FIGURE PRO Paula Ranta

Nyt sitten faktoja kehiin että Paulan tekemissä valmennuksissa kehoitetaan KAIKKIA treenaamaan 3 x päivässä ( kohta varmaan 4 x kun tämäkin noussut joka vko), kielletään pitämästä lepopäiviä, pakotetaan syömään grammalleen samat ruuat vuoden ympäri, kannustetaan treenaamaan kipeänä ja ottamaan kyytipojaksi horkkaa. Uskon heti kun joku linkkaa tähän Paulalta saadun ohjelman joka menee noin. On ehkä voinut sanoa että käyttää samoja metodeita kuin itse, mutta tyhmemmänkin pitäisi tajuta ettei tarkoita kirjaimellisesti kaikkea samaa. Ei kukaan tavis ehdi treenata 3 x päivässä ja/tai jokapäivä. Eikä syö iha samoja ruokia. Eiköhän niissä ohjelmissa painoteta Paulan intesiteettiä ja asioiden tosissaan tekemistä.
Eiköhän seuraajat ota mallia esikuvistaan vaikka ei olisikaan valmennuksessa, aika monen pisuliisan esikuva taitaa kuitenkin olla. Kyllä siellä herkkupuurot menee varmasti muillakin, kumma vaan ku ei tuu samanlaista kuivakesän oravaa, mut eihän ne sitä tajua miks ei.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt sitten faktoja kehiin että Paulan tekemissä valmennuksissa kehoitetaan KAIKKIA treenaamaan 3 x päivässä
Kuka näin on väittänyt?
( kohta varmaan 4 x kun tämäkin noussut joka vko), kielletään pitämästä lepopäiviä,
Kuka väitti näinkään?
pakotetaan syömään grammalleen samat ruuat vuoden ympäri,
Sama kysymys edelleen
kannustetaan treenaamaan kipeänä ja ottamaan kyytipojaksi horkkaa.
Taas kysyisin samaa
Uskon heti kun joku linkkaa tähän Paulalta saadun ohjelman joka menee noin. On ehkä voinut sanoa että käyttää samoja metodeita kuin itse, mutta tyhmemmänkin pitäisi tajuta ettei tarkoita kirjaimellisesti kaikkea samaa. Ei kukaan tavis ehdi treenata 3 x päivässä ja/tai jokapäivä. Eikä syö iha samoja ruokia. Eiköhän niissä ohjelmissa painoteta Paulan intesiteettiä ja asioiden tosissaan tekemistä.
En tiedä oletko täysin sekaisin vai mikä on vialla, kun keksit kokoajan omasta päästä mitä ihmeellisimpiä väitteitä, ja näihin sitten pitäisi muilla vastailla? Jos vaikka kokeilisit seuraavassa viestissäsi tällaista menetelmää; 1. lue viesti, 2. lue se vielä uudelleen ja 3. mieti, mitä kirjoittaja siinä tarkoittaa, sitten 4. vastaa vain niihin väitteisiin, mitä siinä viestissä oli. Toimimalla näin, tässä keskustelussa voisi joku punainen lanka säilyä.
 
Eiköhän seuraajat ota mallia esikuvistaan vaikka ei olisikaan valmennuksessa, aika monen pisuliisan esikuva taitaa kuitenkin olla. Kyllä siellä herkkupuurot menee varmasti muillakin, kumma vaan ku ei tuu samanlaista kuivakesän oravaa, mut eihän ne sitä tajua miks ei.
Pakko kyllä kysyä että miten tämä liittyy yhtään mihinkään jos puhutaan valmennuksista
 
Nyt se Paula myy diettiohjelmaa omilla metodeilla mahdollisille asiakkailleen. Kehuu kuinka hänellä on SKL:n kisoista tullut 10 kiloa lihasta lisää tähän päivään mennessä rasvaprosentin ollessa samaa luokkaa. Ei taida pikkutytöt tajuta ettei herkkupuurolla ja tuplatreeneillä ihan samaan pääse.

Ite kertoo että menee samoilla ohjeilla mitä asiakkaiden valmennukseen tulee, joten miettikääpä siitä mennäänkö sytehen vai savehen. Itellä omakohtaidta kokemusta, kymppiikiloa painoa lisää vajaassa parissa kuukaudessa, nää metodit toimii. Tervetuloa valmennukseen.

Kuka näin on väittänyt?

Kuka väitti näinkään?

Sama kysymys edelleen

Taas kysyisin samaa

En tiedä oletko täysin sekaisin vai mikä on vialla, kun keksit kokoajan omasta päästä mitä ihmeellisimpiä väitteitä, ja näihin sitten pitäisi muilla vastailla? Jos vaikka kokeilisit seuraavassa viestissäsi tällaista menetelmää; 1. lue viesti, 2. lue se vielä uudelleen ja 3. mieti, mitä kirjoittaja siinä tarkoittaa, sitten 4. vastaa vain niihin väitteisiin, mitä siinä viestissä oli. Toimimalla näin, tässä keskustelussa voisi joku punainen lanka säilyä.
Varmaan predatori viittasi näihin väitteisiin jossa asiakkaille ohjelmat olisivat samanlaisia kuin Paulan oma. Tai ainakin olettasin näin.pari viestiä nappasin lainauksiin esimerkiksi.
 
En oo lukenu kuin muutaman viestin tästä ketjusta, mutta.. Paula teki mulle muutaman kk ajan ruokaohjelmaa. Treeneistäki puhuttiin ja sain siihenkin vinkkejä. Ja ei, ei ehdottanu mulle tuplatreenejä.
Paula ei ehdottanu mulle niitä mössöjä mitä ite syöö, vaan kysyi tarkasti mistä tykkään yms. Täällä kauheasti kritisoidaan paulaa ja sen tekemisiä ja itekki niitä välillä ihmettelen, mutta tuon ruokaohjelman se osas ainaki tehä ihan hyvin.
 
En oo lukenu kuin muutaman viestin tästä ketjusta, mutta.. Paula teki mulle muutaman kk ajan ruokaohjelmaa. Treeneistäki puhuttiin ja sain siihenkin vinkkejä. Ja ei, ei ehdottanu mulle tuplatreenejä.
Paula ei ehdottanu mulle niitä mössöjä mitä ite syöö, vaan kysyi tarkasti mistä tykkään yms. Täällä kauheasti kritisoidaan paulaa ja sen tekemisiä ja itekki niitä välillä ihmettelen, mutta tuon ruokaohjelman se osas ainaki tehä ihan hyvin.
Mukavaa nähdä tässä ketjussa myös arvostelua joka perustuu kokemukseen eikä pelkkien oletusten varaan
 
Äläpä jauha paskaa, kritisoiminen ja tiettyjen asioiden kyseenalaistaminen ei ole haukkumista. Se että joku tekee julkisen friikkisirkuksen omasta treenistään, syömisistää. ja tekemisistään aiheuttaa voimakkaita mielipiteitä suuntaan ja toiseen, niiden puiminen ei ole haukkumista. Mun viestit perustuu täysin siihen mitä Instassa tuodaan julki ja niitä asioita saa kommentoida julkisesti.
Et hauku? Lue nyt nuo sun viestit uudelleen. "friikkisirkus", esimerkiksi.

Ja oikeasti. Lopeta jo, todella säälittävää, trolli tai ei.

Edelleen, melkoista luettavaa tämä ketju, ei tarvi enää tätä avata.
 
Mie laittaisin paulana metsästäjät oulunmurteen perrään..kyllä yks mies oulusta löytyy,kun se löytyy isommistakin kairoista..sais paula antaa kunnon poskipusun pojalle.tiiä vaikka siitä kehkeytyis vuosisadan rakkaustarina❤❤❤
 
En oo lukenu kuin muutaman viestin tästä ketjusta, mutta.. Paula teki mulle muutaman kk ajan ruokaohjelmaa. Treeneistäki puhuttiin ja sain siihenkin vinkkejä. Ja ei, ei ehdottanu mulle tuplatreenejä.
Paula ei ehdottanu mulle niitä mössöjä mitä ite syöö, vaan kysyi tarkasti mistä tykkään yms. Täällä kauheasti kritisoidaan paulaa ja sen tekemisiä ja itekki niitä välillä ihmettelen, mutta tuon ruokaohjelman se osas ainaki tehä ihan hyvin.
Mitkäs oli kalorit ja makrojakaumat jos saa kysyä?
 
Mie laittaisin paulana metsästäjät oulunmurteen perrään..kyllä yks mies oulusta löytyy,kun se löytyy isommistakin kairoista..sais paula antaa kunnon poskipusun pojalle.tiiä vaikka siitä kehkeytyis vuosisadan rakkaustarina❤❤❤
Eiköhän se Rauskin kanssa vedä kielimoukut. Itse olen avioliitossa ollut jo 19-vuotta, joten mua ei kannata siinä mielessä metsästää.
 
Mitkäs oli kalorit ja makrojakaumat jos saa kysyä?
Mä olin dieetillä sillon ja olin vain n. 300kcal miinuksella. En muista tarkalleen makroja enää. Rasvaa 1g/painokilo, proteiinia lähes 3g ja loput hiilareita. Proteiinin määrää hiukan kritisoin iun se oli niin korkea, mut dieetti toi hyvin tuloksia. Mukana oli myös herkkupäiviä.
Ainut mikä ärsytti, oli se kun siinä vaiheessa ku sanoin etten jatka enää tätä, asenne hiukan muuttui ja se vastasi viesteihin monen tunnin/päivän viiveellä vaikka oli käynyt whatsappissa ja mulla oli vielä valmennusta jäljellä. Ennemmin meni max tunti. Eli loppupeleisä raha ratkaisi asenteen. Mut anyway, ite olin tyytyväinen.
 
Mä olin dieetillä sillon ja olin vain n. 300kcal miinuksella. En muista tarkalleen makroja enää. Rasvaa 1g/painokilo, proteiinia lähes 3g ja loput hiilareita. Proteiinin määrää hiukan kritisoin iun se oli niin korkea, mut dieetti toi hyvin tuloksia. Mukana oli myös herkkupäiviä.
Ainut mikä ärsytti, oli se kun siinä vaiheessa ku sanoin etten jatka enää tätä, asenne hiukan muuttui ja se vastasi viesteihin monen tunnin/päivän viiveellä vaikka oli käynyt whatsappissa ja mulla oli vielä valmennusta jäljellä. Ennemmin meni max tunti. Eli loppupeleisä raha ratkaisi asenteen. Mut anyway, ite olin tyytyväinen.
Okei, hän itsekkin syö lähes 4g proteiinia/per painokilo, joten en ihmettele että valmennettavillakin on liikaa proteiinia ruokavaliossa. Voi munuaiset huutaa hoosiannaa jossain vaiheessa kun kuukaudesta toiseen kuivassa kunnossa, ei juo tarpeeksi vettä ja proteiinimäärä ihan järjetön. 2-2,5g proteiinia/per painokilo on naturaalille sopiva määrä riippuen onko dieetillä vai kasvukaudella, se määrä ei tukkeuta kehoa ja riittää vallan hyvin.
 
Okei, hän itsekkin syö lähes 4g proteiinia/per painokilo, joten en ihmettele että valmennettavillakin on liikaa proteiinia ruokavaliossa. Voi munuaiset huutaa hoosiannaa jossain vaiheessa kun kuukaudesta toiseen kuivassa kunnossa, ei juo tarpeeksi vettä ja proteiinimäärä ihan järjetön. 2-2,5g proteiinia/per painokilo on naturaalille sopiva määrä riippuen onko dieetillä vai kasvukaudella, se määrä ei tukkeuta kehoa ja riittää vallan hyvin.
Tätä mä yritin sanoa mut se meinas et olis viä nostanut protskun määrää. Siihen en suostunu ja sit mä jo lopetinki sen valmennuksen. Nyt ku en oo dieetillä, pudotin protskun määrää. Samaa aattelin, et missähän kunnossa on munuaiset ja maksa kun sen protskumäärä koko ajan korkeella. Mun dieetti kesti n. 5kk, josta Paulan valmennus oli 3kk.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom