FIGURE PRO Paula Ranta

Sillä määrällä ja itse aineilla on aika iso merkitys. Perusteltua mutua että tätä fysiikkaa ei ole tehty tässä ajassa ”pikkuseteillä”. Vähemmän käyttävä todellakin on terveellisemmillä vesillä jos kaikki muut muuttujat suljetaan pois. Tämä kai menee siihen kaasu pohjassa -keskusteluun.

Olisit voinut edes googlata ja valehdella tietäväsi että Cyd Gillon on 5x figure ms. olympia. Siinä vertailukohtaa.

Eihän sitä siellä kisoissa harjoitellakaan.
Kisatilanne on aina eri asia kuin treeni. Lajista riippumatta. Valitettavasti niitä muita muuttujia eli perinnöllisiä tekijöitä ei voi sulkea pois. Ne kuuluvat settiin eikä niitä voi poistaa tai lisätä. Tietyssä määrin roinan määrällä on väliä. Tottakai 10 milliä testoa on vaarallisempi kuin 1 milli. Mutta jos toinen käyttää 5 milliä ja toinen 7 millä eroa ei ole välttämättä yhtään. Lisäys pitää olla aika suuri että saadaan enemmän etua ( ja haittoja). En nyt mitenkään usko että osa ammattilaisista menee pikkuseteillä ja osa karseilla määrillä. Kyllä se on kaikilla luokkaa suuri.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heranjumala mies, ei kukaan täällä anna mitään "outoja syytöksiä" vaan ihan perusteellista kritiikkiä.
Paulan valmentaja on alkoholisti koska joi kisamatkalla viskiä. Paula maksaa valmennuksen perseellä. Tuossa nyt muutama poiminta ketjusta. Ihan normaali kritiikkiä ? Ja pahoittelut kun kirjoitin nuo asiat. Ilmeisesti heraiini on uusi keskustelussa kun ei tiedä mitä täällä on kirjoiteltu. En mielellään lähtisi asiasta enempää keskustelemaan. Tottakai saa kritisoida ja vinkua. Tuollaiset perättömät valeet ja syyttelyt ovat naurettavia.
 
Niinpä. Siinäpä sitten toivottavasti sitten kun ura ohi niin pystyy elää sen kanssa miltä näyttää ja kuullostaa sekä muitten ulokkeiden kasvun kanssa. Niin ja yleinsä kun maskulinisaatio menee tuolle tasolle että kasvon piirteet muuttuu noin paljon ei ainakaan tartte lapsista haaveilla.
Onko se sen arvoista sen päättää jokainen kohdallaan.

Ei se lastensaanti naisillakaan rankan roinaamisen edestä vielä mihinkään häviä jos on muuten siihen ollut kykenevä. Toki se vaatii ne omat valmisteensa todennäköisesti avuksi sen jälkeen, mutta niin se vaan Khudayarovkin synnytti terveen lapsen, vaikka mieshormonien käyttöä oli jo varmasti 10 vuotta takana.

Pitää nimittäin ymmärtää myös se, että moni nainen on käyttänyt e-pillereitäkin helposti sen 10 vuotta ja ylikin ennenkuin rupeaa tekemään lapsia ja e-pillereiden estradioli ja keltarauhashormonit suppressoi HPG-akselin ihan samalla tavoin palautuvasti kuin eksogeeniset androgeenitkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kisatilanne on aina eri asia kuin treeni. Lajista riippumatta. Valitettavasti niitä muita muuttujia eli perinnöllisiä tekijöitä ei voi sulkea pois. Ne kuuluvat settiin eikä niitä voi poistaa tai lisätä. Tietyssä määrin roinan määrällä on väliä. Tottakai 10 milliä testoa on vaarallisempi kuin 1 milli. Mutta jos toinen käyttää 5 milliä ja toinen 7 millä eroa ei ole välttämättä yhtään. Lisäys pitää olla aika suuri että saadaan enemmän etua ( ja haittoja). En nyt mitenkään usko että osa ammattilaisista menee pikkuseteillä ja osa karseilla määrillä. Kyllä se on kaikilla luokkaa suuri.
Meistä ei ole tainnut kumpikaan poseerata muualla kuin kylppärin peilin edessä niin ehkä sen puoleen huonoja arvailemaan 😁. Mutta samalla tavalla ne poset ja hymy pitäisi kai irrota vaikka tultaisiin yöllä repimään sängystä lavallle.

