Mansen Muscle Showssa tällainen kaveri oli lavalla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä mitoissa noi vyötäröt muuten yleensä pyörii? alle 80cm?
No tuo sun alle 70 cm on jo ihan friikkiä jos pitää paikkaansa,varmaan tiesitkin sen?Aivan varmasti alle 80cm jos itelläkin on alle 70 senttinen vyötärö 189 sentin ruholla
Tarkoitatko sitä kaveria joka oli muinoin sun ja Utin kanssa vetämässä jalkareeniä yhdessä Wlogissa?Stadista tulee yksi asteen kevyempi kaveri kasiin ja on kuosissa. Taitanee painaa siinä 76kg sit puntarilla. Hurjat kiinnityskohdat ja nivelet kaverilla. Että en mä Jukan ja Pekan kohdalla huolis toisistaan, vaan niistä jotka tulee kunnossa lavalle ihan takaovesta.
Joo sulla on. o_OAivan varmasti alle 80cm jos itelläkin on alle 70 senttinen vyötärö 189 sentin ruholla
Näinhän se tahtoo olla ja kyllä tää mun mainitsema kaksikko on jo jonnin aikaa ollu ihan valmiissa kunnossa. Kohtahan tuo nähdään niin ei tarvitse arvuutella asiaaKisan tärkeimmäksi elementiksi muodostuu jälleen se, kuka on kirein. Kirein yleensä voittaa vaikka olis lihasmassaltaan pienempi.
Näinhän se tahtoo olla ja kyllä tää mun mainitsema kaksikko on jo jonnin aikaa ollu ihan valmiissa kunnossa. Kohtahan tuo nähdään niin ei tarvitse arvuutella asiaa
tossa pari postia ylempänä mainitsin pari kisaajaa joilta oottelisin ihan menestystä.Joka vuosi on jostain tulossa joku saakelin iso ja kireä tyyppi lavoille, jonka nimeä ei mainita. Mystisesti näitä ei kuitenkaan koskaan nähdä kultamitali kaulassa eikä kukaan tiedä kisasiko nää nimettömät tyypit edes. :D