FIGURE PRO Paula Ranta

Jääkiekkoilijoista melkein kaikki starat ovat maininneet ettei omia uutisia ja arvosteluja kannata lukea. Sekoaa oma peli.
Eihän se varmaan kannatakaan, mutta monikohan pystyy olemaan lukematta? Ainakin tuntuvat aina olevan tietoisia, millaista uutista on kirjoitettu ja millaista kritiikkiä annettu heitä kohtaan, joten eivätköhän silloin ole niitä juttuja lukeneetkin. Mm. sellainen stara kuin Michael Jordankin luki hänestä kirjoitetut kriittiset arvostelut hyvinkin tarkkaan, kun muisti ne haastattelutilanteissa jopa ulkoa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän se varmaan kannatakaan, mutta monikohan pystyy olemaan lukematta? Ainakin tuntuvat aina olevan tietoisia, millaista uutista on kirjoitettu ja millaista kritiikkiä annettu heitä kohtaan, joten eivätköhän silloin ole niitä juttuja lukeneetkin. Mm. sellainen stara kuin Michael Jordankin luki hänestä kirjoitetut kriittiset arvostelut hyvinkin tarkkaan, kun muisti ne haastattelutilanteissa jopa ulkoa.
Sitähän on mahdoton sanoa moniko todellisuudessa lukee ja moniko ei🤷‍♂️ Pitäisi kysyä muutamalta urheilujoukkueelta niin saisi laajemman näkökannan.
 
Arvaa olenko yllättynyt että löysit tästäkin vain negaa 🤦‍♂️ Jos et pidä suomen mestaruutta minään niin hanki ihmeessä itsekin niitä pokaaleita kaapit täyteen.
Pointti oli että titteli ei tarkoita että on pätevä valmentaja. Jos yhtäkkiä kaapissa olisikin pystiä niin en välttämättä paljoa viisaampi olisi valmentamaan.
Milloin se "kohta" tulee ? Voisin lyödä aika isonkin vedon että sama lässytys on täällä 5 vuoden päästä ja Paula porskuttaa 💪 Typerää itkeä etukäteen.
Voi tulla ensi viikolla, viiden vuoden päästä tai ei ollenkaan. Siksi tästä kai keskustellaan kun ei tiedetä mutta älä nyt kuitenkaan väitä että tässä asiat on tehty terveys ja uran pituus mielessä vaan tulos.
Ja jälleen vähättelyä. Pelkillä geeneillä PRO lavoille tietämättä mistään mitään. No ok minäkin olisin hallitseva MR. OLYMPIA "jos olisi vähän paremmat geenit". Pelkillä geeneillä ei voiteta mitään merkittävää ilman lajille omistautumista.
Colemanin geeneillä ja puolivillasta tekemällä varmasti pääsisitkin pidemmälle kuin valtaosa. 100% hommaan niin a vot, Predatorista suomen edustus olympiaan. Tuntuis olevan lähipiirissä jo sopivat valmentajatkin. Pitäähän siihen pro korttiinkin tietysti nähdä se vaiva, en sano että se sohvalla makaamalla tulee, mutta sen työn pystyy tekemään kaikki. Huonommat geenit niin sitä pro korttiakaan ei tule näkemään ikinä ihan sama mitä tekee.
 
@Oulunmurre ja moni muu on mielestäni esittänyt ihan asiallista ja urheilijaa kunnioittavaa pohdintaa perusteluineen. Kanssakeskustelijat, @Predatori etunenässä tekee tästä ketjusta naljailevan ja vittumaisen lukea. Asiallisesti voi myös esittää eriävän mielipiteen, mutta näyttäisi siltä, että argumenttejä ei joko ole tai argumentointiin ei ole kykyä, niin alkaa nimimerkin solvaaminen. Tätä täällä on sivukaupalla.
 
Arvostan Paulan asennetta ja omistautumista mutta onko tässä lopputulos kuin hupisarjassa: artisti maksaa.
Mutta miksi se sua vaivaa? Et sä maksa kuitenkaan.

Meitä ihmisiä on kahdenlaisia. Niitä jotka näkee vaivaa muiden tekemisestä ja niitä joita ei vittuakaan kiinnosta muiden tekeminen. Olisi raskasta elää nähden vaivaa muiden tekemisestä.
 
Mutta miksi se sua vaivaa? Et sä maksa kuitenkaan.

Meitä ihmisiä on kahdenlaisia. Niitä jotka näkee vaivaa muiden tekemisestä ja niitä joita ei vittuakaan kiinnosta muiden tekeminen. Olisi raskasta elää nähden vaivaa muiden tekemisestä.
Miten tuon vaivana luit, eikö hän puhunut arvostuksesta? Ja sitten kirjoitti lyhyen pohdinnan, keskustelufoorumille.
 
Meitä ihmisiä on kahdenlaisia. Niitä jotka näkee vaivaa muiden tekemisestä ja niitä joita ei vittuakaan kiinnosta muiden tekeminen. Olisi raskasta elää nähden vaivaa muiden tekemisestä.
Jos kisaajien tekeminen ei kiinnostaisi, niin täällä kilpailijoiden viestiketjuissa olisi aika hiljasta. Ei tästä vaivaa ole nimeksikkään ja paljon tän ketjun päähenkilön tekemiset kiinnostaa ihmisiä, omistautumisen, työmoraalin (en tarkoita valmennusta) ja asenteen määrästä ei voi Paulaa kritisoida, mutta sit kun hän vie sen hieman yli niin kyllähän se herättää tunteita, jokaisella on tähän oma näkemyksensä poltetaanko kynttilää molemmista päistä vai onko kaikki tehty fiksusti. Viisas pääsee vähemmällä pätee näissä hommissa ja enenpi ei ole parempi.
 
Viisas pääsee vähemmällä pätee näissä hommissa ja enenpi ei ole parempi.


Harvoin kuule se kovempaa tekevä suorittaa huonommin, kyllä se liian usein menee niin päin, että se toinen treenaa liian "fiksusti", eli jo tyhmästi. Toi on vaan semmoinen yleinen fraasi jota käytetään kun ei ole pokkaa treenaa kovempaa. Tota näkee helvetisti ja se on ikävää kun sitten joku näin sanoo, se vasta tunteisiin meneekin. Paula painaa kieli vyön alla ja suorittaa, osa katsoo vierestä ja kitisee kun nainen vetää kovempaa kun itse pystyy koskaan, ja se laittaa toki harmittamaan.

Sähän toki voit tehdä sillai fiksusti ja puhallella muniin salilla, mutta älä nyt herranjestas ala kritisoimaan naista joka treenaa moninverroin sua kovempaa. Mee salille.
 
Viimeksi muokattu:
[/QUOTE]
Viisas pääsee vähemmällä pätee näissä hommissa ja enenpi ei ole parempi.
Tämä ei pidä sitten paikkaansa yhtään. Väitteesi kuuluu toisin sanoen "en jaksa treenata riittävän kovaa ja paljon. Tyydyn selittelemään että vähempi on parempi ". Eiköhän suurin ongelma ole ali treenaus ja tyytyminen nykyiseen tasoon. Tuskin moni perus treenaaja edes pääsisi yikuntoon vaikka yrittäisi.
 
Pointti oli että titteli ei tarkoita että on pätevä valmentaja. Jos yhtäkkiä kaapissa olisikin pystiä niin en välttämättä paljoa viisaampi olisi valmentamaan.
Nyt oli kyse urheilijasta itsestään. Ei valmentajasta. Mainitsin Halmeen nyrkkeilyn sm kullan vaikka taitotaso oli mitä oli. Heti vähättelit ettei ole kummoinen saavutus näin pienessä maassa 🤦‍♂️
 
Nyt oli kyse urheilijasta itsestään. Ei valmentajasta. Mainitsin Halmeen nyrkkeilyn sm kullan vaikka taitotaso oli mitä oli. Heti vähättelit ettei ole kummoinen saavutus näin pienessä maassa 🤦‍♂️
Minä puhun edelleen pätevyydestä valmentajana, itse aloit harhailemaan muihin lajeihin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Harvoin kuule se kovempaa tekevä suorittaa huonommin, kyllä se liian usein menee niin päin, että se toinen treenaa liian "fiksusti", eli jo tyhmästi. Toi on vaan semmoinen yleinen fraasi jota käytetään kun ei ole pokkaa treenaa kovempaa. Tota näkee helvetisti ja se on ikävää kun sitten joku näin sanoo, se vasta tunteisiin meneekin. Paula painaa kieli vyön alla ja suorittaa, osa katsoo vierestä ja kitisee kun nainen vetää kovempaa kun itse pystyy koskaan, ja se laittaa toki harmittamaan.

Sähän toki voit tehdä sillai fiksusti ja puhallella muniin salilla, mutta älä nyt herranjestas ala kritisoimaan naista joka treenaa moninverroin sua kovempaa.. Mee salille.

Kovaa pitääkin treenaa, mut senkin voi tehdä fiksusti ja kauaskantoisesti, kun vedetään kaasupohjassa päättömästi ni kohta ei tehdäkkään enään kovaa, eikä välttämättä lainkaan.

On joo peräsuoli pitkällä ja kieli poskella, mut siinä ei ajatella sitä et on kakskymppinen ja terveitä vuosia pitäis olla kisauran jälkeenkin.

Reenaa kovemmin kuin minä itse, isommat sarjapainot prässissä ja Hakissa kuin mulla koskaan, mut katsotaan missä kunnossa on tota menoa kolmekymppisenä, itse olen jo plus 50v.
 
Mutta miksi se sua vaivaa? Et sä maksa kuitenkaan.

Meitä ihmisiä on kahdenlaisia. Niitä jotka näkee vaivaa muiden tekemisestä ja niitä joita ei vittuakaan kiinnosta muiden tekeminen. Olisi raskasta elää nähden vaivaa muiden tekemisestä.
Viestinnän perussääntöjä; älä provosoidu - älä vastaa. No, tämä on kuitenkin keskustelufoorumi…ja sillä tämä pyörii.

Vaivaa ? Ei todellakaan. Käytänössä ihan sama. Kiinnostaa kyllä, koska on viihdyttävää seurata instasta pariskunnan edesottamuksia. Ulkomaanmatkat on ihan parasta 🤗 ja treenianalyysit.
 
Kovaa pitääkin treenaa, mut senkin voi tehdä fiksusti ja kauaskantoisesti, kun vedetään kaasupohjassa päättömästi ni kohta ei tehdäkkään enään kovaa, eikä välttämättä lainkaan.

On joo peräsuoli pitkällä ja kieli poskella, mut siinä ei ajatella sitä et on kakskymppinen ja terveitä vuosia pitäis olla kisauran jälkeenkin.

Reenaa kovemmin kuin minä itse, isommat sarjapainot prässissä ja Hakissa kuin mulla koskaan, mut katsotaan missä kunnossa on tota menoa kolmekymppisenä, itse olen jo plus 50v.
Siksi oletkin kuntoilija etkä ammattilainen 👌Tuolla ajatttelulla monikaan mestari ei olisi mestari . Ei kilpa bodari tai kukaan muukaan urheilija voi alkaa miettimään että tiputanpa treenipainot puoleen ja alan ottamaan löysemmin että olen vanhana terve. Samanlailla keihäänheittäjät ja jääkiekkoilijat treenaavat ja pelaavat peräsuoli pitkällä täysiä. Ja ovat uran jälkeen ihan rikki. Kilpaurheilu ei ole koskaan terveellistä. Ei kannata sotkea kuntoilua kilpa urheiluun.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom