FIGURE PRO Paula Ranta

muu yleisö vastaan Paulan lähipiiri
Minä en usko että keskustelussa on yhtään Paulan lähipiiriläistä mukana. Esimerkiksi minä en tunne Paulaa mitenkään vaikka häntä puolustan. Kaikkihan alkoi Oulunmurmelin provosoinnista. Ketään ei ole tällä foorumilla haukuttu niin pahasti. Menee jo Kummeli tasolle mistä kaikesta häntä on syytetty. Ja kokoajan keksitään lisää. Ihan keksimällä keksitään. Tämä ketju kuolisi jos oulunmurmeli ei keksisi jatkuvasti uuttaa haukuttavaa. On kyllä yksi negatiivisimmista ihmisistä joita on palstalla nähty. Ei taida yhtään viestiä löytyä joka olisi positiivinen tai edes neutraali.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukahan tässä on laskettu paulan lähipiiriksi:unsure:
Itselle ei ainakaan tulisi mieleenkään puolustella omaa tuttua netti palstoilla. Pää leviäisi. Jokainen tietää että julkisuudessa olevista puhutaan keskustelu palstoilla paskaa. Loputon suo jos lähtee väittelemään heidän kanssa. Random henkilöistä on mukavampi keskustella. Voi pysyä puolueettomana. Ei ainakaan vaikuta kaveruus suhteet mielipiteisiin.
 
Minä en usko että keskustelussa on yhtään Paulan lähipiiriläistä mukana. Esimerkiksi minä en tunne Paulaa mitenkään vaikka häntä puolustan. Kaikkihan alkoi Oulunmurmelin provosoinnista. Ketään ei ole tällä foorumilla haukuttu niin pahasti. Menee jo Kummeli tasolle mistä kaikesta häntä on syytetty. Ja kokoajan keksitään lisää. Ihan keksimällä keksitään. Tämä ketju kuolisi jos oulunmurmeli ei keksisi jatkuvasti uuttaa haukuttavaa. On kyllä yksi negatiivisimmista ihmisistä joita on palstalla nähty. Ei taida yhtään viestiä löytyä joka olisi positiivinen tai edes neutraali.
En ole haukkunut Paulaa, olen kritisoinut hänen itse julkistamiaan tekemisiä treenaamiseen liittyvissä asioissa ja onhan ne aika ääripäästä joten aiheuttavat keskustelua. Ihan keksimällä en ole keksinyt kommentoimiani asioita, ne on jokaisen itse tulkittavissa mm. Paulan IG-storeissa, vajaa 1,5-vuotta olen häntä seurannut, niin olen nähnyt sen kehityksen kaaren ja toiminnan tason.
 
Sinähän olet koko langan ajan meuhkannut että hankkinut liikaa lihasta liian äkkiä. Liikaa kaloreita. Nyt sitten valitat että lihatalkoisiin ja enemmän ruokaa. Taitaa olla sulla pointti keskustelussa että pääset lyttääämään kaiken. Vaikka Paula tekisi kaiken toisin vinkuisit silti.
Sä oot niin pösilö ettet ymmärrä edes sarkasmia, se on joillekkin vaikea laji.
 
En ole haukkunut Paulaa, olen kritisoinut hänen itse julkistamiaan tekemisiä treenaamiseen liittyvissä asioissa ja onhan ne aika ääripäästä joten aiheuttavat keskustelua. Ihan keksimällä en ole keksinyt kommentoimiani asioita, ne on jokaisen itse tulkittavissa mm. Paulan IG-storeissa, vajaa 1,5-vuotta olen häntä seurannut, niin olen nähnyt sen kehityksen kaaren ja toiminnan tason.
Nii kuten että ei ymmärrä treeneistä tai treenien ohjelmoinnista, vetää tismalleen samat treenit yms. valmennettavilleen, syöttää aloittelijoille paskapuheita ja turhia lupauksia, epäterve ihminen kun ei syö hampurilaisia tai muuta mättöä, pitäisi välillä keskittyä venyttelyihin. Tässä jotain asioita mitä tuli mieleen mitä sul on ollu puheissa. Kaikki varmaan ihan faktaa.
 
En ole juurikaan Paulaa seurannut, mutta täytyy kyllä sanoa, että onhan toi fysiikka aivan jäätävä. Harva mieskään pääsee noin kireäksi.
 
Nii kuten että ei ymmärrä treeneistä tai treenien ohjelmoinnista, vetää tismalleen samat treenit yms. valmennettavilleen, syöttää aloittelijoille paskapuheita ja turhia lupauksia, epäterve ihminen kun ei syö hampurilaisia tai muuta mättöä, pitäisi välillä keskittyä venyttelyihin. Tässä jotain asioita mitä tuli mieleen mitä sul on ollu puheissa. Kaikki varmaan ihan faktaa.
Tuskin ymmärtää kun kädestä pitäen coutsi kertoo mitä pitää tehdä ja ois taatusti kusessa jos coutsi lähtis syystä tai toisesta kiitämään. Tuskin yhtäkään kirjaa edes lukenut ravintoon tai treeniin liittyen, saati sitten omista personal trainerin koulutusta. Kyllä se niin on nähty miestenkin puolella että ns. kova kisaaja syöttää samat ohjeet valmennettavilleen kuin itse on saanut valmentajalta. On jopa ruoat mitattu unsseissa valmennettaville, kun on ulkomaalainen valmentaja.

Mee sä Morkku sinne Stabouliksen ketjuun meuhkaamaan, siellä sulla on ehkä enemmän annettavaa.
 
Tuskin ymmärtää kun kädestä pitäen coutsi kertoo mitä pitää tehdä ja ois taatusti kusessa jos coutsi lähtis syystä tai toisesta kiitämään. Tuskin yhtäkään kirjaa edes lukenut ravintoon tai treeniin liittyen, saati sitten omista personal trainerin koulutusta. Kyllä se niin on nähty miestenkin puolella että ns. kova kisaaja syöttää samat ohjeet valmennettavilleen kuin itse on saanut valmentajalta. On jopa ruoat mitattu unsseissa valmennettaville, kun on ulkomaalainen valmentaja.

Mee sä Morkku sinne Stabouliksen ketjuun meuhkaamaan, siellä sulla on ehkä enemmän annettavaa.
Tää sun viesti kiteyttää kyl tota sun ulosantii täydellisesti, ketjua seuranneet ymmärtää.
 
Tuskin ymmärtää kun kädestä pitäen coutsi kertoo mitä pitää tehdä ja ois taatusti kusessa jos coutsi lähtis syystä tai toisesta kiitämään. Tuskin yhtäkään kirjaa edes lukenut ravintoon tai treeniin liittyen, saati sitten omista personal trainerin koulutusta. Kyllä se niin on nähty miestenkin puolella että ns. kova kisaaja syöttää samat ohjeet valmennettavilleen kuin itse on saanut valmentajalta. On jopa ruoat mitattu unsseissa valmennettaville, kun on ulkomaalainen valmentaja.

Mee sä Morkku sinne Stabouliksen ketjuun meuhkaamaan, siellä sulla on ehkä enemmän annettavaa.
Oletuksia oletuksien perään..
 
Olet nähnyt törkeän kovan kehittymisen ja vänkäät että väärin metodein kehitytty. Luulisi että suurempi ongelma on jos treenaa vitusti mutta ei kehity.
No se nähdään jatkuuko kehitys, kyllä se mersukin joskus vässyy, sanoi keihäslegenda Seppo Räty haastattelussa huonosti heitetyn kisan jälkeisessä haastattelussa.
 
Jos tämä olisi demokratia niin äänestäisin että tuo oulunmurre heitettäisiin pihalle täältä kun alkaa olla vähän raskasta vihaamista.. Saiskohan kannatusta?
En vihaa enkä fanita. Teillä fanipojilla saa olla omat mielipiteet, minulla omani.

Se että täällä kirjoittaa henkilöstä perustuen faktoihin ei pitäisi olla pihalle heittämisen arvoista toimintaa, muutoinhan täältä lähtisi kymmeniä muitakin kirjoittelijoita samoilla perusteilla muiden kisaajien ketjuissa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom