FIGURE PRO Paula Ranta

Mie laittaisin paulana metsästäjät oulunmurteen perrään..kyllä yks mies oulusta löytyy,kun se löytyy isommistakin kairoista..sais paula antaa kunnon poskipusun pojalle.tiiä vaikka siitä kehkeytyis vuosisadan rakkaustarina❤❤❤

Luulis helposti löytyvän kun kertoili tuossa muutama viesti ylempänä olevansa ptv gymillä aamuöisin vahtimassa onko paulalla valmennettavia mukana treeneissä.


Okei, hän itsekkin syö lähes 4g proteiinia/per painokilo, joten en ihmettele että valmennettavillakin on liikaa proteiinia ruokavaliossa. Voi munuaiset huutaa hoosiannaa jossain vaiheessa kun kuukaudesta toiseen kuivassa kunnossa, ei juo tarpeeksi vettä ja proteiinimäärä ihan järjetön. 2-2,5g proteiinia/per painokilo on naturaalille sopiva määrä riippuen onko dieetillä vai kasvukaudella, se määrä ei tukkeuta kehoa ja riittää vallan hyvin.

Monelle voi olla vaikeata syödä offilla "vain" 2-2.5g/painokilo proteiinia päivässä.
Tai ainakin minusta ruoka annos jossa on vaikka 120g riisiä ja 100g kanaa maistuu melko paskalta verrattuna annokseen jossa on vaikka 120g riisiä ja 200g kanaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulis helposti löytyvän kun kertoili tuossa muutama viesti ylempänä olevansa ptv gymillä aamuöisin vahtimassa onko paulalla valmennettavia mukana treeneissä.




Monelle voi olla vaikeata syödä offilla "vain" 2-2.5g/painokilo proteiinia päivässä.
Tai ainakin minusta ruoka annos jossa on vaikka 120g riisiä ja 100g kanaa maistuu melko paskalta verrattuna annokseen jossa on vaikka 120g riisiä ja 200g kanaa.
Mä nukun aamyöisin, työttömänä ansiosidonnaisella ei tartte herää aamu neljältä töihin, eikä salille.

Ei se ole vaikeaa, liika oroteiini tukkii kehon vaan. Jos on iso mies niin 150g riisiä ja 200g kanaa ja oljyt ja salaatit on ok, 50-60kg naiselle 200g kana-annokset on liikaa.
 
Kuka näin on väittänyt?

Kuka väitti näinkään?

Sama kysymys edelleen

Taas kysyisin samaa

En tiedä oletko täysin sekaisin vai mikä on vialla, kun keksit kokoajan omasta päästä mitä ihmeellisimpiä väitteitä, ja näihin sitten pitäisi muilla vastailla? Jos vaikka kokeilisit seuraavassa viestissäsi tällaista menetelmää; 1. lue viesti, 2. lue se vielä uudelleen ja 3. mieti, mitä kirjoittaja siinä tarkoittaa, sitten 4. vastaa vain niihin väitteisiin, mitä siinä viestissä oli. Toimimalla näin, tässä keskustelussa voisi joku punainen lanka säilyä.
Esimerkiksi tässä lainaus jossa kerrotaan Paulan treenaavan KOLME kertaa päivässä ja tehnyt niin yli vuoden ilmsn lepoa. Aiemmin oli vain tupla treenit mutta nyt se onkin kolme. Ei siis yllätä vaikka luku on kohta neljä. Viestissä on myös muut asiat joita väität minun keksineen itse. Löytyy myös lainaus jossa väitetään että Paula teettää valmennettavilleen TÄYSIN SAMAT metodit kuin itselle. Aika paksua sontaa Paulasta ja hänen valmennuksistaan.


"Paula syö joka päivä grammalleen samat ruoat, ilman poikkeuksia. Ei samat makrot vaan samaa ruokaa. Siis ei YHTÄKÄÄN poikkeusta KOSKAAN. On aivan eri asia olla ns. kisadieetillä puolikin vuotta tankkauspäivineen kuin syödä vuoden ympäri jokaikinen päivä samat herkkupuuromössöt, oli juhannus, joulu, vappu, uusivuosi, sunnuntai, keskiviikko tai perjantai, oli kisapäivä, kisadieettipäivä, kisojen jälkeinen päivä tai mikä tahansa päivä. Ja ihan turha urputtaa että somen perusteella jotakin - Paula on aivan itse useaan otteeseen sanonut ettei tankkaa, ei syö ulkona, ei syö koskaan grammaakaan ruokavalion ohi.

Ja nuo treenit. Ne ei ole vain "epätavallisia metodeja". Se on kolme treeniä joka päivä, ei lepoa, ei poikkeuksia, jo yli vuoden ajan. Ei poikkeusta edes silloin kun yöllä lähdetään ambulanssilla sairaalaan ja nukutaan tunti, ei kisojen jälkeisenä päivänä, ei matkustuksen jälkeen, ei juhlapyhinä, ei koskaan. Eikä ne treenit ole mitään läpsyttelyjä. Ei kevennyksiä, ei lepopäiviä. Tämänkin on monta monta kertaa sanonut ihan itse suoraan siellä somessa"

Ja jos ei näe mitään epäeettistä siinä, että parikymppinen pari vuotta lajia harrastanut ihminen ilman minkäänlaista koulutusta tarjoaa kaikille sopivaa valmennusta etänä, niin on syytä ehkä katsoa peiliin. Kaikki aloittaa jostakin, mutta etävalmennus instan kautta ei ehkä ole se josta kannattaisi.

Tulosta tulee, mutta millä hinnalla? Ja miksi ihmeessä tätä ei voi ihmetellä olematta kateellinen läski?
 
En oo lukenu kuin muutaman viestin tästä ketjusta, mutta.. Paula teki mulle muutaman kk ajan ruokaohjelmaa. Treeneistäki puhuttiin ja sain siihenkin vinkkejä. Ja ei, ei ehdottanu mulle tuplatreenejä.
Paula ei ehdottanu mulle niitä mössöjä mitä ite syöö, vaan kysyi tarkasti mistä tykkään yms. Täällä kauheasti kritisoidaan paulaa ja sen tekemisiä ja itekki niitä välillä ihmettelen, mutta tuon ruokaohjelman se osas ainaki tehä ihan hyvin.
Ja tässä on sitä faktaa Paulan valmennuksesta. Täysin erilaista mitä täällä setämiehet väittävät. Ei tripla eikä edes tupla treenejä. On lepopäiviä. Herkkupäivä myös. On kysytty asiakkaan omia toiveita jne... Aika karu esimerkki tämä ketju kuinka ihmisestä saadaan täysi mulukku ja apina instan ja oman mielikuvituksen avulla.
 
Ei se ole vaikeaa, liika oroteiini tukkii kehon vaan. Jos on iso mies niin 150g riisiä ja 200g kanaa ja oljyt ja salaatit on ok, 50-60kg naiselle 200g kana-annokset on liikaa.

Noillakin määrillä mennään jo yli 2.5g/painokilo.

Jos 100kg mies syö aterialla 150g riisiä ja 200g kanaa, tulee yhdeltä aterialta 50-55g (riippu kanasta) protskua, tämä 5 kertaa päivässä= 250-275g protskua, eli selvästi yli 2.5g/painokilo.

Ja koska Harva kuitenkaan jaksaa joka aterialla käyttää riisiä hiilarin lähteenä, vaan syö välillä esim. Makaronia tai kaurahiutaleita joissa proteiinia on enemmän kuin riisissä nousee proteiinin määrä helposti 300g/päivä.

Lisäksi moni tykkää juoda treenin aikana eea/bcaa juomaa tai treenin jälkeen palkkarin josta taas saadaan lisää proteiinia.

Moni unohtaa että myös noista hiilarin lähteistä tulee proteiinia, ja jos syö paljon kauraa/pastaa näistä saatava proteiinin määrä on oikeasti merkittävä.

Kyllä siis edelleen väitän että alle 2.5g proteiinia/painokilo on monelle haastavaa syödä, jos tykkää syödä ruokaa jossa myös liha maistuu.
 
Ja tässä on sitä faktaa Paulan valmennuksesta. Täysin erilaista mitä täällä setämiehet väittävät. Ei tripla eikä edes tupla treenejä. On lepopäiviä. Herkkupäivä myös. On kysytty asiakkaan omia toiveita jne... Aika karu esimerkki tämä ketju kuinka ihmisestä saadaan täysi mulukku ja apina instan ja oman mielikuvituksen avulla.

En tiedä mistä täällä on osa porukasta saanut sellaisen käsityksen että Paula tai ylipäätään kukaan valmentaja teettäisi valmennettavillaan täsmälleen samoja treenejä tai ruokavalioita mitä itse noudattaa.
Olisihan se hyvin outoa jos asia näin olisi.
 
Noillakin määrillä mennään jo yli 2.5g/painokilo.

Jos 100kg mies syö aterialla 150g riisiä ja 200g kanaa, tulee yhdeltä aterialta 50-55g (riippu kanasta) protskua, tämä 5 kertaa päivässä= 250-275g protskua, eli selvästi yli 2.5g/painokilo.

Ja koska Harva kuitenkaan jaksaa joka aterialla käyttää riisiä hiilarin lähteenä, vaan syö välillä esim. Makaronia tai kaurahiutaleita joissa proteiinia on enemmän kuin riisissä nousee proteiinin määrä helposti 300g/päivä.

Lisäksi moni tykkää juoda treenin aikana eea/bcaa juomaa tai treenin jälkeen palkkarin josta taas saadaan lisää proteiinia.

Moni unohtaa että myös noista hiilarin lähteistä tulee proteiinia, ja jos syö paljon kauraa/pastaa näistä saatava proteiinin määrä on oikeasti merkittävä.

Kyllä siis edelleen väitän että alle 2.5g proteiinia/painokilo on monelle haastavaa syödä, jos tykkää syödä ruokaa jossa myös liha maistuu.

Mielenkiinnosta, mitä sinä henkilökohtaisesti käytät proteeininlähteenä, kun kaura on hiilarinlähteenä? Varmaan jokin muu kuin 150g kanaa?

Ja henkkoht olen sitä mieltä että 2-3g proteiinia per painokilo on ihan ok, se on ihan normiraameissa.
 
Esimerkiksi tässä lainaus jossa kerrotaan Paulan treenaavan KOLME kertaa päivässä ja tehnyt niin yli vuoden ilmsn lepoa. Aiemmin oli vain tupla treenit mutta nyt se onkin kolme. Ei siis yllätä vaikka luku on kohta neljä. Viestissä on myös muut asiat joita väität keksineen itse. Löytyy myös lainaus jossa väitetään että Paula teettää valmennettavilleen TÄYSIN SAMAT metodit kuin itselle. Aika paksua sontaa Paulasta ja hänen valmennuksistaan.
Tuolla kolmannella treenillä tarkoitetaan ilmeisesti sitä aamuyöstä tapahtuvaa pyöräilyä, ennen aamun ja keskipäivän salitreenejä. Eli niitä treenejä on yhteensä todellakin kolme. Jos viitsisit katsoa Paulan instatarinoita edes viikon ajan, niin voisit itsekkin todeta asian. Miksi viitsit edes keskustella ja vängätä, kun et itse selvästi ole seurannut kyseistä henkilöä?

Valmennuksista on turha tosiaan vetää johtopäätöksiä ja syytöksiä ilman kokemusta, mutta kai sitä saa ihmetellä ja keskustella, miten tuon ikäinen ja suhteellisen kokematon/kouluttamaton voi tehdä etänä henkilökohtaisesti räätälöityjä valmennuksia?
 
En ole haukkunut ketjun päähenkilöä alatyylisesti, hänen ääripään tekemiset herättävät keskustelua niin salilla kuin täällä somealustoillakin ja kyllähän niistä saa keskustella, modet poistakoon överiksi menevät jutut.

Minua hämmentää tässä se, että olet rekisteröitynyt palstalle elokuussa ja kirjoittanut toista sataa viestiä. Aivan paria viestiä lukuunottamatta nämä kaikki käsittelevät Paula Rannan treenaamista ja aina negatiiviseen sävyyn. Kenenkään muun kilpailijan toimia et kommentoi millään tavoin.

Kai ymmärrät, ettei tämä ole aivan normaalia foorumikäytöstä?
 
Minua hämmentää tässä se, että olet rekisteröitynyt palstalle elokuussa ja kirjoittanut toista sataa viestiä. Aivan paria viestiä lukuunottamatta nämä kaikki käsittelevät Paula Rannan treenaamista ja aina negatiiviseen sävyyn. Kenenkään muun kilpailijan toimia et kommentoi millään tavoin.

Kai ymmärrät, ettei tämä ole aivan normaalia foorumikäytöstä?
Ihan samaa itsekkin ihmettelin, kun nappasin lainauksia eilisiin viesteihini profiilin kautta.
 
Mielenkiinnosta, mitä sinä henkilökohtaisesti käytät proteeininlähteenä, kun kaura on hiilarinlähteenä? Varmaan jokin muu kuin 150g kanaa?

Ja henkkoht olen sitä mieltä että 2-3g proteiinia per painokilo on ihan ok, se on ihan normiraameissa.

Useinmiten kaurahiutaleiden kanssa maitoa ja kananmunia ja/tai valkuaisia.

Joskus sotken puuron sekaan myös ihan jauhelihaa😂

Tai sitten lohta, mutta sitä en kyllä puuron sekaan laita.

Täysin samaa mieltä että 3g proteiinia/painokilo on vielä ihan ok ja siinä olen itse sitä yleensä itselläni pitänyt treeni päivinä, ja lepopäivinä hieman alle tuon, kun ei ole treeni juomia.
 
Joo kyllähän oulunmurteen käytös on hämmentävää, jopa loukkaavaa, mutta ainakin omasta mielestäni viestit ovat olleet myös aika monesti totta.

Jokseenkin ihmettelen Isontalon Antin suhdespekulointia. Loppuuko vasta-argumentit, vai onko itse ihastunut kun ei oikeen osaa muusta puhua
Nyt en hosaa mitä tarkota..lainaa mun kommenti,niin josko sitten hoksaan mitä tarkotat.
 
Joo kyllähän oulunmurteen käytös on hämmentävää, jopa loukkaavaa, mutta ainakin omasta mielestäni viestit ovat olleet myös aika monesti totta.

Jokseenkin ihmettelen Isontalon Antin suhdespekulointia. Loppuuko vasta-argumentit, vai onko itse ihastunut kun ei oikeen osaa muusta puhua?
Kyllä jos kirjottaa yhdestä ja samasta ihmisestä satatolkulla viestejä niin syytä on välillä tottakin saada satutettua johonkin väliin
:LOL:
 
Tätä mä yritin sanoa mut se meinas et olis viä nostanut protskun määrää. Siihen en suostunu ja sit mä jo lopetinki sen valmennuksen. Nyt ku en oo dieetillä, pudotin protskun määrää. Samaa aattelin, et missähän kunnossa on munuaiset ja maksa kun sen protskumäärä koko ajan korkeella. Mun dieetti kesti n. 5kk, josta Paulan valmennus oli 3kk.

3g/bw ei nykytiedon perusteella ole vaarallista jos henkilöllä terveet munuaiset ja ei sitä offilla niin paljoa tarvitse ellei hormoonitoiminta ulkoistettu. Muistaakseni tutkimuksia tehty 4g/painokilo asti munuaisten suhteen. Dietillä korkeat prodemäärät tekee kylläiseksi ja pitää lihasmassaa hyvin yllä joten perustelua siltä osin. Tutkimukset tukee 2,2-2,5g/bw määriä (fat loss) joka lienee "sweet spot". Itse näkisin ongelmana lähinnä mahdolliset vatsa/ilmavaivat noilla korkeilla (3g/bw) prodemäärillä, mutta tämäkin on varmasti yksilöllistä.

Entinen tyttöystävä osti ruokavalion Jutan firmasta vuosia sitten kun se oli tv:ssä/lehdissä esillä boomin ollessa kovin. Siinä silmään pisti todella alhainen rasvan määrä joka on haitallisempaa mm. hormoonitoiminnan suhteen, ihon kunto huononee, nivelet kipuilee herkemmin jne. Paulan dieteillä tämä on onneksi tiedostettu.
 
Kyllä jos kirjottaa yhdestä ja samasta ihmisestä satatolkulla viestejä niin syytä on välillä tottakin saada satutettua johonkin väliin
:LOL:
Niin, munhan jutut on keksittyjä ja niissä ei ole mitään totuutta. Teistä moni ei edes seuraa kyseistä henkilöä somessa, joten sillon ootte ihan ulkona näistä jutuista. Ja omat kritisoinnit ja mielipiteet meillä jokaisella on, niitä on Pullin ja kumppaneiden ketjut täynnä, eikö tässä ketjussa saa kommentoida ketjun henkilöä?
 
Mie laittaisin paulana metsästäjät oulunmurteen perrään..kyllä yks mies oulusta löytyy,kun se löytyy isommistakin kairoista..sais paula antaa kunnon poskipusun pojalle.tiiä vaikka siitä kehkeytyis vuosisadan rakkaustarina❤❤❤
Juuri näitä tarkoitin, miksi sotket sydämmiä ja tykkäysjuttuja keskusteluun, jos ei ole itsellä tunteita pelissä?

Edes oulunmurre ei ole lähtenyt tuolle linjalle. Että ensin haukutaan toisia keskustelijoita, sitten koitetaan siirtää keskustelu muualle tyylin "miksi et ole puhumassa muiden valmennuksista? Mitä mieltä olet sitten minna pajulahdesta". Lopuksi heitetään koko keskustelu läskiksi, sen sijaan että kerrottaisiin mitään vasta argumentteja.

Jos oulunmurre olisikin trolli, niin et hiljennä häntä tuolla tyylillä. Koita perustella Paulan terveellinen elämä ja ammattitaito, niin kommenttisi voitaisiin ottaa edes vähän vakavammin.
 
Niin, munhan jutut on keksittyjä ja niissä ei ole mitään totuutta. Teistä moni ei edes seuraa kyseistä henkilöä somessa, joten sillon ootte ihan ulkona näistä jutuista. Ja omat kritisoinnit ja mielipiteet meillä jokaisella on, niitä on Pullin ja kumppaneiden ketjut täynnä, eikö tässä ketjussa saa kommentoida ketjun henkilöä?

Saa toki kommentoida. Alkuperäinen kysymys/huomio tästä oli kuitenkin että sun foorumikäytös on fiksaantunut lähes vain ja ainoastaan yhteen henkilöön, koko foorumihistorian aikana.
 
Saa toki kommentoida. Alkuperäinen kysymys/huomio tästä oli kuitenkin että sun foorumikäytös on fiksaantunut lähes vain ja ainoastaan yhteen henkilöön, koko foorumihistorian aikana.
Näin juuri. Itse en tuolla kommentilla edes viitannut siihen että onko joku vale vai ei. Lainaamassani viestissä oli kylläkin käytetty sanamuotoa "aika monesti" ja viittasin siihen että viestimäärän kanssa se ei aivan kulje käsikädessä jos kirjoittaja puhuisi pelkää asiaa.

Ottamatta kantaa Paulan treeneihin tai siihen onko mitkä jutut täällä totta ja mitkä ei, niin oulunmurteen "foorumikäytös" ja kirjoitustyyli on mielestäni vähintäänkin fanaattinen ja pakkomielteinen ja aika kaukana asiakeskustelusta
 
No joo, jotku viihtyy kamppailupuolella ja jotku viihtyy kisaajan ketjussa, makuja on monia. Ja moderaattorit poistakoon mun viestit jos menee yli hilseen, saa laittaa myös banniin. Ehkä olen liian negatiivinen, pahoittelut siitä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom