BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stadista tulee yksi asteen kevyempi kaveri kasiin ja on kuosissa. Taitanee painaa siinä 76kg sit puntarilla. Hurjat kiinnityskohdat ja nivelet kaverilla. Että en mä Jukan ja Pekan kohdalla huolis toisistaan, vaan niistä jotka tulee kunnossa lavalle ihan takaovesta.
Tarkoitatko sitä kaveria joka oli muinoin sun ja Utin kanssa vetämässä jalkareeniä yhdessä Wlogissa?
 
Kisan tärkeimmäksi elementiksi muodostuu jälleen se, kuka on kirein. Kirein yleensä voittaa vaikka olis lihasmassaltaan pienempi.
Näinhän se tahtoo olla ja kyllä tää mun mainitsema kaksikko on jo jonnin aikaa ollu ihan valmiissa kunnossa. Kohtahan tuo nähdään niin ei tarvitse arvuutella asiaa :)
 
Näinhän se tahtoo olla ja kyllä tää mun mainitsema kaksikko on jo jonnin aikaa ollu ihan valmiissa kunnossa. Kohtahan tuo nähdään niin ei tarvitse arvuutella asiaa :)

Ite kyllä veikkaan että mun näkemä kolmikko tulee viemään tänä vuonna, mutta odotellaan. Ei ole enää pitkä aika.
 
On toi Pekan rakenne kyl jäätävän kova, jos vaan saa tarpeeks kireeks ittensä, niin ei oo kyllä muilla sanaa sanottavana.
 
Joka vuosi on jostain tulossa joku saakelin iso ja kireä tyyppi lavoille, jonka nimeä ei mainita. Mystisesti näitä ei kuitenkaan koskaan nähdä kultamitali kaulassa eikä kukaan tiedä kisasiko nää nimettömät tyypit edes. :D
tossa pari postia ylempänä mainitsin pari kisaajaa joilta oottelisin ihan menestystä.
 
Tuo yläpelti pitää olla tosissaan kova, kun tälleen alaviistosta otettunakin näyttää tolta. Onhan se Pekalla aina ollutkin vahvuus. Jalkojen sitten taas yleensä pitäsi koossa korostua alaviistosta otetuissa räpsyissä, joten niistä on hankalampi sanoa tässä mitään. Selvästi kovempaa kroppaa lavalle tulossa viime vuoteen verrattuna.
 
Back
Ylös Bottom