BB Pekka Kotipohja

Jos ei Pekka selkä vielä tokene, niin itsellä ollut muutaman kerran vittumainen olo, kun SI-nivel on mennyt pois paikaltaan / huonoon asentoon, erehdyin luulemaan välilevynpullistumaksi...
Joensuussa on todella ammattitaitoinen osteopaatti nimeltään Jarmo Kuusitaipale, jos ei vaivat parane, kannattaa harkita vierailua. Itseltäni saatiin ongelma paikallistettua ja hoidettua n. puolessa tunnissa. Suosittelen.

Jarmon luona olen viime vuodesta asti käynyt ja totta tosiaan, melkoinen velho on. Heti maanantaina kun tuli tämä, niin Energylle ei valitettavasit saanut aikaa heti niin seuraavaks keheen yritin ottaa yhteyttä oli Jarmo, mutta valitettavasti lomalla oli. Kuntotaipale Energyllä on kyllä vähintään yhtä pätevät fysioterapeutit Kurosen Matti ja omistaja Kari Karhu. Jos joidenkin käsiin pitäisi kroppa antaa niin siinäpä tuo kolmikko on jotka Suomenkin tasolla varmasti parhaimpien joukossa.

Eilen kävin jo pikkujumppaa heittämässä ja olo parani todella, todella paljon fyssari Tiaisen Markun käsittelyn jälkeen. Sentin verran varmaan vasen jalka oli lyhentynyt niin nykäsi jalan kohilleen ja tuntu pieni nipsahdus tuolla selässä.

Eli Si-nivel siellä aiheutti todennäköisesti tuon jumalattoman kivun. Sitä faktaa ei kuitenkaan voi poistaa etteikö tässä lajissa ajan myötä tulisi kulumia välilevyihin ja niveliin vaikka kuinka yrität niitä varoa. Tänään treenataan jo hieman kovempaa kivun sallimissa rajoissa. Kroppa kyllä tuntuu hyrräävän melkosta tahtia, kun hikeä puskee jatkuvaan vaikkei ole tehnytkään mitään. :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jokos se on Pekan dieetti alkanut? Missä lukemissa liikkuu paino? Tuntuuko, että olisi lihaa tarttunut sitten edellisten kisojen? Alle kasissa varmaankin joka tapauksessa... Mitä kisoja ajatuksissa käydä tänä vuonna?
 
Jokos se on Pekan dieetti alkanut? Missä lukemissa liikkuu paino? Tuntuuko, että olisi lihaa tarttunut sitten edellisten kisojen? Alle kasissa varmaankin joka tapauksessa... Mitä kisoja ajatuksissa käydä tänä vuonna?
On aloitettu pari vkoa takaperin. Painu taisi olla tänä aamuna 86.1 kg.

Kyllä mie uskosin realistisesti semmoseen 4 kiloon jota olisi tehty ainaskin ja toki nyt kun ei tarvitse vedättää sitä painoa niin säilyisikin se lihasmassa.

Tänä vuonna on suunnitelmissa tuo jyväskylän karsinta ja siitä sitten se alle kasi mikäli karsiutuisi.
 
Nyt Peksi sit vinkkejä rintojen kasvatteluun ;) Itellä isot kädet ja olkapäät saa rinnan näyttään pieneltä ja ylärinta on jäljessä selvästi.
 
Trecnutritionin tuotteita oli ainakin instas.
Ei ole koska sponsorihommien kanssa tuli jotain polemiikkia. Aiemmin tässä tai Savolaisen ketjussa on jotain informaatiota asiasta, Savolainen itse ei voinut päättää asiasta vaan toimi kuten yrityksessä toimitaan ja päätetään yhdessä. En muista tarkkaa syytä miksi näin, olikohan jotain ongelmia youtuben/blogin käyntikertojen kanssa tms. Eli ei mainostanut tarpeeksi. Olen väärässä, korjatkaa ;)
 
Ei ole koska sponsorihommien kanssa tuli jotain polemiikkia. Aiemmin tässä tai Savolaisen ketjussa on jotain informaatiota asiasta, Savolainen itse ei voinut päättää asiasta vaan toimi kuten yrityksessä toimitaan ja päätetään yhdessä. En muista tarkkaa syytä miksi näin, olikohan jotain ongelmia youtuben/blogin käyntikertojen kanssa tms. Eli ei mainostanut tarpeeksi. Olen väärässä, korjatkaa ;)
vaati massia vaikkei ollut meriittejä
 
Ei ole koska sponsorihommien kanssa tuli jotain polemiikkia. Aiemmin tässä tai Savolaisen ketjussa on jotain informaatiota asiasta, Savolainen itse ei voinut päättää asiasta vaan toimi kuten yrityksessä toimitaan ja päätetään yhdessä. En muista tarkkaa syytä miksi näin, olikohan jotain ongelmia youtuben/blogin käyntikertojen kanssa tms. Eli ei mainostanut tarpeeksi. Olen väärässä, korjatkaa ;)
En päättänyt jatkaa sopimusta enää tälle vuotta vaikka sellaista tarjottiin ja siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Itselläni ei ole tapana julkisesti käsitellä millään tapaa urheilijan ja yrityksen välisiä sponsorisopimuksia keskustelufoorumeilla koska ne ovat puolin sun toisin luottamuksellisia niin kuin yleensä sopimuksissa lukee. Jotkut ei silti tunnu noudattavan näitä periaatteita. :)

Trecin tuotteita testailin kevään offin ajan kyllä kun sellaista tarjottiin ja mukavahan niitä on kokeilla kun aikaisemmin ei ole testinyt. Nyt menen ilman lisäravinnesponsoria tämän dieetin, haluan kokeilla eri tuotteita vapaasti ja kertoa niistä jos vaikuttavat hyviltä.
 
Back
Ylös Bottom