksikko. Heiltä toki mitään viemättä, ukothan on iskussa!! Mutta eiköhän me tämä kohta nähdä ihan miten se lista muodostuu ja kuka siellä on kärjessä :)
Kisan tärkeimmäksi elementiksi muodostuu jälleen se, kuka on kirein. Kirein yleensä voittaa vaikka olis lihasmassaltaan pienempi.
 
Stadista tulee yksi asteen kevyempi kaveri kasiin ja on kuosissa. Taitanee painaa siinä 76kg sit puntarilla. Hurjat kiinnityskohdat ja nivelet kaverilla. Että en mä Jukan ja Pekan kohdalla huolis toisistaan, vaan niistä jotka tulee kunnossa lavalle ihan takaovesta.
 
Back
Ylös Bottom