Naisista sen (liian ison) määrän näkee melko nopeasti. Mies muuttuu vaan miehekkäämmäksi mutta niin muuttuu nainenkin. Olympia lavalla harvemmin näkee niitä räikeimpiä tapauksia(figure ja peienemmät), siinäpä ehkä mietittävää että miksi. Ei nyt suoraan liity Paulaan ettei mene mutuiluksi ja spekuloinniksi kun mistään en mitään tiedä, kunhan mietin ääneen.
 
Ei se lastensaanti naisillakaan rankan roinaamisen edestä vielä mihinkään häviä jos on muuten siihen ollut kykenevä. Toki se vaatii ne omat valmisteensa todennäköisesti avuksi sen jälkeen, mutta niin se vaan Khudayarovkin synnytti terveen lapsen, vaikka mieshormonien käyttöä oli jo varmasti 10 vuotta takana.

Pitää nimittäin ymmärtää myös se, että moni nainen on käyttänyt e-pillereitäkin helposti sen 10 vuotta ja ylikin ennenkuin rupeaa tekemään lapsia ja e-pillereiden estradioli ja keltarauhashormonit suppressoi HPG-akselin ihan samalla tavoin palautuvasti kuin eksogeeniset androgeenitkin.
No näin kahdesti sen vierestä nähneenä ja kokeneena voin kertoa että toinen ei ole tähän päivään mennessä onnistunut ja kolmen vuoden roina putkesta on jo 8 vuotta. ja toinen sai hyvin aikaiset vaihdevuodet testosteronin runsaalla käytöllä. Toki onhan mahdollista että kortit oli alunperin asiassa huonosti jaettu mutta ainakin kun olen asiasta alan lääkärin kanssa jutellut niin runsas steroidien käyttö on huomattava vaara naisen hedelmällisyydelle.
Mutta en itse ole lääkäri tai alalla koulutettu kuten olen aikaemmin monesti maininnut puhun vaan miten olen asian ja asiat kohdannu tai tehnyt tässä 26 vuoden aikana lajin parissa kilpailen ja valmentaen.
 
No näin kahdesti sen vierestä nähneenä ja kokeneena voin kertoa että toinen ei ole tähän päivään mennessä onnistunut ja kolmen vuoden roina putkesta on jo 8 vuotta. ja toinen sai hyvin aikaiset vaihdevuodet testosteronin runsaalla käytöllä. Toki onhan mahdollista että kortit oli alunperin asiassa huonosti jaettu mutta ainakin kun olen asiasta alan lääkärin kanssa jutellut niin runsas steroidien käyttö on huomattava vaara naisen hedelmällisyydelle.
Mutta en itse ole lääkäri tai alalla koulutettu kuten olen aikaemmin monesti maininnut puhun vaan miten olen asian ja asiat kohdannu tai tehnyt tässä 26 vuoden aikana lajin parissa kilpailen ja valmentaen.

Aivan
 
Kisatilanne on aina eri asia kuin treeni. Lajista riippumatta. Valitettavasti niitä muita muuttujia eli perinnöllisiä tekijöitä ei voi sulkea pois. Ne kuuluvat settiin eikä niitä voi poistaa tai lisätä. Tietyssä määrin roinan määrällä on väliä. Tottakai 10 milliä testoa on vaarallisempi kuin 1 milli. Mutta jos toinen käyttää 5 milliä ja toinen 7 millä eroa ei ole välttämättä yhtään. Lisäys pitää olla aika suuri että saadaan enemmän etua ( ja haittoja). En nyt mitenkään usko että osa ammattilaisista menee pikkuseteillä ja osa karseilla määrillä. Kyllä se on kaikilla luokkaa suuri.
Se hymy pitää irrota siellä poseerausharjoituksissa jo, vaikka tekisit niitä yksin, sit se jää selkäytimeen ja tulee lavallakin automaattisesti.

Sä oot nyt vähän kujalla naisten ropittelusta, naisilla on todella yksilöllistä miten aineet vaikuttaa virilisoitumiseen, pienikin lisäys väärää ainetta ja virilisoituminen on toden asia. Sitten kun lätkitään pikatreniä ja pikatestoa niin lopputulos nopeasti on variksen ääni ja kivellä veistetty naamataulu. Näin se vaan menee kun haluaa nopeasti kehittyä, maltti on valttia varsinkin naisten kohdalla näissä jutuissa. Kannattais lähteä liipandeeseen vähän varovaisemmin.
 
No ei kyllä vedä samoja juttuja ja samoja megamääriä, asiat voi ja kannattaa tehdä fiksusti kuten joidenkin kohdalla näkee. Se että 1,5 vuoden aikana on virilisoiduttu äärimmäisen paljon kertoo siitä et kaikki pitää saada mulle heti ja nyt, kuilu syvenee kuukausi kuukaudelta kun vanhat annostukset pitää tuplata, kierre on valmis.

Hirveesti oletuksia.
Vai oletko keskustellut Paulan kanssa hänen mahdollisesta lääkkeiden käytöstä?
Tai mahdollisesti edes muiden nais ammattilaisten?
 
No ei kyllä vedä samoja juttuja ja samoja megamääriä, asiat voi ja kannattaa tehdä fiksusti kuten joidenkin kohdalla näkee. Se että 1,5 vuoden aikana on virilisoiduttu äärimmäisen paljon kertoo siitä et kaikki pitää saada mulle heti ja nyt, kuilu syvenee kuukausi kuukaudelta kun vanhat annostukset pitää tuplata, kierre on valmis.
Ainakin pysyvät virilisoitumisesta aiheutuneet muutokset naisen kehossa eivät palaudu koskaan ennalleen, äänen madaltuminen, klitoriksen kasvaminen, maskuliiniset kasvonpiirteet jne.. lapsettomuudesta puhumattakaan.

Kyllä tossa valmentajallakin on vastuu, kuuskymppinen ukko ja kakskymppinen untuvikkolikka, onkohan kummallakaan järkeä päässä kun kattoo tota touhua.

Jos haluaa painaa kaasupohjassa, niin helppohan sitten on Pauliksi nimikin muuttaa, kun tarpeeks on kaasuteltu ja virilisoiduttu.
Kerroit tuossa vain miten pahimmillaan voi käydä. Ei todellakaan päde jokaiseen. Täysin yksilöllistä. Eikä myöskään mene niin että annokset tuplataan vähän väliä. Raja tulisi vastaan parissa kuukaudessa. Eikä kaikille toimi pienempi määrä. On pakko ottaa enemmän kuin joku muu ottaa. Ei sitä voi sanoa väärin tehdyksi.Se on pakko tehdä jos haluaa kilpailla tuolla tasolla. Ei pitäisi niputtaa koko katrasta yhteen ja sanoa että kaikkien on roinattava ja treenattava saman verran.
 
Eikä mua kiinnosta pilaako paula terveytensä siitä vaan ”who cares” jos hän ei ite. Mun kanta asiassa koskee sitä että on kuitenkin aivan eri asia käyttääkö steroideja mies vai nainen, meillä miehillä kun tää testosteroni on itsestään selvyys kehossa ja naisella se on luokkaa 1mg päivässä 20 vuotiaana. Joten kun kaikki steroidit on kuitenkin testosteronin johdannaisia niin on niitten vaikutukset naisen kehossa monella tapaa eri asia.
onhan tuolla 2 kymppinen tamperelais bodari/voimanostaja likka joka ei ääneen kehtaa missään puhua kun se on matalampi kuin meillä flunssasena. Ja paula naama on miehistynyt niin että sitä ei pakkeli paljon peitä. Puhumattakaan siitä ulokkeesta joka jalkojen väliin tulee. Ja kyllä se tulee lähes kaikille näissä hommissa.
Kun puhutaan 2 kymppisestå jonka minä kuva jo lajin perusteella on hyvin vääristynyt niin väittääkö joku oikeasti että nuo edellä mainitut peruuttamattomat sivuvaikutukset ei miltään korvien välissä vamhempana tunne ja varsinkin sitten kun se fysiikka syystä tai toisesta ei enään sama ole. Nää on just niitä asioita jotka meillä maailmalla on yhden jos toisenkin ajanut henkisesti ja sosiaalisesti huonoon jamaan.
Ja fakta on se että miehet jotka oikeasti pitää noita asioita viehättävinä on marginaalissa. Puhumattakaan sillon kun ei niitä näyttäviä lihoja enään ole. Siihen kun lisätään vielä mahdolliset lisääntymis vaikeudet ei varmaan tartte ihmetellä miksi esim minä en suostu pharmalogisesti valmentamaan nuoria naisia jotka eivät ole vielä tietosia siitä mitä elämässä oikein haluavat. Ainoastaan niitä joilla ikää yli 30 ja tai lapset tehtynä. Näkökulma elämään on kuitenkin jo täysin eri.
 
Sokeakin näkee kepillään monesti miten asiat ovat.

Mistä sen näkee?

En tiedä onko sinulla mitään kokemusta/tietoa lääkkeiden käytöstä, mutta vaikuttaa siltä että tietoa ei ole minkään vertaa.
Kuten lääkkeiden teho, niin myös niiden aiheuttamat sivarit on todella yksilöllisiä.

Toinen syö muutaman winsu napin päivässä ja kolet on kahdessa viikossa päin vittua, toinen vetää 10viikoa treniä ja saman määrän winsuja ja kolet primaa.

Joku voi syödä 5 eri nappia kuukausi tolkulka eikä maksa arvot nouse viitteiden yli, toinen syö pelkkää dbollia 2viikkoa ja maksa arvot vituillaan.


Ihan samma pätee myös naisiin, tuolla on naisia jotka on vuosia vetäny virilisaation kannalta kovia aineita testoa, treniä jne. Eikä kukaan arvais naamasta että mitään on ikinä käytetty.

Ja sitten on naisia jotka on pysynyt pelkästään miedoissa seteissä anavaria, winsua, primoa jne. Pineniå määriä ja kilometrin päästä näkee että naama on muuttunut.


Eli voitko nyt kertoa että mistä näät että juuri Paula käyttää enemmän lääkkeitä kuin muut kilpasiskot?

Sitä kun ei voi päätellä kehityksestä kun vaste on todella yksilöllinen, eikä sitä voi päätellä sivareita kun myös ne on yksilöllisiä, niin kerrotko että mistä sen ulkopuolinen ihminen voi nähdä?
 
Mistä sen näkee?

En tiedä onko sinulla mitään kokemusta/tietoa lääkkeiden käytöstä, mutta vaikuttaa siltä että tietoa ei ole minkään vertaa.
Kuten lääkkeiden teho, niin myös niiden aiheuttamat sivarit on todella yksilöllisiä.

Toinen syö muutaman winsu napin päivässä ja kolet on kahdessa viikossa päin vittua, toinen vetää 10viikoa treniä ja saman määrän winsuja ja kolet primaa.

Joku voi syödä 5 eri nappia kuukausi tolkulka eikä maksa arvot nouse viitteiden yli, toinen syö pelkkää dbollia 2viikkoa ja maksa arvot vituillaan.


Ihan samma pätee myös naisiin, tuolla on naisia jotka on vuosia vetäny virilisaation kannalta kovia aineita testoa, treniä jne. Eikä kukaan arvais naamasta että mitään on ikinä käytetty.

Ja sitten on naisia jotka on pysynyt pelkästään miedoissa seteissä anavaria, winsua, primoa jne. Pineniå määriä ja kilometrin päästä näkee että naama on muuttunut.


Eli voitko nyt kertoa että mistä näät että juuri Paula käyttää enemmän lääkkeitä kuin muut kilpasiskot?

Sitä kun ei voi päätellä kehityksestä kun vaste on todella yksilöllinen, eikä sitä voi päätellä sivareita kun myös ne on yksilöllisiä, niin kerrotko että mistä sen ulkopuolinen ihminen voi nähdä?
Olen ihan ummikko näissä asioissa, maallikkon mutustelua kaikki tämä.

Laitappa niistä naisista kuvia tänne ketkä on vetäny vuosia testoa ja treniä eikä naamarista tai muuten habituksesta sitä näe tai kuule? Taidat itse olla ihan pihalla naisten kuurittelusta jos tollasta shaissea väität.

Sun mielestä tässä tapauksessa virilisaatio selkeesti on tapahtunut vajaatehoisella 5mg Anavarilla, sovitaan sit niin.
 
Olen ihan ummikko näissä asioissa, maallikkon mutustelua kaikki tämä.

Laitappa niistä naisista kuvia tänne ketkä on vetäny vuosia testoa ja treniä eikä naamarista tai muuten habituksesta sitä näe tai kuule? Taidat itse olla ihan pihalla naisten kuurittelusta jos tollasta shaissea väität.

Sun mielestä tässä tapauksessa virilisaatio selkeesti on tapahtunut vajaatehoisella 5mg Anavarilla, sovitaan sit niin.

No en tietenkään rupea tänne julkisesti kenenkään ihmisten kuvia jakamaan jotka ei itse koskaan ole julkisesti lääkkeiden käytöstä puhuneet.


En ole tuota mieltä, en ole asiasta oikeastaan mitään mieltä.
Niin kauan kun ko. Henkilö ei itse julkisesti halua asiasta puhua se on hänen oma asiansa eikä muille kuulu.
Voi olla että on käyttänyt vitusti kaikkea tai voi olla että määrät ei ole sen kummempia kuin muillakaan, niin kauan kun meillä ei siitä ole tietoa niin turha tuota on miettiä.
 
No jos ei näy naamasta niin kuulee ainakin äänestä. Niin Paulalla kuin näillä parilla muullakin hieman kokeneemmalla pitkään kansainvälisesti kisanneella daamilla. Jokaisen oma asia tietysti antaako tuon haitata menoa, mutta tuskin ne vaikutukset pelkästään siihen jää. Laitetaan nyt tähän loppuun vielä että täyttä mutuilua, mutta jos nyt noin selviä asioita ei huomaa niin ihmetellä täytyy.
 
No en tietenkään rupea tänne julkisesti kenenkään ihmisten kuvia jakamaan jotka ei itse koskaan ole julkisesti lääkkeiden käytöstä puhuneet.


En ole tuota mieltä, en ole asiasta oikeastaan mitään mieltä.
Niin kauan kun ko. Henkilö ei itse julkisesti halua asiasta puhua se on hänen oma asiansa eikä muille kuulu.
Voi olla että on käyttänyt vitusti kaikkea tai voi olla että määrät ei ole sen kummempia kuin muillakaan, niin kauan kun meillä ei siitä ole tietoa niin turha tuota on miettiä.
Herkkupuuro ilman voisilmää ja köntsä on se salaisuus, joka muuta väittää on väärässä.
 
Tietysti on oma valinta ja päätös MUTTA miltä tietopohjalla tekee tämän valinnan, kertoo hänen ”valmentaja” joka ei eläissään ole ketää lavalle ennen saanut(varsinkaan naista) eikä omaakaan fysiikkaa mainittavalla tavalla kehittänyt. kuuleeko siltä ihan pelkkää brosciensia joka varsinkin naisen kanssa voi mennä pahalla tavalla pieleen.
Viisas valinta, yhtä lailla tyhmän kanssa, on oma. Jos valinta ei ole oma, sitten se on oikeasti tyhmä.

En silti jaksa uskoa, että keskustelufoorumin kommentit tehtyä valintaa muuttavat.

Valinta tehdään ja seuraukset kannetaan. Live and let live.
 
Jos palataan hetkeksi ketjun päähenkilön valmennuksiin. Kritisoi treeniohjelmia, joissa tehdään JOPA 4 viikkoa! samoja liikkeitä ja sarjoja, kun hänen mielestään (arto siis opettanut) pitäisi ohjelman vaihtua koko ajan - alottelija tai ei kyseessä 🤦‍♂️ Kertoo paljon tästä ammattitaidosta.

Lisäksi Paulan 3 tämän hetkistä ”valmennettavaa” ovat jokainen epävakaalla taustalla varustettuja ja v*ttu-sanaa loihtivia parikymppisiä, jotka yhteistyödiilinä hehkuttaa, kun kuukaudessa on spesiaali-super-valmennuksella lähtenyt 2 kg rasvaa ja lihas kasvanu RÄJÄHDYSMÄISESTI, vaikka muutos kuvat kertoo ihan muuta 🙈
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom