FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja tässä on sitä faktaa Paulan valmennuksesta. Täysin erilaista mitä täällä setämiehet väittävät. Ei tripla eikä edes tupla treenejä. On lepopäiviä. Herkkupäivä myös. On kysytty asiakkaan omia toiveita jne... Aika karu esimerkki tämä ketju kuinka ihmisestä saadaan täysi mulukku ja apina instan ja oman mielikuvituksen avulla.
Samaa mietiin, että kuinka monella täällä on KOKEMUSTA tästä.
Mutta ymmärrän kyllä instagram-stoorien vaikutuksen etenkin nuoriin tyttöihin, jotka haluaa samanlaisen kropan kuin Paulalla. Heitä ajatellen ig-storyt voivat olla haitallisia ja harhaanjohtavia. Tosin Paula myös usein kertoo siitä, että valmennukset tehään asiakasta kuunnellen ja räätälöidään asiakkaan arkeen sopiviksi, kuten esim mun kohdalla tehtiinkin. 😊
 
Eiköhän Oulunmurre ole vain huomannut Paulasta tänne tehdyn ketjun ja kirjautunut sisään, koska on ollut mielipide asiasta sanottavana. En ole suurinta osaa ketjun viesteistä lukenut, mutta ihan perusteltua mielestäni epäillä valmennusosaamista, jos valmentajan oma tekeminen on monelta osin järkevän kuntosaliharjoittelun perusperiaatteiden vastaista. Mitä tulee näihin kaiken maailman personal trainereihin yms. somevalmentajiin niin uskon itsekin, että näin yli 10 vuoden lyhyellä Utti Hietala oppimäärällä ja itse asioita huvikseen tutkineena pystyisin suurimman osan näistä "ammattilaisista" valmennusosaamisessa peittoamaan, vaikka ei olekaan six packkiä ja 200kg penkkiä. Tuo asiakkaan "syyllistäminen" valmennuksen päättämisestä vitkuttelemalla tahallaan vastauksia on kyllä ihan aloittelijavirhe. Personal trainereiden koulutukseen pitäisi ehdottomasti sisällyttää myös perus pedagogiaa ja psykologiaa. Toki osa näistä on jo persoonaltaan kaikkeen valmennukseen tai asiakaspalvelu työhön ylipäätään täysin sopimattomia. Vaikka olisi Ronnie Colemanin fysiikka somessa esiteltäväksi niin ei sillä saa kuin yhden kerran rahat asiakkaalta höynäytettyä.
 
Eiköhän Oulunmurre ole vain huomannut Paulasta tänne tehdyn ketjun ja kirjautunut sisään, koska on ollut mielipide asiasta sanottavana. En ole suurinta osaa ketjun viesteistä lukenut, mutta ihan perusteltua mielestäni epäillä valmennusosaamista, jos valmentajan oma tekeminen on monelta osin järkevän kuntosaliharjoittelun perusperiaatteiden vastaista. Mitä tulee näihin kaiken maailman personal trainereihin yms. somevalmentajiin niin uskon itsekin, että näin yli 10 vuoden lyhyellä Utti Hietala oppimäärällä ja itse asioita huvikseen tutkineena pystyisin suurimman osan näistä "ammattilaisista" valmennusosaamisessa peittoamaan, vaikka ei olekaan six packkiä ja 200kg penkkiä. Tuo asiakkaan "syyllistäminen" valmennuksen päättämisestä vitkuttelemalla tahallaan vastauksia on kyllä ihan aloittelijavirhe. Personal trainereiden koulutukseen pitäisi ehdottomasti sisällyttää myös perus pedagogiaa ja psykologiaa. Toki osa näistä on jo persoonaltaan kaikkeen valmennukseen tai asiakaspalvelu työhön ylipäätään täysin sopimattomia. Vaikka olisi Ronnie Colemanin fysiikka somessa esiteltäväksi niin ei sillä saa kuin yhden kerran rahat asiakkaalta höynäytettyä.
Juurikin näin toimin ja ei tänne ilman nimimerkkiä pysty kirjoittamaan. Ylilaudalle en kirjoittele, siellä vasta rankkaa paskaa jauhetaankin ihmisistä, itse olen kritisoinut asioita tässä ketjussa, mutta eipä ne minun keksimiä juttuja ole mistä keskustellaan, on vaan täysin eri näkemys suurinpaan osaan metodeista ja siksi hieman negatiivinen sävy saattaa olla ilmoilla.
 
En ole Pakkiksen kamppailupuolella viimeisten 15 vuoden aikana törmännyt sellaiseen käytökseen, että joku kirjoittaisi kymmenittäin negatiivissävytteisiä juttuja koko ajan vain yhdestä ei-julkkis -kilpailijasta. Siis ilman että tuottaa sinne mitään muuta sisältöä.
Kyllähän Paula on ammattilaiskisaaja, sometähti (IG 21900 seuraajaa, tosin puolet tosta ostettuja seuraajia), lehtijuttukin on tehty hänestä. En esimerkiksi Pakkotoiston Mikeä soimaa, koska hänen tekemisensä eivät minua resonoi. Hän vasta lokaa onkin saanut niskaan ja ne kirjoittelut hänestä eivät ole perustuneet faktaan.
 
Eiköhän Oulunmurre ole vain huomannut Paulasta tänne tehdyn ketjun ja kirjautunut sisään, koska on ollut mielipide asiasta sanottavana. En ole suurinta osaa ketjun viesteistä lukenut, mutta ihan perusteltua mielestäni epäillä valmennusosaamista, jos valmentajan oma tekeminen on monelta osin järkevän kuntosaliharjoittelun perusperiaatteiden vastaista. Mitä tulee näihin kaiken maailman personal trainereihin yms. somevalmentajiin niin uskon itsekin, että näin yli 10 vuoden lyhyellä Utti Hietala oppimäärällä ja itse asioita huvikseen tutkineena pystyisin suurimman osan näistä "ammattilaisista" valmennusosaamisessa peittoamaan, vaikka ei olekaan six packkiä ja 200kg penkkiä. Tuo asiakkaan "syyllistäminen" valmennuksen päättämisestä vitkuttelemalla tahallaan vastauksia on kyllä ihan aloittelijavirhe. Personal trainereiden koulutukseen pitäisi ehdottomasti sisällyttää myös perus pedagogiaa ja psykologiaa. Toki osa näistä on jo persoonaltaan kaikkeen valmennukseen tai asiakaspalvelu työhön ylipäätään täysin sopimattomia. Vaikka olisi Ronnie Colemanin fysiikka somessa esiteltäväksi niin ei sillä saa kuin yhden kerran rahat asiakkaalta höynäytettyä.
Monelta osalta samaa mieltä. Vaikka ite tykkäsinkin valmennuksesta ja tuloksia tuli, niin sanoisin, että asiakkaan on hyvä itse tietää aika paljon ennenkuin ottaa tämän valmennuksen. Eli ihan aloittelijalle en Paulaa suosittelisi. Itse kyseenalaistin paljon asioita valmennuksen aikana, mut sain myös uusia, parempia näkökulmia ruokailuun ym.
 
Monelta osalta samaa mieltä. Vaikka ite tykkäsinkin valmennuksesta ja tuloksia tuli, niin sanoisin, että asiakkaan on hyvä itse tietää aika paljon ennenkuin ottaa tämän valmennuksen. Eli ihan aloittelijalle en Paulaa suosittelisi. Itse kyseenalaistin paljon asioita valmennuksen aikana, mut sain myös uusia, parempia näkökulmia ruokailuun ym.
Se on hyvä että valmennettava kyseenalaistaa välillä asioita, valmentajan tulee perustella miksi tehdään näin ja näin. Saitko vastauksia kyseenalaistamisiin? Jokaisella valmentajalla on varmasti hyviäkin juttuja jakaa, tulee uusia ideoita ja niitä näkökulmia uuteen tekemiseen.
 
Se on hyvä että valmennettava kyseenalaistaa välillä asioita, valmentajan tulee perustella miksi tehdään näin ja näin. Saitko vastauksia kyseenalaistamisiin? Jokaisella valmentajalla on varmasti hyviäkin juttuja jakaa, tulee uusia ideoita ja niitä näkökulmia uuteen tekemiseen.
Kyllä mä sain vastauksia, enimmäkseen hyviä. Se proteiinin määrä oli yks kyseenalaistaminenja toinen oli se kun tein pitkän pyörälenkin ja oma kulutus oli lähes 1000kcal enemmän kuin normisti ja kysyin miten syön kun kulutus on noin. Vastaus oli: syö vaikka 20g riisiä enemmän. 🤣🤦‍♀️ no, söin sitten paljo enemmän sitå riisiå kuin tuon 20g ja kaikkee muutaki. Siinä huomasin että ei ole tarpeeksi tietoa aerobisesta. Toki kysyin tuon lähinnä siks kun kiinnosti mitä se vastaa. Olisin joka tapaukses syöny tuona pvänä paljo hiilareita. 😁
 
Kyllähän Paula on ammattilaiskisaaja, sometähti (IG 21900 seuraajaa, tosin puolet tosta ostettuja seuraajia), lehtijuttukin on tehty hänestä. En esimerkiksi Pakkotoiston Mikeä soimaa, koska hänen tekemisensä eivät minua resonoi. Hän vasta lokaa onkin saanut niskaan ja ne kirjoittelut hänestä eivät ole perustuneet faktaan.

Minustakin on tehty lehtijuttuja ja varmaankin olen kokonaisuutena nettikuuluisampi kuin Ranta, mutta en silti pidä itseäni minään julkkiksena. Tarkoitin lähinnä sitä, että joku Conor McGregor (43M IG-seuraajaa) kerää myös vihaajia, jotka eivät tee muuta kuin kritisoivat tätä.

Et soimaakaan Mikeä, koska soimaat vain ja ainoastaan Paula Rantaa, etkä ketään muuta. Muutenkaan et ota mitään kantaa mihinkään muuhun kuin häneen. Ihmisillä on harrastuksia ja varmasti minun viesteistäni näkyy että harrastan erittäin intensiivisesti potkunyrkkeilyä. Mutta sinun viesteistäsi tulee se käsitys, että et harrasta edes kuntosalitreenaamista vaan harrastuksesi on Paula Ranta.

Tämä ei ole normaalia käytöstä.
 
Nyt riita poikki ja skenekenkä väliin. Paula on selkeästi sen verran määrätietoinen, ettei mikään määrä palautetta täällä tule muuttamaan hänen toimintaa. Määränpäänä on kommenttien perusteella joko pro-karkeloiden palkintopalli tai teho-osasto. Toivottavasti ensimmäinen vaihtoehto, mutta ei tässä voi muuta kuin mielenkiinnolla seurata sivusta.
 
vain ja ainoastaan Paula Rantaa, etkä ketään muuta. Muutenkaan et ota mitään kantaa mihinkään muuhun kuin häneen. Ihmisillä on harrastuksia ja varmasti minun viesteistäni näkyy että harrastan erittäin intensiivisesti potkunyrkkeilyä. Mutta sinun viesteistäsi tulee se käsitys, että et harrasta edes kuntosalitreenaamista vaan harrastuksesi on Paula Ranta.

Tämä ei ole normaalia käytöstä.
Eikö tuosta lähinnä ole luettavissa se, että ei foorumin muu anti niinkään kiinnosta -> ei muihin asioihin oteta kantaa, mutta tänne rekisteröityi kun näkyi olevan keskustelua Paulasta, näkisin kyl parempana alustana, kun esim. ylis tai Jodel. En oo jokaista viestiä varmaan lukenut, mutta eikö toi pääasiassa Paulan IG storeissa näkyviä juttuja ole kommentoinut?
 
Mä kyllä veikkaan että porukkaa ei Paula välttämättä kiinnosta pätkääkään vaan tässä ketjussa käytävä kinastelu joka tuottaa heille pikkasen hupia. Joskushan näissä väännöissä käy melkoisia munauksia jonka seurauksena nimimerkki poistuu palstalta dramaattisesti!


Lisäys! Suurinta hupia aiheuttaisi jos joku tunnettu alan henkilö erehtyisi ketjuun kinastelemaan, voi veljet sillä ei olis mitään väliä kehuisko vai haukkuisiko hän Paulan metodeja väärin menis aina.
 
Viimeksi muokattu:
Minustakin on tehty lehtijuttuja ja varmaankin olen kokonaisuutena nettikuuluisampi kuin Ranta, mutta en silti pidä itseäni minään julkkiksena. Tarkoitin lähinnä sitä, että joku Conor McGregor (43M IG-seuraajaa) kerää myös vihaajia, jotka eivät tee muuta kuin kritisoivat tätä.

Et soimaakaan Mikeä, koska soimaat vain ja ainoastaan Paula Rantaa, etkä ketään muuta. Muutenkaan et ota mitään kantaa mihinkään muuhun kuin häneen. Ihmisillä on harrastuksia ja varmasti minun viesteistäni näkyy että harrastan erittäin intensiivisesti potkunyrkkeilyä. Mutta sinun viesteistäsi tulee se käsitys, että et harrasta edes kuntosalitreenaamista vaan harrastuksesi on Paula Ranta.

Tämä ei ole normaalia käytöstä.
Ehkä olen sitten epänormaali kun kommentoin ja kritisoin täysin normaalin ihmisen arkea mitä someen postaa. Mä en vihaa Paula Rantaa, aihe vaan on sellainen mikä sotii omaa ajatusmaailmaa vastaan. En ole käynyt salilla viiteen vuoteen, olen työtön tällä hetkellä, joten harrastuksia ei ole tällä hetkellä. Eipä kukaan muu vedä överiksi asioita näistä kisaajista, ni ei kiinnosta kommentoida sellaisia.
 
Paula on selkeästi sen verran määrätietoinen, ettei mikään määrä palautetta täällä tule muuttamaan hänen toimintaa
Ei taida kukaan "julkkis" muuttaa toimintaansa netti keskustelujen takia🙂Veikkaan että aika harva edes lukee niitä. Aika moni urheilija on sanonut että pää sekoaisi jos lukisi kaikki mitä itsestä kirjoitetaan. En lukisi itsekään minusta kertovia keskusteluja.
 
Mä kyllä veikkaan että porukkaa ei Paula välttämättä kiinnosta pätkääkään vaan tässä ketjussa käytävä kinastelu joka tuottaa heille pikkasen
Minua ei kiinnosta bodaus ja fitness urheilu nykyään juuri yhtään. Eikä Paula. Taistelen lähinnä periaatteen takia. Paulan paikalla voisi olla kuka vain ketä lytätään näin pahasti. Arvostan oman tien kulkijoita ja uskallusta poiketa valtavirran metodeista. Paula on saanut kovia tuloksia omalla tyylillään. Arvostan. Vähän sama kuin Tony Halmetta haukuttiin ihan paskaksi. Silti veti hallit täyteen yleisöä ja eteni suomen mestariksi asti. Ihan ok tyypiltä "joka ei osaa nyrkkeillä ollenkaan". Paulan kohdalla ihan sama. Mitään ei kuulema osaa mutta PRO lavoilla keikkuu.
 
Ei taida kukaan "julkkis" muuttaa toimintaansa netti keskustelujen takia🙂Veikkaan että aika harva edes lukee niitä. Aika moni urheilija on sanonut että pää sekoaisi jos lukisi kaikki mitä itsestä kirjoitetaan. En lukisi itsekään minusta kertovia keskusteluja.
Itse taas veikkaisin, että suurin osa lukee heitä koskevat keskustelut netissä. Ihmiset tuppaavat olemaan niin uteliaita, että haluavat lukea mitä heistä kirjoitetaan, oli se sitten jodelissa, yliksellä, pakkiksella tai missä vain. Jos en ihan väärin muista, niin Paulan instassakin on pariin otteeseen otettu kantaa netissä käytävään keskusteluun ja kommentteihin, itse Artollakin teki mieli vähän käydä pöllyttämässä jonkun päätä.
 
Arvostan oman tien kulkijoita ja uskallusta poiketa valtavirran metodeista. Paula on saanut kovia tuloksia omalla tyylillään. Arvostan.
Tässä ei nyt edelleenkään puhuta siitä että onko joku tietty tyyli parempi tai huonompi vaan että onko siinä ylipäänsä mitään järkeä. Kyse ei ole siitä että olisiko kannattanut ostaa punaisen auton sijaan sininen auto vaan että kannattaako sillä autolla ajaa niin kovaa että kohta ollaan metsässä. Päättäväisyyttä, motivaatiota ja tietynlaista jääräpäisyyttä voin kyllä arvostaa eihän siinä.
Vähän sama kuin Tony Halmetta haukuttiin ihan paskaksi.
Lopeta jo nämä vertailut. Toisekseen viiden miljoonan ihmisen maassa mestaruus ei vielä paljoa kerro.
Mitään ei kuulema osaa mutta PRO lavoilla keikkuu.
Sama homma. Onhan monella ajokorttikin mutta se ei tarkoita että osaisi ajaa. Jos jollain on geenit/lahjat lajiin kuin lajiin niin se tulee siinä jollain tasolla menestymään vaikka ei tietäisi yhtään mitään.
 
Lopeta jo nämä vertailut. Toisekseen viiden miljoonan ihmisen maassa mestaruus ei vielä paljoa kerro.
Arvaa olenko yllättynyt että löysit tästäkin vain negaa 🤦‍♂️ Jos et pidä suomen mestaruutta minään niin hanki ihmeessä itsekin niitä pokaaleita kaapit täyteen.
kohta ollaan metsässä.
Milloin se "kohta" tulee ? Voisin lyödä aika isonkin vedon että sama lässytys on täällä 5 vuoden päästä ja Paula porskuttaa 💪 Typerää itkeä etukäteen.
Sama homma. Onhan monella ajokorttikin mutta se ei tarkoita että osaisi ajaa. Jos jollain on geenit/lahjat lajiin kuin lajiin niin se tulee siinä jollain tasolla menestymään vaikka ei tietäisi yhtään mitään.
Ja jälleen vähättelyä. Pelkillä geeneillä PRO lavoille tietämättä mistään mitään. No ok minäkin olisin hallitseva MR. OLYMPIA "jos olisi vähän paremmat geenit". Pelkillä geeneillä ei voiteta mitään merkittävää ilman lajille omistautumista.
 
Itse taas veikkaisin, että suurin osa lukee heitä koskevat keskustelut netissä. Ihmiset tuppaavat olemaan niin uteliaita, että haluavat lukea mitä heistä kirjoitetaan, oli se sitten jodelissa, yliksellä, pakkiksella tai missä vain. Jos en ihan väärin muista, niin Paulan instassakin on pariin otteeseen otettu kantaa netissä käytävään keskusteluun ja kommentteihin, itse Artollakin teki mieli vähän käydä pöllyttämässä jonkun päätä.
Jääkiekkoilijoista melkein kaikki starat ovat maininneet ettei omia uutisia ja arvosteluja kannata lukea. Sekoaa oma peli.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom