Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ezkm sanoi:Sivuilta lainattu: "Olen lopettanut omien penkkipunnerrussivujen ylläpidon."
Kova halu ois lukea noita sivuja
:Dneutraali sanoi:oli kyllä niin paskoja ne sen ohjeet, että olikin parempi kun koko sivusto on lopetettu.
Millä lailla paskoja?neutraali sanoi:oli kyllä niin paskoja ne sen ohjeet, että olikin parempi kun koko sivusto on lopetettu.
samoilla linjoilla.neutraali sanoi:oli kyllä niin paskoja ne sen ohjeet, että olikin parempi kun koko sivusto on lopetettu.
varmaan siinä mielessä että joka kerta maksimi +apuliikkeitä mikäli oikein noita ohjeita muistan. itse en kommentoi itse ohjeita mitenkään :piis:iivili sanoi:Millä lailla paskoja?
pehkosen penkki ohjelmassa reenataan esim 5kertaa penkki viikossa(siellä oli useampikin penkki ohjelma, mutta tämä on yksi esimerkki, muut ohjelmat noudattivat samaa kaavaa) ja joka kerta noustaan maksimiin(kokeillaan ennätystä), niin eipä siinä ole järjen hiventäkään. en ihmettele että ukolla itsellään oli olkapää ongelmia. lisäksi ärsytti ne sen typerät spekuloinnit paljonko natuna voi saada penkistä. 170kilon punnertajanhan on helppo heitellä mitä lukuja vaan.iivili sanoi:Millä lailla paskoja?
nuo olikin varmaan ainoat hyvät ohjeet hänen sivuillaan tai nehän oli linkkeinä ulkomaalaisille sivuille. pehkosen oma neuvvo kiertäjäkalvosin reenin ois varmaan ollu että tee joka kerta täysiä ja nouse AIna maksimi ykköseeen tässä liikkeessä, mieluiten 7kertaa viikossaBig Evil sanoi:Löytyi niitä hyviä vinkkejä muutenkin. Esim. itse sain hyvät ohjeet kiertäjäkalvosimien kuntoutukseen.
..
Missä? Itsekin pidän Pehkosta helvetinmoisena paskanjauhajana. Hänen ravitsemusneuvonsa olivat ihan päin helvettiä ja jalkojen treenaamista pidettiin turhana asiana. Ihan koko ukko.masahiko sanoi:Pehkosen penkkisivusto taas pystyssä
J-M sanoi:http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki/ Siellähän ne sivut näyttää olevan...:D
..Joskus ennenkin lukenut näitä sivuja, mutta tekeekö tämä kaveri mitään muuta kuin penkkiä?
tässä ote siitä 5xviikossa penkkiohjelmasta , halleluja:
Penkkipunnerrus 5 kertaa viikossa, on maksimi penkkiohjelma
Maanantai
Normaalipenkki: 20 kg x 25 + 50%x10 + 70%x3 + 82.5%x2 + 92.5% x1 + Max + uusi Max.
Kapea 35 cm ote penkki: 2-3 x 10.
Vipunosto edestä: 2-3 x 10.
Tiistai
Normaalipenkki: 20 kg x 25 + 50%x10 + 70%x3 + 82.5%x2 + 92.5% x1 + Max + uusi Max.
Hauis tangolla: 3 x 8
Keskiviikko
Torstai
Kapea 35 cm ote penkki: 2-3 x 10.
Vipunosto edestä: 2-3 x 10.
Perjantai
Hauis tangolla: 3 x 8
http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki/