FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos tästä datasta, kiva kun näit vaivaa koostaa sen.

Kyllä, Paula on kovassa kunnossa päällisin puolin, ei pro kisoissa muuten finaalissa olla. Siiti sitä tapaa ei saisi yhtään kritisoida millä se kondis luodaan, onko se kestävää ja terveellistä. Sitten ku se terveys prakaa, ni tulkaa sitten tänne puolustelemaan hänen ja valmentajamiehensä metodeja, vielä kun kaikki on mallillaan niin jatkakaa vaan räksytystä. Asiat voi tehdä fiksusti ja pitkäjänteisesti, mutta kun siihen ei jouda. Se on selvä että huipulle tarvitsee tehdä uhrauksia, mutta päättömästi ei kannata toimia.
Tuo ei ole enää kritisointia. Lähempänä vainoamista. Tunnut olevan varma että Paulan terveys menee ihan lähiaikoina. Entä kun ei menekään ? Oletko valmis pyytämään anteeksi syyttelysi ? Sinäkö tiedät parhaiten mikä systeemi olisi Paulalle paras ? Aikamoinen epeli olet kun pystyt lyttäämän tuolle tasolle nousseen treeni menetelmät. Ja väittämään että olisi saanut samat tulokset "fiksulla ja terveyten tähtäävällä systeemillä". Eiköhän se menisi niin päin että Paula olisi perus sali pirkko sinun opeillasi.
 
Tietämättä muuta kuin ketjusta luetut.
Mitä jos tarkoitus on saada pari titteliä joilla myydään sit PT jne touhuja ja muuten haistatetaan pitkät tälle upealle ja mahtavalle fitness scenelle.

Jos on mahis tehdä tarvittava tulos kolmessa vuodessa 15vuoden sijaan niin mitä ihmettä. Onko toi sit niin upeaa aikaa ihmisen elämässä että väkisin pitäis viettää neljännes elämästä saleilla sekä dieteillä lääkityksellä höystettynä?
 
Tietämättä muuta kuin ketjusta luetut.
Mitä jos tarkoitus on saada pari titteliä joilla myydään sit PT jne touhuja ja muuten haistatetaan pitkät tälle upealle ja mahtavalle fitness scenelle.

Jos on mahis tehdä tarvittava tulos kolmessa vuodessa 15vuoden sijaan niin mitä ihmettä. Onko toi sit niin upeaa aikaa ihmisen elämässä että väkisin pitäis viettää neljännes elämästä saleilla sekä dieteillä lääkityksellä höystettynä?

Se on vaihto ehto sille et jotkut istuu baarissa alkoholilla höystää itseään, kotona sohvalla tv töllötäen pizzaa ja muuta höysteitä nauttien.
Mikä sitten on oikea tai väärä tapa nauttia elämästää.
 
Se on vaihto ehto sille et jotkut istuu baarissa alkoholilla höystää itseään, kotona sohvalla tv töllötäen pizzaa ja muuta höysteitä nauttien.
Mikä sitten on oikea tai väärä tapa nauttia elämästää.
Tää siis on vittu aina tätä! Mitään välimuotoja ei ole! Olet joko baarissa joka ilta kaljaa lipittävä, sipsiä, pizzaa ja karkkia syövä läski tai sitten bodari joka treenaa joka päivä kolme kertaa!
 
Tuo ei ole enää kritisointia. Lähempänä vainoamista. Tunnut olevan varma että Paulan terveys menee ihan lähiaikoina. Entä kun ei menekään ? Oletko valmis pyytämään anteeksi syyttelysi ? Sinäkö tiedät parhaiten mikä systeemi olisi Paulalle paras ? Aikamoinen epeli olet kun pystyt lyttäämän tuolle tasolle nousseen treeni menetelmät. Ja väittämään että olisi saanut samat tulokset "fiksulla ja terveyten tähtäävällä systeemillä". Eiköhän se menisi niin päin että Paula olisi perus sali pirkko sinun opeilla.
En mä ketään vainoa, kunhan kirjoittelen omia mietteitä julki ja se on täysin sallittua.

Spekuloin eri asioita ja kyllähän tossa kaasu pohjassa vedetään kaikin tavoin, varmaa mikään ei ole mut todennäköisyys ongelmiin kasvaa kun vedetään limitillä ja ylikin asioita.

Mun ei tartte anteeksi pyydellä, enkä ole yleinen syyttäjä.

Mä en edes häntä haluaisi valmentaa, muutama muukin Oululainen valmentaja kertoi ennen tätä projektia ettei voi auttaa asiassa.

Tulosta tulee kyllä näillä menetelmillä, mut etkö sä pahvipää siellä takavasemmalla tajua että vähän kannattaisi himmata.

Kyllä olisi, SFU:n kisoissa kisaisi minun opeillani jos valmentaisin.
 
Mun mielestä tää asia rarkeis parhaiten
En mä ketään vainoa, kunhan kirjoittelen omia mietteitä julki ja se on täysin sallittua.

Spekuloin eri asioita ja kyllähän tossa kaasu pohjassa vedetään kaikin tavoin, varmaa mikään ei ole mut todennäköisyys ongelmiin kasvaa kun vedetään limitillä ja ylikin asioita.

Mun ei tartte anteeksi pyydellä, enkä ole yleinen syyttäjä.

Mä en edes häntä haluaisi valmentaa, muutama muukin Oululainen valmentaja kertoi ennen tätä projektia ettei voi auttaa asiassa.

Tulosta tulee kyllä näillä menetelmillä, mut etkö sä pahvipää siellä takavasemmalla tajua että vähän kannattaisi himmata.

Kyllä olisi, SFU:n kisoissa kisaisi minun opeillani jos valmentaisin.

Mun mielestä sun pitäis istua Paulan kanssa alas ja puhua nää asiat läpi että saatais joku järkevä loppu tälle väittelylle.
 
Mun mielestä tää asia rarkeis parhaiten


Mun mielestä sun pitäis istua Paulan kanssa alas ja puhua nää asiat läpi että saatais joku järkevä loppu tälle väittelylle.

Eipä täällä Paula ole väittelemässä omista asioistaan, vaan muut väittelemässä Paulan asioista.
Hänellä tuskin on kiinnostusta / tarvetta istahtaa kenenkään kanssa alas, jos ei elinkeinon menetystä ala forumin johdosta tulla tms.
 
Eipä täällä Paula ole väittelemässä omista asioistaan, vaan muut väittelemässä Paulan asioista.
Hänellä tuskin on kiinnostusta / tarvetta istahtaa kenenkään kanssa alas, jos ei elinkeinon menetystä ala forumin johdosta tulla tms.
Täällä keskustelu on ollut aika asiallista toisin kuin Ylilaudalla, varmaan siellä kannattaa ensin käydä istumassa perse puhki niiden kirjoittelijoiden kanssa ja sitten tulla tänne istuskelemaan. Tämä ammattilaiskilpailija jakaa mielipiteet täysin. Jos tämä on niin asiatonta keskustelua, ni sitten moderaattorit poistakoon viestit ja vaikka koko ketjun, minulle ihan sama.
 
Täällä keskustelu on ollut aika asiallista toisin kuin Ylilaudalla, varmaan siellä kannattaa ensin käydä istumassa perse puhki niiden kirjoittelijoiden kanssa ja sitten tulla tänne istuskelemaan. Tämä ammattilaiskilpailija jakaa mielipiteet täysin. Jos tämä on niin asiatonta keskustelua, ni sitten moderaattorit poistakoon viestit ja vaikka koko ketjun, minulle ihan sama.
Ei ole ihan sama.On tärkeetä että tää keskustelu käydään.
 
Paula oli vasta kolmannessa vertailussa Romanian Pro kisassa, ei siis taida olla asiaa finaaliin. Siellä on aika lihaksikasta daamia vierellä, hoikkana siellä ei vaan pärjää kun taso on kovempi kuin kyläkisoissa.

Hämmästyttää ettei vieläkään syö ziittimiiliä kisan jälkeen vaikka taitaa olla vuoden viimeinen koitos, todella poikkeavaa käytöstä. Kyllä siellä Oinoset ja Pajunojat vetäsee kisan päälle pienet hampparisysteemit, kuten asiaan kuuluu.

Jännä nähdä muuttuuko systeemit treenin ja levon suhteessa, vai painetaanko enemmän kaasua pohjaan, mielenkiintoista.

Nyt olis hyvä vetää vaikka parin vkon salitauko ja relata hetki, käydä kävelyllä ja venytellä, sitten uusilla fiksuilla systeemeillä liikkeelle.
 
Paula oli vasta kolmannessa vertailussa Romanian Pro kisassa, ei siis taida olla asiaa finaaliin. Siellä on aika lihaksikasta daamia vierellä, hoikkana siellä ei vaan pärjää kun taso on kovempi kuin kyläkisoissa.

Hämmästyttää ettei vieläkään syö ziittimiiliä kisan jälkeen vaikka taitaa olla vuoden viimeinen koitos, todella poikkeavaa käytöstä. Kyllä siellä Oinoset ja Pajunojat vetäsee kisan päälle pienet hampparisysteemit, kuten asiaan kuuluu.

Jännä nähdä muuttuuko systeemit treenin ja levon suhteessa, vai painetaanko enemmän kaasua pohjaan, mielenkiintoista.

Nyt olis hyvä vetää vaikka parin vkon salitauko ja relata hetki, käydä kävelyllä ja venytellä, sitten uusilla fiksuilla systeemeillä liikkeelle.
Mitäpä veikkaat keventääkö? Ei.
 
Mitäpä veikkaat keventääkö? Ei.
Toivon että keventää edes jossain määrin, tosta rääkistä ei hermostokaan hetkessä palaudu vaikka lihastasolla palautuisikin. Uskon että valmentaja tajuaa höllätä treenimäärää ja laittaa niitä lepopäiviä sinne ohjelmaan nyt kun pitkä kilpailukausi on taputeltu. Se jää nähtäväksi.
 
Seuraavat kisat lyövät samantien lukkoon ja vaikka ne ois vasta kaukana keväällä, niin hyvä syy jatkaa ”kisadieettiä” ilman mitään kropan palauttelua. Samat eväät ja tuplatreenit jatkuu heti tiistaina, kun reissusta kotiuduttu. Turha puhella siellä ”valmentaja kyllä osaa laittaa parit lepopäivät sinne” - yhtä hyvä läppä kuin ”korona on poissa Suomesta, kun kaikki on rokotettu”.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom