BB Pekka Kotipohja

Vähän kyseenalainen tuo trecnutrition sponssaaminen kun tuntuu jokainen sunnuntaipunttiuuno sponssaavan sitä

"Sunnuntaipunttiuunot" sponsoroivat Trec Nutritionia? Mitä tavan treenaajat maksavat kyseiselle lisäravinne-tuotemerkille, jotta merkki tuo heitä esiin markkinoinnissaan ja vielä: mitä merkki hyötyy siitä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
trecnutrition sponsorointi: Joudut itse maksamaan paidan jossa lukee trecnutrition. Joudut mainostamaan heidän firman tuotteita säännöllisesti sosiaalisessamediassa että saat parikymmenen prosentin alennusta osasta tuotteista ja saat välissä tuotenäytteitä. Mutta luulen että Pekalla oli parempi sopimus kuin tämä :D
 
trecnutrition sponsorointi: Joudut itse maksamaan paidan jossa lukee trecnutrition. Joudut mainostamaan heidän firman tuotteita säännöllisesti sosiaalisessamediassa että saat parikymmenen prosentin alennusta osasta tuotteista ja saat välissä tuotenäytteitä. Mutta luulen että Pekalla oli parempi sopimus kuin tämä :D

No eipä se hirveesti noista muista perus soppareista eroa. Aika harva saa yhtään mitään ilmaseks ja tollaset alennuskoodit on ihan normaali käytäntö
 
Back
Ylös Bottom