Oikeastaan ilman meikkiä parempi Lavalla sitä tietty vaaditaan mutta muuten. ”Perseettömyys” näkyy etenkin rajusti sivulta ja tietysti takaa. Mitä rasvattomuus vielä korostaa.Olen itse samaa mieltä varsinkin tästä douppi asiasta. itse en valmentaja suostuisi edes tuon ikäisen tuolla luokalla myrkyttää. Miehistyminen on sitä luokkaa että sitä ei pysty kasalla meikkiä peittämään. Voisin luetella useita tapauksia maailmalta naispuolisista kisaajista jotka tuossa iässä tuolla linjalla eteni. Peruuttamattomia asioita kroppaan tulee jotka vaikuttaa ennemmin tai myöhemmin asioihin jotka ei kakskymppisenä tunnu vielä tärkeältä. Fysiikka ei ole ikuista mutta osa sivuvaikutuksista on. Tämä on aiheuttanut ihan hautaan asti vieneitä mielenterveysongelmia niin sanotun uran jälkeen. Ei siinä itsekkin kun olin nuori niin olisin panostanut lajiin mitä vain huolimatta seurauksista ja niin teinkin. Ei sillon tullut mieleen että kaikki se mitä vuosien holtiton myrkyttäminen tuo tullessaan. Ja tulihan sieltä.
Mutta kyllähän Paula on kehittynyt hurjasti kun lääkkeet otti mukaan. Ja jos rehellisiä ollaan niin ennen sitä ei ollenkaan. Paineet on selvästi kovat ja sillon harvemmin tulee pidettyä taukoja jotka naiselle on vielä tärkeämpi kuin miehelle. Varmaan itsekkin tietää että kun kaikki lihas on lääkkeiden avulla tehty niin tauko vie reilusti takapakkia. Hän panostaa kovasti lajiin kovalla työmoraalilla se on selvä mutta senkin huomaa että kaikki munat on samassa korissa ja treenityyli sellaista jolla kerjätään loukkaantumista.
Etunäkymä on todella hyvä, hartiat leveät ja vyötärö kapea. Sivu ja taka asennoissa niin sanottu perseettömyys rokottaa pahasti.
Jos tää kritiikki menee ihon alle niin sillon voi miettiä onko oikeassa lajissa.
Edestä puolestaan leveä keskivartalon lisäksi. Muuten ”kova” etenkin olkapäät.