Kuka näin on väittänyt?
Kuka väitti näinkään?
Sama kysymys edelleen
Taas kysyisin samaa
En tiedä oletko täysin sekaisin vai mikä on vialla, kun keksit kokoajan omasta päästä mitä ihmeellisimpiä väitteitä, ja näihin sitten pitäisi muilla vastailla? Jos vaikka kokeilisit seuraavassa viestissäsi tällaista menetelmää; 1. lue viesti, 2. lue se vielä uudelleen ja 3. mieti, mitä kirjoittaja siinä tarkoittaa, sitten 4. vastaa vain niihin väitteisiin, mitä siinä viestissä oli. Toimimalla näin, tässä keskustelussa voisi joku punainen lanka säilyä.
Esimerkiksi tässä lainaus jossa kerrotaan Paulan treenaavan KOLME kertaa päivässä ja tehnyt niin yli vuoden ilmsn lepoa. Aiemmin oli vain tupla treenit mutta nyt se onkin kolme. Ei siis yllätä vaikka luku on kohta neljä. Viestissä on myös muut asiat joita väität minun keksineen itse. Löytyy myös lainaus jossa väitetään että Paula teettää valmennettavilleen TÄYSIN SAMAT metodit kuin itselle. Aika paksua sontaa Paulasta ja hänen valmennuksistaan.
"Paula syö joka päivä grammalleen samat ruoat, ilman poikkeuksia. Ei samat makrot vaan samaa ruokaa. Siis ei YHTÄKÄÄN poikkeusta KOSKAAN. On aivan eri asia olla ns. kisadieetillä puolikin vuotta tankkauspäivineen kuin syödä vuoden ympäri jokaikinen päivä samat herkkupuuromössöt, oli juhannus, joulu, vappu, uusivuosi, sunnuntai, keskiviikko tai perjantai, oli kisapäivä, kisadieettipäivä, kisojen jälkeinen päivä tai mikä tahansa päivä. Ja ihan turha urputtaa että somen perusteella jotakin - Paula on aivan itse useaan otteeseen sanonut ettei tankkaa, ei syö ulkona, ei syö koskaan grammaakaan ruokavalion ohi.
Ja nuo treenit. Ne ei ole vain "epätavallisia metodeja". Se on kolme treeniä joka päivä, ei lepoa, ei poikkeuksia, jo yli vuoden ajan. Ei poikkeusta edes silloin kun yöllä lähdetään ambulanssilla sairaalaan ja nukutaan tunti, ei kisojen jälkeisenä päivänä, ei matkustuksen jälkeen, ei juhlapyhinä, ei koskaan. Eikä ne treenit ole mitään läpsyttelyjä. Ei kevennyksiä, ei lepopäiviä. Tämänkin on monta monta kertaa sanonut ihan itse suoraan siellä somessa"
Ja jos ei näe mitään epäeettistä siinä, että parikymppinen pari vuotta lajia harrastanut ihminen ilman minkäänlaista koulutusta tarjoaa kaikille sopivaa valmennusta etänä, niin on syytä ehkä katsoa peiliin. Kaikki aloittaa jostakin, mutta etävalmennus instan kautta ei ehkä ole se josta kannattaisi.
Tulosta tulee, mutta millä hinnalla? Ja miksi ihmeessä tätä ei voi ihmetellä olematta kateellinen läski?